1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Een vraag over Blood Ties:
    Family vermoord, Ian gesproken, en moet dus terug naar Evan King. Wel even het gehucht geplunderd natuurlijk.. Ben ik onderweg naar Evan King, komt er te staan dat ik hostile ben met the Family (duh, ze zijn inmiddels al dood), maar ook met de inwoners van Arefu! Hoe komt dit? Ik heb hun fucking nachtmerrie uitgemoord
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt die Butch nog een rol later in het spel? Want ik heb hem meteen neergeknuppeld toen ik de kans kreeg :+ (Ik was te laat met redden van zijn moeder, toen ging ie ook nog op mij zeiken nou dat ging me te ver). Lijkt me wel wat voor Fallout 3 dat-ie dan met je meegaat naar buiten ofzo.
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij word kon dat later nog een follower worden als je neutral was.:9 (Ik heb hem ook vermoord trouwens + zijn moeder)
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ging van very good naar pure evil na 1 quest (Tenpenny tower), wist niet precies wat ik moest doen, dus heb alles maar uitgemoord (H). Mijn fans zullen wel teleurgesteld zijn.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je fans? En ja, ik koos ook voor TP tower. Die quest met die ghouls daarna vond ik ook wel aardig. Het is alleen lastig dat je in ondergrondse metrokamertjes zo weinig ruimte hebt om die lui fatsoenlijk nog meer door de frituurpan te halen. ;):)
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Wow dat is zeer kut. Heb gisteren de laatste achievement gehaald. Al die Bobbleheads in je huis staat verdomd mooi!
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ach ja, naja goed excuus om de game nog es te spelen :+
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    als je alle sidequests al hebt gedaan weet jij vast het antwoor dop mijn vraag hierboven Grave O-)
     
  9. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo vrij mag zijn:

    Je hebt waarschijnlijk ook die gast vermoord die je moest zoeken. Een zoon van een van de inwoners van Arefu. En dat vinden ze natuurlijk niet zo leuk.
     
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Grind zegt
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat ze gelijk hebben en dat ze pissed off zijn doordat je iemand van hen vermoord hebt. Als het kan even een oudere savegame pakken en opnieuw proberen.

    Zowieso een tip om alleen gasten dood te maken die rood zijn en niks te stelen als iets rood is want dan gaan ze ook beserk. Aan het begin van de game die fout ook gemaakt toen ik ineens 20 dorpsgenoten achter me aan had in megaton.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Jaja daar heb ik allemaal rekening mee gehouden, ik heb Ian West niet vermoord, heb hem de brief gegeven en gezegd dat ie terug naar huis moet. Heb alleen hostile gedaan tegenover the Family.... daarom vind ik het zo vaag :+
     
  13. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb nu "The Teribble Shotgun" :D
    geeft bijna 60 damage.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Family moet je maten mee zijn! begrip, niks mis mee. Levert je heel wat op. ;)
     
  16. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is net gesneuveld (hij kon het harde leven in wasteland niet aan) dus moet ik even 2 weken afkicken,erg jammer er is wel nog een klein pluspunt voor een aantal inwoners van het welbekende gehucht megaton ze leven zeker nog 2 weken \o/
     
  17. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, zit nu bij rivet city ofzo geloof ik.. en
    Ik moet een gebouw in omringd door water, maar nergens zit een opening :?
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    heb ze lekker uitgemoord. mijn probleem is alleen dat ik nu ook hostile ben met Arefu, terwijl daar volgens mij helemaal geen aanleiding voor is..
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Op dat ijzeren ding waar rivet city op staat zit boven een 'zwerver'. Naast die zwerver zit iets waar je op moet klikken waardoor je met de wachter van rivet city kan praten. Die zal dan de brug naar je toe zwaaien :+
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  20. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen ik ben bezig met de quest: American Dream alleen kan ik die locker niet openmaken waar m,n equipment in zit. is dat een rare bug ofzo ? betekent dit dan dat ik m,n complete equipment kwijt ben ? en bij m,n quest scherm staat wel gewoon dat ik m,n equipment weer terug heb terwijl ik dat niet heb echt vaag dit. kan iemand mij misschien helpen met dit probleem ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina