1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh Bongo Bongo Bongo, i dont want to leave the congo, o no no no noooooooo

    Bingo bengo bango, i'm so happy in the jungle i refuuuse to goooo
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb ook uren lopen zoeken. Washington DC is trouwens echt een goede plek maar ook Raven Rock (part of de mainquest) heb ik er volgens mij minimaal tien gezien (niet meer gehackt zelf omdat ik achievement al had)
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik was gisteravond nog even op de "vermoord heel veel mensen voor achievement"-tour... en ineens kreeg ik de Strictly Buisiness achievement.
    Van Paradise Falls, waar je die slaves moet redden om binnen te komen, ik heb echt gewoon alles uitgemoord de eerste maal

    Wel grappig aangezien ik die wel geopend had, maar degene bij wie je de quest af moest maken vermoord had.

    Anyway, het scheelt mij weer een uurtje o.i.d. aangezien ik de saved games weg had gegooid en voor die quest dus weer opnieuw had moeten beginnen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    P.s. Dus daar met die bar moet ergens een schakel zitten? Kijk, als ik dat huis in ga, kon gisteren nog niks vinden, dan heb je die gozer en zijn twee meisjes vlakbij die PC staan en die hebben knap sterke wapens. Ik zal zeker bij die bat gaan kijken, maar ik heb daar ook al meerdere keren gekeken en kon geen schakel vinden daar. Moet ik er ook goed voor kunnen hacken dan? ;):eek:
     
  5. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net uitgespeeld na 16 uren, dood doodzonde. Ik heb het gevoel alsof ik nog lang niet klaar ben:9. Dus ben nu maar wat Bobbleheads aan het zoeken en wat sidequestes aan het doen.
     
  6. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Nuka Cola fabriek:

    ben ik gestuit op een note die in een lijk verstopt zat. Er stond: zoek de formula van de Nuka Cola en meet ons bij een Tricycle Factory. Nu staat dit nergens op mijn map aangegeven. Iemand een idee waar dit is?
     
  7. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij een klein stukje ten noordoosten van de nukacola factory maar ik kan me vergissen.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor iedereen die de hunting rifle crappy vind maar wel veel ammo ervoor heeft en een beetje goede small guns + vats skill (wat perks)

    GA naar museum of history en ipv rechtdoor te gaan naar underworld ga naar links. Zoek hier rond en je vind Lincolns repeater. Een huntingrifle (al lijkt het er niet op) dat zelfde ammo gebruikt, met hunting rifles te repareren is, 50 damage doet en alles bijna in een keer afmaakt met headshots. Voila!! niemand meer te sterk!
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zo net de quest Shoot 'em in the head completed , leuke quest alleen jammer dat ik bij
    Tenpenny en Dave
    ze gewoon een headshot gaf maar dat als ik naar die vent ging er stond dat ik ze wel had vermoord maar niet met een headshot.. jammer
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4

    Lieverd. de repeater gebruikt .44 ammo. niet hunting Rifle ammo ( .38 )
    je hebt dus scoped Magnum Ammo nodig ( minder voorradig)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Schat, volgens mij niet. De Blackhawk gebruikt. 44 ammo. De repeater niet!
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hetzelfde probleem..
    Kon me toch bijna zeker herinneren dat Tenpenny's hoofd uit elkaar splatte :9 Maar het is ook wel lachen dat je daarna meteen door kunt gaan met de sleutels die je hebt verzameld, naar die ene plek...:D
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wel,

    http://fallout.wikia.com/wiki/Lincoln's_Repeater

    maar je kunt hem wel repareren met Hunting Rifle's , dus dat is wel makkelijk (plus het is gewoon een erg cool wapen als je goede small arms skills hebt)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    welke ene plek :eek:
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Fort Constantine!?!:9
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Of je levert de keys in, wacht 3 dagen en knalt gewoon Crowley neer :p. Maar Fort Constantine moet je wel even in gaan, exploren is leuk...
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ben ik dus niet geweest :+
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Moet jij hem nu ook al een koostnaampje geven? Ik moet hem meestal met o grote godheid aanspreken. ;):lol:

    Nou, heb net de Trouble in Little Paradise quest gedaan. Ik zit echter met een brandende vraag. Omdat ik dat Paradijs niet in kon komen zonder de die vang die slaven quest te activeren, heb ik nu een probleem. Doordat ik alles aan stront heb geschoten met een magnum, nog ff easy naar very easy gezet kwam ik later pas achter, is die gozer die die quest heeft agressief en die wil me dood hebben. Nou weet ik niet of ik nog wel die quest kan completen. Zodra ik in de buurt kom van de quest gever en ik hem doodschiet is het over. Moet ik nu, als ik alles wil halen, een nieuw personage aanmaken of enige tijd wachten en alsnog die slaven vangen? ;):eek:
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz mijn fout dan. Heb echter nooit moeite gehad met .44 ammo vinden

    Yellow 13: Hij/zij begon er van zelf mee! En jij mag me nog steeds grote godheid noemen (herriner je nog Mercanaries:D! :)
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Bron xboxonly.nl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina