1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    net de quest gehaald. Je kan de quest pas doen als je de 2e quest bij jefferson memorial hebt gedaan, die met de purifier met je vader, om vervolgens naar vault 101 te gaan en een radiosignaal op te pikken waarin amata zegt dat je terug moet komen en ze geeft je dan ook het wachtwoord. Dan moet je met Amata spreken die zegt dat er chaos is en je met haar vader , de Overseer, moet praten om hem te overtuigen. Mij lukte dit niet met speech 70 (was maar 25% kans) en toen moest ik hem wel vermoorden (al kan je er ook voor kiezen om alle rebels te vermoorden). Vervolgens ging ik terug naar Amata die zei dat het idd niet anders kon maar dat ik wel de vault nu voor altijd uit moest omdat ik haar vader heb vermoord, einde quest)
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Me2.

    Lijkt mij ook wel erg leuk, om als hero een beetje Vault-controller te worden. Dat je voor alle mensen die er zijn nieuwe veilige Vaults opent en zorgt voor hun protectie (H).

    Na die quest zul je weer enigsinds beteuterd zijn. Vergeet echter niet de Bobblehead mee te slepen!
     
  3. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb met Fallout 3 net 1000/1000 gehaald. in 3 speelbeurten en ik heb me werkelijk geen seconde verveeld, Fallout 3 is voor gamers werkelijk een goddelijke ervaring. dus ik leg Fallout 3 nu even tijdelijk in de kast tot er weer downloadable content beschikbaar is. en dowload ik aanstaande woensdag Banjo Kazooie op Xbox Live Arcade.

    Games waarbij ik elke achievment heb:

    Fallout 3 1000/1000
    Oblivion 1250/1250
    Mass Effect 1050/1050
    Bioshock 1100/1100
    Call Of Duty 4 1000/1000
    Castlevania SOTN 200/200
    Gears Of War 1250/1250
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Euh, ja, dat laatste kan me niet zoveel interesseren... Maar ik heb alles overigens in 1 playtrough gedaan. Na 60 uren ben ik lovend, maar zou ik ook wel iets met mijn vrije tijd willen doen.

    Als de 3 DLC's groot, machtig, geweldig en uit zijn... Schaf ik Fallout 3 wel weer eens aan :).
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Voeg Haldir NL even toe als je wilt. Vind het wel leuk dat completion lijstje van je. ;):9

    @ Dyonko: Bedankt. Ik hoop ook, als je die rebels vermoord, dat er een kans bestaat dat je wel weer in de vault mag komen. Ik heb btw 100 in speech, dus ik moet wel enige kans hebben en anders laad ik opnieuw en doe ik dat net zo lang totdat het wel lukt. De game laad best snel, maar je moet dan wel van te voren saven.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zie net dat er ook een mogelijkheid is om de vault over te laten lopen met water waardoor iedereen de vault uit moet.

    meer info: http://fallout.wikia.com/wiki/Trouble_on_the_Homefront
     
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat target systeem eigenlijk, wanneer krijg je het in beeld ? Heb het 1x gezien in 101......

    Dank je ;)
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat je ook doet in de quest Trouble on the Homefront vault 101 gaat dicht voor altijd! DAarnaast had ik een grote bug

    Wou Amalia helpen zonder tot voilence te komen maar toen ik naar de overseer liep werd ik constant aangevallen. Er zat dus niks anders op dan de overseer een kogel door zijn kop jagen. Als mensen niet willen luisteren.

    MAar als je Amalaia helpt of the overseer gaat de Vault dicht omdat je teveel veranderd bent (voornamelijk te aggresief bent geworden)

    Als je butch helpt vertrekt iedereen (en kan je butch in rivet city als ally krijgen maar alleen als je neutraal bent) Volgens mij sluit de laatste de vault

    Had liever ook een vault gezien met nog mensen maar het is wel logisch dat die er niet meer is aangezien het allemaal natuurlijk andere sociale experimenten waren. Aan de andere kant als ik in de Capital wasteland zou wonen zou ik bijvoorbeeld die muziek vault helemaal schoon vegen en daarna er in ga leven (ideaal met maar een uitgang die je hoeft te bewaken!) Aan de andere kant zou ik denk ik toch eerder in Tenpenny Tower leven.

    Waarom komen hier completionist lijsten in deze thread btw?
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad best jammer dat er niet nog een bewoonde vault is. Wel leuk dat elke vault nu een eigen verhaal heeft. :)
    Sowieso is het jammer dat er niet 1 dorpje is waar het er fatsoenlijk uitziet. Snap wel dat alles naar de klote is, maar is het zoveel werk om in 2 eeuwen er een likje verf op te smeren? Paint guns zijn er genoeg. :+

    Bij mij zit butch ook gewoon in Rivet City, terwijl ik de overseer heb overtuigd af te treden en die chick me helemaal geweldig vindt (maar me er wel uit gooit).
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  10. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij traquilty lane, en op een gegeven moment moet je die vrouw op een creative manier vermoorden aleen ze komt het huis niet meer in en ik heb de sleutel niet om eruit te gaan:confused: hoe los ik dit op
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ga naar het onbewoonde huisje. Activate de volgende items in deze volgorde: radio, pitcher, gnome, pitcher, concrete block, gnome, cola bottle. Een gnome is een kabouter overigens, concrete block is het beton blok en de pitcher is de blender, mocht je Engels zo goed niet zijn ;P.

    Dan verschijnt er een terminal die je even moet doorlezen om daarna de termination sequence kunt activaten. Daarna kun je weer met het " meisje " praten en door de deur/exit gaan.

    Bron:
    http://fallout.wikia.com/wiki/Tranquility_Lane
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Das apart, voor zover ik me kan herrineren zat er op geen enkele deur een slot. Wellicht vorige save herladen? Nu is laten verhongeren door eenzame opsluiting natuurlijk ook een creatieve manier (wel wat langzaam). :9
     
  13. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga m zeker weten kopen. nu nog niet aangezien ik in mijn examen jaar zit. dus is school tog wat belangrijker.

    ow dit is off-topic, maar ik wist niet waar ik het anderes moest zeggen. is er gratis xboxlive? ik heb pas geleden een verlopen gold en nu heb ik silver maar ik kan nog steeds multiplayer.:confused: mij hoor je niet klagen
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij was er afgelopen weekend een xboxlive party waardoor iedereen gratis kon liven. Als je daarvoor nog kan spelen heb je geluk gehad!

    Chaos: inderdaad: als je ziet wat mensen in twee eeuwen gedaan hebben is het niks. Als je ziet wat wij twee eeuwen geleden konden met weinig middeleln en hoe we de middelen van deze dag eruit hebben laten komen (dus hoe we in twee eeuwen zijn ontwikkeld) is het zeker vreemd dat bijvoorbeeld de Brotherhood of steel er nog zo bij zit. Kennis genoeg. Gebruik die dan ook stelletje poepzakken.

    Vooral Tenpenny tower.. VEel tijd en moeite in gestoken maar een likje verf ho maar
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Er is ook een andere manier:

    Als je in zo'n gevangeniscel (weet niet precies waar), zit er zo'n guard in. Als je die bevrijdt meld hij dat sommige guards een 'raid' op Amata voorbereiden. Als je dan op die computer naast die cel ziet, kun je die plannen aan de Overseer laten zien en hij benoemt Amata dan als de nieuwe Overseer. (Weet trouwens niet of dit ook geldt als je de eerste Overseer hebt vermoord.
     
  16. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met de quest scientific pursuits, want ik snap er geen hol van xD
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    trouwens voro de oblivion spelers hier onder ons, vind het wel erg jammer dat het sneaken veeeel moeilijker is geworden als in oblivion. Daar zat ik altijd lekker te sneaken ,maar in fallout lukt het haast niet en is het best zonde dat ik daar mijn 75 punten in heb gestopt..
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ach punten genoeg!
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    idd ik liep altijd te sneaken in me dark brotherhood pakje :cool:
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sneak nooit gebruikt, in Oblivion en Fallout 3 niet. Ga er gewoon met volle kracht tegenaan (en anders Fawkes wel :thumbs:). :+
    Wel jammer dat je maar 1 woning hebt, ipv meerdere zoals in Oblivion (1 in Rivet City erbij was leuk geweest bijv).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina