1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja doe ik nu ook hoor :+ samen met dogmeat en charon beuk ik iedereen }:]

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    net uitgespeeld en
    vind het einde echt belachelijk onbevredigend jesus wat kut zeg... ik wil gewoon doorspelen

3. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    zal goed komen, als je het artikel op xboxworld.nl tenminste hebt gelezen. Er komt DLC uit in maar, broken steel genaamd. Hierdoor kan je doorspelen na de main quest en de Enclave overblijfselen KILLEN/KICKASS, wat jij wil

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja weet ik, maar het blijft toch zuur :9

ga nu maar een good character aanmaken, had wel al zoveel mensen vermoord dat ik zelfs nergens meer ammo kon kopen. Iedereen was dood :+

5. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met de quest scientific pursuits
    ben nu op een stuk dat ik een knop in moet drukken ofzo, maar dan staat er iets over chemicaliën? :-? en dan kan ik voor de rest niets

6. eropit

eropit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent in dat stukje in een bunker waar een soort van water purificator staat, denk ik? Boven die knop die iets zegt van die chemicaliën liggen er drie holotapes. Je moet naar nummer 10 luisteren om verder te kunnen doen met de quest.

7. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het misschien nog wat beter uitleggen? Want als ik boven dat ding kijk ligt er niets hoor :9. Ik ben nu zeg maar bij die plek die helemaal rond loopt. en waar aan het eind een paar tonnen staan, het heet iets van Rotun ofzo.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ha, maar ik ben nu wel de baas in Tenpenny Tower. Moest voor een quest wat sleutels hebben en Mr. Tenpenny wou de zijne niet geven. Headshot en vervolgens Mr Burke ook gedood. Vreemd genoeg kwamen er geen bewakers op mij af toen ik op ze afliep na de moord op Burke en Tenpenny. Fawkes heeft overigens prima meegeholpen. Alleen die headshot op Tenpenny: Zijn hele lichaam knalde gewoon in een stuk uit elkaar. Wel lachen dat je van sommige fouten gebruik kan maken. Bij het doden van de baas in Paradise Falls was het wel anders. Toen ik toen de deur uit stapte kwamen er wel veel op mij af, vreemd, maar wel bevredigend dat ik nu de sleutel tot Tenpenny Tower heb. Is der ook een Gamma in de de buurt? ;):9

9. eropit

eropit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst en vooral, ik ga ervan uit dat je in het jefferson memorial zit?
    Normaal gezien bestaat deze kelder uit twee verdiepingen. Op de onderste is er niets te doen, ik denk dat de deze is waar die tonnen staan. Verder kun je met een loopbrugje naar de tweede verdieping gaan en recht voor je als je boven komt staat er soort van computer/technologisch ding die tot heup hoogte komt. Daarop kun je klikken en dan zegt ie iets over chemicaliën. Je moet er echter niet op klikken, want daarboven op, op dat computer ding, liggen er drie holotapes. Die drie moet je nemen. Twee geven meer uitleg over het waterpurification project en 1 ervan zegt waar je vader naartoe is.
    Ik hoop dat dit een beetje duidelijker is? Zoniet neem mij vooral niet kwalijk dan, ik schrijf dit hier allemaal neer uit het hoofd, k zit namelijk nog op mn werk :+

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Baas? je bedeolt gewoonm dat er niemand anders meer de baas is?

11. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar ben ik.. maar op dat ding licht echt niets hoor :9

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    die plaats heet de Memorial Rotunda ofzo. daar moet je heen en dan loop je de trap naar boven en de machine voor je als je de trap op bent is waar ze op liggen.

13. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet wat er bedoeld wordt, maar daar ligt bij mij echt niets op xD

14. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

als er niks meer op ligt heb je ze misschien al opgepakt en moet je ze luisteren via je P.I.P.B.O.Y

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja idd naar data en dan notes.

16. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, misschien dat dat het is :9, zal zo is effe kijken. In ieder geval bedankt voor de hulp :thumbs:

edit; ja dat was het :9 bedankt!

Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  17. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de quest The Waters of Life,
    en ik moet iets clearen van The Mutant Threat ofzo, maar wat dan.. want het staat niet aangegeven met een pijltje ofzo??

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik moet deze game ook nog even uitspelen. Ik kwam er laatst achter toen ik weer eens een stukje main quest ging doen dat ik al bij de laatste quest zat! Vind het erg jammer dat die main quest eigenlijk niet zoveel voorstelt.

19. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons zijn er ook geen nucleair bommen ontploft\o/, en er zijn ook geen irritant players die een stad op blazen.. maar aan de andere kant snap ik wel wat je bedoelt..

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ja maar dan nog. Ze hebben alsnog meer mogelijkheden om te groeien dan wij vroeger qua technologie. Zeker met behulp van de Brotherhood. En dus hadden ze het wel wat mooier mogen maken naar tweehonder jaar. Zeker aangezien er van de GECK bestaan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina