1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben het met drolletje eens, wat jij negatief vind, vind ik juist positief. Het onduidelijke is juist het leuke aan het begin... Binnen 10 uur heb je alles op de Pip Boy al gezien en weet je exact hoe het werkt. Tutorials zijn ook altijd het eerste wat ik uitzet in een game na een training.

Overigens vind ik voertuigen geen toevoeging.

Fallout 3 is bij mij overduidelijk de GOTY. Gezien de spelduur, komt geen enkele game in de buurt.

Mirrors Edge, GoW2 en Fable2 zijn niet meer als "leuk".

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is ook voor de gevorderde gamer vind ik. Ten eerste is het voor 18 jaar en ouder(Ik ben nog steeds van mening dat men zich hier aan moet houden, scheelt een hoop gemekker)en ten tweede gooit het je meteen in het diepe, wat veel hardcore gamers juist heerlijk vinden! Lekker alles zelf ontdekken, zonder dat je de precieze weg in je strot wordt geduwd. Fallout 3 is hier heel goed in, ik klok op dit moment 25 uur speeltijd en heb pas een fractie van de main quest gedaan en ik geniet er nog elke seconde van! Wat een fenomenale game.

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    @Artifical Faith:

Één: Ik lees het boekje en misschien is dit ook gelijk het antwoord op je tweede vraag: Zeker als je geen ervaring hebt met dit soort games is het boekje lezen handig.

Over dat je de helft van de game niet wist wat het menu in hield heb je waarschijnlijk te snel overal over heen geklikt. Als je rustig te tijd neemt en elk scherm goed bekijkt snap je alles wat je pip boy doet

Over de Tutorial. Dat had gekund al denk ik niet dat hij nodig is aangezien alles zichzelf uitlegt. Het is geen Final fantasty 8 ofzo waarbij je moet te weten komen hoe je de GFs aan de magie koppelt en je stats (Menu maakt alles zelf duidelijk hier je moet alleen tijd nemen om te kijekn wat je opties zijn)

Over het tergend overal naar toe lopen --> Altijd al met Oblivion ook geweest, Je moet zelf alles ontdekken, en je houdt er van of je haat het. Ikzelf persoonlijk vind het soms ook suf en heb daarom ook altijd de guide omdat ik dan punten van intresse kan vinden. Voertuigen had erin gekund maar denk ten eerste dat het niet echt handig is (met alle afgrondjes enz. en ten tweede gaat het rennen snel genoeg vergeleken bij Oblivion. Met voertuigen ben je denk dan te snel over de map. Maar dit is puur een punt van wat jij graag wilt zien)

Of het Game of the Year materiaal is. Voor mij wel, voor andere ook. En hebben er meer mensen deze mening dan dat er mensen zijn die een andere game de game of the year vinden dan word dit dus de game of the year!

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Daarom dacht ik ook aan een 'optionele' tutorial en binnen 10 uur heb ik bijna die game uit (main) dus dan is het een beetje te late voor die pipboy :+
    klopt maar ik heb er geen zin in. Ik doe het eigenlijk nooit.

klopt.

het had inderdaad gekund en dat het simpel is vind ik niet voor iemand die nooit rpg's speelt. Wapens combineren is een voorbeeld. Ik snapte er niet zoveel van.

Ja dit was ook niet echt erge kritiek ik had het gewoon tof gevonden. Ze hadden bijvoorbeeld een stuk snelweg in de map kunnen gooien ofzo. Dit punt was ook niet erg boeiend maar ik vind dat gespawn heel de tijd zo klote. Net zoals die training voor die power armor! je krijgt 2 sec zwart beeld en je bent getrained! whoopie :+

Bedankt trouwens, volgens mij begrijp jij de meeste dingen die ik opnoem wel, maar ben je het er gewoon niet mee eens :+

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  5. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wist ik wel, maar dat is toch geen upgraden :9

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik had 't ook tegen ArtificialFaith. ;) Of heet jij teovallig ook Mark? :D

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Wapens Combineren was ook nieuwe voor mij om ze te reparen. in Oblivion was het met een hamertje en nu had je perse nog een wapen nodig. Snap wel dat sommige mensen het niet door hadden dat het kon maar ik bedoelde met simpel. Als je goed op elk scherm van je pipboy kijkt zie je je kan (als je op een wapen staat bijvoorbeeld zie je Y repair staan. Maar je moet er wel de tijd voor nemen om te kijken)

Snap nog steeds wat je bedoelt met je had een stuk snelweg erin kunnen gooien. Had wel gekund maar met motors enz had het denk ik echt niet gewerkt want A dan zou de map te klein zijn, B niet echt makkelijk begaanbaar. Ze hadden wel zoals bij oblivion iets van een gemuteerd paard ofzo erin kunnens toppen. Dan ga je niet te hard. Bij Oblivion had je ook dan de keuze (en daar gaat het toch om) om te fast travelen naar een dichtbijzijnde locatie die je wel al had gevonden of met het paard te gaan.

Power Armor training vond ik ook stom, zo moeilijk was het niet wat hij zij. Was eigenlijk gewoon iets van een wen periode om er mee om te gaan, en dat gebeurde bij jouw in "2 " seconden. Als ze echt een punt van wouden maken dat power armor dragen moeilijk was (zoals ze nu willen zeggen want zonder training kan het niet) hadden ze moeten doen dat je het vanaf het begin kon dragen maar dat als je het aanhad je niet kon rennen, niet snel kon omdraaien en dat mikken moeilijker werd (omdat je niet meer snel je handen raised. En dat je dan naarmate je het langer droeg je eraan "wende" en dat je dan oppeens wel weer kon rennen en snel mikken en omdraaien!

Begrijp inderdaad wel redelijk wat je bedoelt maar denk gewoon dat het niet jouw soort game is of dat je er gewoon aan moet wennen dat je niet bij de hand word genomen. Heb het zelf vroeger ook gehad met Morrowind. Gekocht van WOW dit moet geweldig zijn. Na 5 uur te hebben rondgedwaald uit me xbox gehaald om hem pas een half jaar later weer eens te gaan bekijken met wat tips van ga daar eens kijken en toen was ik verslaafd eraan dat je alles zelf moest uitzoeken!

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Tuurlijk is het in het begin redelijk moeilijk te vatten allemaal, maar dat heb je met zoveel games. Ik snapte in de eerste RPG uren die ik had ook geen snars van Oblivion of Two Worlds ofzo. Uiteindelijk kwam het wel goed, al heb ik nog wel een schijthekel aan verzamelquests. Neem de Nuka Cola Challenge. Ik haat die quest echt zo erg he. ;):) En zo zijn er zoveel dingen, alleen heb ik nu geen zin om een half A4tje vol te kladden daarover. ;)_0/

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat dacht je van een brahmin als rijdier? Lekker rondsjokken op een twee-koppige koe. :9

EDIT:

Met zijn eigen perk.

Brahmin courage: when in danger, double movement speed for ten seconds. :D

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    tja uh.. eens! met alles eigenlijk :+

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ben vandaag maar eens begonnen maar wat een geweldig spel. Ik heb nog wel wat moeite met die horloge enzo maar verder vind ik het echt vet. Alleen ik heb even een vraagje. Als je bij dat radio station gaat er een soldaatje dood. Ik had ze armor gepakt maar ik kan die niet dragen omdat ik geen armor tutorial heb gedaan ofzo. iemand enig idee waarom dit is?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die komt later in de main quest pas, dan leer je van de Brotherhood of Steel hoe je power armor kan gebruiken.

denk dat ze bang waren dat je anders te vroeg in het spel te sterk zou worden

13. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Dus ik kan die armor net zo goed wegpleuren?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kun je m niet verpatsen?

heeft idd geen zin om hem mee te zeulen tot je die tutorial krijgt , op dat moment krijg je nml wel een nieuwe

15. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    ja ik verkoop m wel :p tnx voor de info :D

16. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0

like the way you think!

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb in het radio station gebouw een combat armor gevonden. Best goed voor dan. Zodra je binnen komt linker kant dacht ik, in een locker.

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan dat armor ook in je huis opbergen. verdwijnt niet. (in mijn game dan) Of geef het aan je partner. Je eigen broherhood of steel dude die met je mee loopt!

Je krijgt echter als je de main quest volgt genoeg power armor. Beetje jammer dat het Envlace armor is. Toch niet zo stoer. Al is het Tesla Armor wel weer cool! maar het T59 (volgens mij) is toch wel het stoerste

Over de Brahim. Iets te sloom. Wat wel cool zou zijn is dat je er eentje kon mee laten lopen als pack animel en als je dan ergens naar binnen ging dat je hem wel buiten moest laten staan!

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Of gewoon heerlijk die karavanen afslachten en de hele voorraad meenemen. Heb ik van de week nog gedaan toen ik klaar was met de game. Leverde me een shitload aan munitie op en bijna 400 caps plus nog wat andere handige dingetjes. Ik heb het over de karavaan die overdag nog wel eens bij Paradise Falls komt of er in elk geval in de buurt. ;):)

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    je moet alle 4 de caravans killen bij dat ene stadje met de
    antagonizer
    . Dat is echt een goudmijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina