1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dank voor de tip. Weet je toevallig ook nog hoe dat stadje ook alweer heten en waar die karavanen zich ongeveer bevinden?

Iemand trouwens ook een idee hoeveel karavanen er zijn? ;):eek:

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.346
    die yao guai vind ik echt vervelend. Niet zo'n probleem dat ze mij proberen aan te vallen maar dat ze steeds die ghoul doodmaken die met mij mee loopt

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zorg dan dat je Fawkes bij je krijgt. Die kan volgens mij niet dood. Bij mij heeft die zelfs een aantal flinke bomexplosies uit auto's overleefd, stroom, tig keren brand en een aantal anderen dingen nog. Als je goed bent kun je hem krijgen, kijk maar in Vault 92, vak 2 is dat ergens in het noordoosten van dat vak. ;):) Als ik me niet vergis!

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Persoonlijk heb ik een hekel aan companions. Ik sneak alles en heeb one shot kills dankzij de sneak critical. Companions verraden me steeds :mad:

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    sneaken lukt mij eigenlijk nooit, ze zien je bijna altijd. Was in Oblivion wel anders

6. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je sneaken als je gewoon alle punten in luck kan gooien, dan schiet je bijna de hele tijd crits zonder sneaken:p

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat ik een Sneaky bastard ben. Shady hat, Lucky glasses en Recon Armour.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dude, pomp gewoon iedereen vol plasma en kogels als je wat wil hebben. Neem hun shit mee en probleem opgelost. Waarom doet iedereen zo moeilijk met dat sneaken terwijl het ook makkelijker kan. Ooit van de Belastingdienst gehoord? ;):):lol:

9. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook sinds kort en moest het eerste dorpje verlaten omdat ik in de ogen van de dorpelingen slecht was (de sherif werd doodgeschoten door die aad die mij aanbood om het dorp op te blazen, dan doe ik toch een goede daad om de dader te vermoorden of niet dan). Ik loop nu een beetje door de wastelands maar heb moeite om in het spel te komen. Het mikken is wel erg lastig en de actie is vrij houterig.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren het spel op iemand zijn pc gespeeld icm een 56" full hd tv. Damn wat een spel hey! Doet de 360 versie het veel slechter dan de pc versie?

11. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrok me dood dat ineens het spel al afgelopen was. Tip: save regelmatig, dan kun je later nog voordat je het einde hebt de sidequests nog spelen. Als je de hoofdlijn quest volgt duurt de game helaas VEEL te kort en dat is zonde!

12. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel. Alleen de ps3 versie schijnt wat problemen te hebben. Ontwikkelaar had wat moeite met de ps3 vandaar ook dat de ps3 versie geen DC krijgt.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe kort?

14. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is moeilijk te zeggen, ik schat netto 8-10 uur, want ik heb in het begin een aantal sidequests gedaan en vooral de speelwereld veel verkend. Als je dat niet doet ben je denk ik helaas erg teleurgesteld dat het al redelijk snel over is. Ik zal eens kijken of bij de savegame een tijd staat... Dit staat overigens los van het feit dat de game super is, de tip is gewoon: doe ook de sidequests! Maar wat Gamespot zegt (zie quote hieronder) kan heel aardig kloppen!

Laatst bewerkt: 8 dec 2008
  15. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de game errug tegenvallen OF de gameplay/avontuur is niet aan mij besteed ;)

Wel leuk om te lezen dat andere er veel plezier aan hebben/hadden.

Laterrrrrrr

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou het niet weten? :eek:

Ik heb het spel geïnstalleerd op de HDD van mijn Xbox360 en het loopt als een trein. Grafisch ziet het er goed uit en ik heb géén last van pop-ups of dat de achtergrond er bij naderen 'inglijden'.

Misschien kan je op de computer nòg mooiere graphics uitkrijgen en zullen de laadtijden wat korter zijn (denk ik), verder is er weinig verschil. Voor zover ik weet. ;)

Ik raad je overigens aan dit spel als de wiedeweerga te gaan kopen. :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dit ga ik dus bij Mass Effect doen als mijn 360 terug is. Iemand een idee hoe je die shit moet installeren? Tot nu toe speel ik alleen door gewoon de CD erin te doen en niet eerst een voorinstallatie. Met een enkele game wil ik dat wel doen, maar als ik die dan verwijder gaan mijn saves toch niet weg en kan ik nog wel gewoon met de CD spelen toch? ;):eek:

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij (xbox niet voor me neus)

CD erin. Terug naar begin scherm --> Mijn Xbox --> My liberary (of de sheet ernaast) klik op GOW 2 en dan install

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien een rare vraag, maar waar koop je ammo. Ik heb echt niks. En de armory in Megaton is ook gesloten.

20. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nu dan helemaal in. Wat een geweldig spel. Begint pas leuk te worden als je bij dat gebouw bent van 3-dog.

Met name door te killen en soms kom je ook munitieboxen tegen en handelaren. Wees wel zuinig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina