Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Rivet City: Gewoon de rivier in het midden naar het zuiden volgen, Blijf aan de oostbank en buk rond het andere memorial. Dan ben je er zo.

PS: de intercom op de balk in het midden boven op.

2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat de lage lvl cap er ook voor zorgt dat je het spel snel weer overnieuw speelt. Ik ben nu lvl 12 ofzo en ben veel met sidequests bezig, ik kan me best voorstellen dat als ik lvl 20 ben ik me compleet op de main quest ga focussen en dan weer opnieuw ga beginnen met een totaal andere build(ander mannetje). Nu heb ik een heel good mannetje die vooral goed is met geweren en met praten. Volgende keer denk ik dat ik een evil mannetje ga maken die melee georienteerd is, en goed is in lockpicken of science. Nu erger ik me eraan dat ik niet eens doosjes van 25 kan openen, maar daar geniet ik wel van met mn volgende mannetjes/vrouwtjes.

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    De level cap is niet dat je niet hoger kan, je krijgt gewoon geen XP meer waneer je eenmaal level 20 bent. Ik ben level 20 en de laad schermen laten gewoon mijn progress naar 21 zien. niet dat hier vooruit gang in zit, maar het is er wel al in. de cap aanpassen is niets meer dan de regel "IF level >20 then xp = 0 else default" of zo verwijderen. Miscchien dat dit dmv dlc wordt aangepast.

Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  4. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben opzoek naar die man waar ik powerarmor training kan krijgen, die oude vent zegt dat hij bij Bailey is. maar ik kan nergens bailey vinden in het dorp? ik heb al een uur rondgezocht maar niks gevonden :mad:

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    op die traininggrounds. dus gewoon in het midden van die 'stad'

6. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij ook niet om het inzetten van alle perks. Dat wil ik helemaal niet zelfs. Het is juist leuk om met een ander karakter een nieuwe weg in te slaan. Dat hebben ze goed gedaan!
    Alleen ik heb na 20 plaatsen ontdekt te hebben al level 20 bereikt.
    Als je zo op andere fora leest hebben meer mensen daar moeite mee.

Is ook niet erg, geen enkel spel is perfect natuurlijk;)

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Levelcap betekend ook niet, neem bijvoorbeeld WoW... Heb daar vrijwel nooit iemand over de levelcap horen klagen :p.

Dus als dat alles is! Op GTA, Fable en Gears heb ik heel wat meer aan te merken :p.

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz heb toch aardig veel kunnen doen voor ik level twintig was!

9. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je maar eens "level cap" + "fallout 3" invullen bij google;)

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een zeer gaaf spel, maar enige kritiek moet natuurlijk kunnen. Geen enkel spel is perfect:)

Ik geef em een 8.5/10. Prima score me dunkt.

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Moet zeggen dat de Level Cap me echt niks boeide.

Vond het levellen leuk. Verhoogde voornamelijk de skills die ik gebruikte waardoor het echt leek alsof ik er beter in werd. En had niet het gevoel dat ik op level 20 nog verder hoefde te groeien omdat ik iets niet kon. (kon alles hacken, open maken, andere overtuigen, mezelf healen en was verdomd goed met small guns en big weopons) Had alleen nog misschien wat andere Perks gewild erbij maar was ook niet echt super nodig. Had niet echt iets van jemig had nog zoveel levels nodig dus misschien ligt het niet aan de Level Cap maar aan de mensen hun keuze in hoe ze hun stats in het begin verdeelde (had 10 in intellegence dus kreeg elke keer 20 punten) en later

11. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het levellen ook geweldig, misschien was ik er wel gewoon verslaafd aan:emo:
    Dat kassa geluidje na een XP: Ketjinggggg. Heerlijk.:)

12. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het is ergens juist wel goed dat het bij level 20 stopt. Bij een tweede keer spelen let je veel beter op wat je kiest en wanneer je het kiest. Zo vond ik de tweede keer de Perk waarbij je 2 punten krijgt (ipv 1) bij het lezen van een boek erg waardevol. Dat levert je uiteindelijk het meeste skill punten op. (Wel even je boeken bewaren tot je deze Perk hebt). Ik heb nu bijna alle boeken gevonden, met wat hulp van een lijst, dat wel. Ik kan me ook niet voorstellen dat je alle boeken kan vinden zonder hulp.

De Perk waarbij je instant een extra level krijgt neem ik niet meer, want het stopt nog steeds bij level 20. Je kan dan beter iets anders kiezen, want level 20 haal je wel als je veel side quests doet.

Ik heb nu een character waarbij alle skills op 100 staan, behalve barter (~50) en unarmed (~70).

Misschien kan je bij een toekomstige uitbreiding van het spel weer verder levellen?

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De perk voor een intant level up en de perk waarbij je meer exp. krijgt zou ik inderdaad ook afraden... puur omdat er een level cap is.

Ammo scrounger is ontzettend handig; meer kogels is altijd goed en je kunt ze nog voor veel geld verkopen ook (mocht je in geld problemen zitten). Ammo heeft ook geen gewicht in dit spel, dus zelfs met 40 raketten in zijn zak rent je karakter nog fluitend rond.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Heb nu iets van 30 rockets in m'n broekzak, moet ze nog steeds verkopen 8)

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks voor de tips! Ben nog steeds bezig met mijn eerste play through en zit nu op 30 uur, heerlijk spel is dit!

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ammo Scrounger raad ik zeker iedereen aan, ja! Ik denk dat je op in 1/5 van de dozen of kisten die je tegenkomt wel kogesl vind. Het verschil is in ieder geval duidelijk aanwezig.

En als Skills raad ik Barter en Speech aan, naast het gebruikelijke als Small Guns (Big Guns heb ik niet zo veel mee op) en Repair is een vereiste wil je fatsoenlijke wapens gebruiken.

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die perk van instant level up is alleen handig als je de alle karma achievements in een run wilt. Bijv: Je speelt tot level 19 met good karma, dan save je. Daarna doe je instant level up dan word je 20 en krijg je achievement. Als je tussen het worden van level 19 en het gebruiken van de perk een hoop mensjes kilt, ben je een level 19 neutral of evil poppetje. Ik ga dat mss doen in de 2e playthrough

18. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad het is ergens wel goed, maar ook ergens wel fout.
    Trouwens als je (zoals ik) veel op ontdekking gaat kun je de meeste boeken wel zonder lijst vinden hoor.
    Het zijn 25 skill books per skill. Met alleen boeken kun je je skillpoints dus al op 50 krijgen, mits je de education perk hebt natuurlijk (+2 per boek)

Aardig spelleke dit!:)

http://multiplayerblog.mtv.com/2008/12/05/fallout-3-getting-dull-after-50-hours/

http://www.gamesarefun.com/gamesdb/review.php?reviewid=711

Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    DLC Fallout 3

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jup, ik zie het alweer, dat word Fallout terug kopen... :)

Zullen alle 3 DLC's betaald moeten worden? Weet iemand dat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina