1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GengeR

GengeR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zow! Ging de quest doen om die radiotoren te zoeken, gnr radio ofzo, na lang eindeloos rond dwalen in de metro veel van die ghouls afgeschoten, echt super veel troep bij me die ik maar al te graag wou verkopen, verslaafd aan de drugs geraakt daar :mad:. eindelijk aan het einde van de metro kom ik buiten staan er 3 raiders mij op te wachten.
    Had daar niet zo heel veel zin in, maar goed, afknallen dan maar en als de sodemieter terug naar de veilige haven van megaton, al die shit verkocht, en met m'n stomme kop ook m'n laser gun :mad: daar baal ik wel van, kon hem niet meer terug vinden.
    Morgen maar eens die quest afmaken.

2. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die DLC ga ik zeker kopen maar zitten daar ook achievements aan gekoppeld dat iemand weet ?

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    volgens het nieuwsbericht o xboxworld wel.

Beetje jammer dat je pas in de derde download een nieuwe levelcap krijgt.

Jammer van Dogmeat armor. Dat zou fantastisch zijn. Me eigen brotherhood of steel hond!

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tis ook goed gedaan dat je je companion opdrachten kan geven. Zo kan je degene melee of ranged laten vechten of laten flanken etc. Dan rennen ze iig niet blindelings op de vijand af 8) Het blijft echter vreemd dat mijn companion een hond met een Minigun te lijf ging 8)

5. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ruim 30 uur in de game zitten maar nog steeds geen metgezel... waar kan ik er 1 krijgen?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    - Je hebt die hond, Dogmeat, in de Scrapyard, noordoosten van Megaton.

- Die gast in Megaton in Moriarty's Saloon, Jericho.

- Star Paladin Cross, in de Citadel van de Brotherhood of Steel.

- Super Mutant, weet niet precies volgensmij krijg je die in de main quest

Meer weet ik er niet.

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Alle metgezellen en hun locatie

Butch: Na side quest Trouble on homefront vind je Butch in Rivet City Rudder bar --> je moet neutraal zijn

Sergant RL-3 --> Ga naar RoboCo FActory (gebouw is te zien vanaf tenppenny tower) en soms loopt er op de pakeerplaats een merchant met robots. koop daar deze robot van hem --> moet ook neutraal zijn

Fawkes --> speel main quest, red hem en zodra je uit Raven Rock komt wil hij je helpen --> moet goed zijn

Star Paladin Cross --> Loopt rond in de citadel --> als je goed bent gaat ze mee

Jericho --> In Megatown loopt hij rond. Overtuig hem ze oude carriere weer op te pakken en geef hem geld voor supplies --> Evil zijn

Clover --> ga naar Paradise Falls en praat met Eulogy Jones en koop zijn slaaf metgezel --> moet evil zijn

Charon --> in Underworld Bar heeft de bartender zijn contract te koop. Koop dit (stelen is niet slim want Charon is verplicht hem te verdedigen). Handel wel alle zaakjes af met de bartender want Charon mag hem niet zo. (evil, neutral enz maakt niet uit)

Dogmeat --> Ga naar Scrapyard (links van het gemijnde stadje voor de Wasteland survival quest), zoek en je vind Dogmeat!

succes

8. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dank jullie wel!! eindelijk geen Remy mee :)

9. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een aantal mensen aangevallen, en nu wordt ik door alles en iedereen beschoten. Wat kan ik hieraan doen ?

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    terug schieten

11. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het begin van het spel, nog geen 2 uur gespeeld. Heb net Megaton bereikt. Moet het dus op een andere manier oplossen.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Overnieuw beginnen ?

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Welnee, gewoon alles aan gort knallen. Waarom; omdat je toch ook eerst een evil personage kan spelen en daar helpen dit soort dingen alleen maar mee. ;):)

14. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat je stats zo goed zijn na 2 uur dat je ook daadwerkelijk heel Megaton aankan, maar toch leuk om eens te proberen. Tot je 10 keer na 10 seconde dood ging.

15. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen die ene Sjaak mij het voorstel deed om de stad op te blazen ging ik naar de sherrif om hem dat te vertellen. Vervolgens gaat die sherrif naar die aad, ik er achteraan. Uiteindelijk wordt de Sherrif neergeschoten waarna ik die 'aad' neer schiet. Dacht een goede daad verricht te hebben maar ik werd vervolgens door iedereen aangevallen. Wist Magneton te ontvluchten want je bent natuurlijk zo dood in het begin. Na 40 uur spelen ben ik teruggegaan met een maatje (die je krijgt in de enerlaatste quest van het spel, niet de minste dus :9 ). Iedereen overhoop geknalt :thumbs:.

Trouwens vind ik dit 1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hihi,

ik werd door niemand aangevallen nadat ik die sjaak neerknalde. :D

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Had ik met tenpenny ook. Ze hadden van Bethesda al gezegd, stond ook in het nieuws, dat er een aantal questen zijn waar fouten inzaten en deze is der eentje van. In de verhaallijn zitten er ook een paar en bij de quest waar je naar zo'n tempel moet zit een hele grote, bij mij althans. ;):9

18. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist al dat de wanneer je in een andere map komt zoals bijv. in de metro dat je niet altijd precies uitkomt bovengronds zoals het hoort. Maar net klopte het dus echt voor geen meter. Ik ga bij Dupont Station erin om een stukje naar het zuiden te gaan richting Dukov's Place te gaan. Bovengronds lukt namelijk niet wat ik zwaar irri vind van de binnenstad. Elke keer kan je weer niet verder door een ingestort gebouw. Iig ging ik alleen maar richting het zuiden en lette de hele tijd op het compas. Kom ik na een stukje lopen bij Metro Central uit. Dit ligt zo goed als ten oosten van Dupont Station en amper ten zuiden. Ook klopt er geen reet van dat ik ongeveer 1/5 van de kaart heb afgelegt. Dit had veel minder moeten zijn.

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zag ik ook inderdaad. Voor die quest dat je naar Rivet City moest ging ik ook door de subway omdat ik nergens langs kon. Toen liep ik een stukje en toen was ik opeens bij Rivet. Heel snel. Ik hou sowieso niet zo van die subways, voel me niet op me gemak daar.:p

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb Rivet City bereikt zonder door de metroschachten te reizen. Weet niet mee hoe, overigens.

Ik vraag me wel af hoe ik bij de National Archives kom. Elke keer wordt de weg geblokkeerd door een ingestort gebouw. Dat wordt een bezoekje brengen aan de metro? Welke?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina