1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de post hierboven zegt. En wat kan is dat 1 lichaamsdeel bijna kapot is waardoor je dit ook krijgt. Een paar medkits pakken of slapen.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat krijg je dan alleen als je hoofd beschadigd is hoor :eek: benen kapot kan je niet meer rennen en bij armen kan je niet meer zo goed richten
     
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu lvl 4. Wordt steeds leuker. Alleen ik heb heel weinig ammo en ik heb bijna geen geld ervoor. Kan ik misschien nog ergens anders Ammo(gratis) krijgen?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, je moet altijd goed kijken wat er rond je te vinden is. Hebben verslagen vijanden geen kogels of wapens bij? Wat is er te vinden in kisten en dozen?

    Houd je overigens de staat van je wapens goed in de gaten? Met het gebruiken ervan verslijten ze. Heb je meerdere van dezelfde wapens, moet je in het Items/Weapons menu op (Y) drukken en kan je ze repareren door twee of meerdere dezelfde wapens samen te voegen.
     
  5. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik al de hele tijd. Maar het was ook vooral met de Quest met die Fire Ants. Die waren behoorlijk sterk. En mijn beste wapen is denk ik Combat Shotgun en daar had ik ze niet eens in een keer meedood. Maar ik ga zo weer eens verder.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, mooi zo! De Combat Shotgun is overigens een erg goed wapen, mooi dat je die al hebt!
    Wat je ook kan doen is ergens een gebouw binnengaan en alle zooi die veel waard is meenemen. Items die zo min mogelijk wegen, en zoveel mogelijk opbrengen. Overigens kan je ammo die je niet gebruikt ook gewoon verkopen! ;)
     
  7. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus bijvoorbeeld een keer goed de Springvale Elementary School en Super Duper Mart onderzoeken of er nog iets te halen valt?

    Btw. Jij reageert echt snel :) Mooi!
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, tja, ik heb vakantie en ben toch bezig op de computer. Af en toe even op XBW gluren.

    In de Super Duper Mart moet best wat ammo te vinden zijn, als het goed is! Direct rechts van de ingang is er overigens een ruimte waar twee laser wapens te vinden zijn en ook wat batterijen ervoor.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was even met me telefoon aan het klieren dus gelijk even een foto maken.
    Ze moeten eigenlijk standaard een Photo Mode bij iedere RPG stoppen. Ik miste dit ook al bij Fable.


    [​IMG]

    Level: 10
    Karma: Good
    Nickname: Exampler ( Weet niet precies wat dat inhoud)
    Fav Wapens: Chinese Assault Rifle, Combat Shotgun, Hunting Rifle
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ziet er vet uit, jammer dat je de camera niet helemaal om je kan draaien. Ik kan me zo nooit zien als op je foto. Heb zelf iets aan van een Raider die ik onderweg tegen kwam :+
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol, die stats als Nickname heb ik nog nooit gezien. En zit tegen de 20 uur! Waarom heb je trouwens dat spuugelelijke Metal Armor aan? :eek:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan LB inhouden en dan rechterstick gebruiken.

    Ik vind hem wel vet en heeft een goede bercherming. ;)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Die Nickname staat onder waar ook staat of je Good, Evil ofzo bent. Zag het toevallig vanmiddag, ik was nog iets met Vault blabla. :+

    Oké, bedankt Hybrid!
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nickname staat toch ook bij je savefile?
     
  15. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een vraag..


    ik ben nu met docter LI aan het ontsnappen van de enclave alleen ze loopt niet meer verder en ik kan niet verder zonder haar ze loopt verder dan gaat ze weer terug en als ik tegen haar gaat praten zegt ze dat wel snel moeten zijn en stil terwijl ze stilstaat en niks doet en dat wel moet
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat dacht je van een foto- en video mode in elke game. Ik mis dit voor mijn YouTube verslaving. ;):)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Geweldige game, tot nu toe nog niet in mijn broek gescheten. Was ook even naar die Super Duper Mart geweest, was vet! Van alles gestolen daar, héérlijk. Bom dit keer in Megaton niet laten ontploffen, daar hou ik niet van. Nu heb ik een leuk huisje daar, met mijn eigen robot ofzo. Wel raar dat als ik mijn kapsel/baard wil veranderen bij die robot ik mezelf niet zie in dat zwarte rondje. Nu moet ik dus maar gokken of het goed is of niet.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan staat denk ik je beeld erg donker! :eek: Het is sowieso wat moeilijk te zien, maar lijkt me stug als je niets ziet!
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik zie het een seconde en dan vliegt hij weg. Zal wel wat aan mijn settings zitten vanmiddag, merkte al een beetje dat het te donker was in de avond. :+
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, oke, succes. Houd ons wel op de hoogte he! :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina