1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Xbox uitgezet, uurtje tv kijken, om het gebied heen lopen waar die steeds vastloopt :+
     
  2. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    'De nieuwe post-apocalyptische role-playing titel van de jongens en meisjes achter The Elder Scrolls: Oblivion geniet in de eerst week na release al van enorme successen. Zo heeft Bethesda reeds 4.7 miljoen exemplaren van het spel op alle platformen naar de winkels gestuurd. In Engeland was de verhouding 55% Xbox 360, 28% Playstation 3 en 17% voor de PC. We zijn erg benieuwd naar de review van Wouter van Vugt!'

    had het toch niet verwacht zo'n succes.... heb 50 friends in mn lijst en niemand heeft m!!
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ligt dat aan de game of aan je vrienden? :+

    In mijn lijst speelde iedereen die game zo'n beetje, nu is het vooral GOW2 terwijl een enkeling toch Fallout 3 boven GoW2 kiest.
     
  4. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu vooral GOW2 ja, maar voor de rest NIEMAND FALLOUT 3, das toch bizar!!!!! behalve jij dan he xero :)
     
  5. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Fallout 3 is de laatste paar dagen het enige wat in mijn Xdoos zit heur!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    same here, gow , fable en farcry liggen te wachten maar voorlopig is t fallout voor mij :p
     
  7. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens waar ik Pilot light, een Motorcycle tank + rem (dacht ik) kan vinden? Dit om een wapen mee te maken (shishkebab).
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja GOW2 is ook alweer uit natuurlijk, helemaal vergeten. :eek:
    Gisteren het spel uitgespeeld en vind het verhaal wel goed hoor (las ergens dat de main quest tegen zou vallen). Als je er de tijd voor neemt en de achtergrondinfo doorleest, zit het goed in elkaar allemaal. :thumbs:
    Nu nog wat laatste quests doen en beetje verkennen. :)

    640 van 1000 en nu 18001 in totaal

    Edit: pilot light zit in ovens (vind je bijna overal), gastank en rem liggen altijd bij elkaar, liggen soms in gebouwen of naast een motor (lang niet altijd).
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    660/1000, nu 29.000

    Kwam gister erachter dat je bobbleheads kan missen als je op bepaalde plekken ze niet meteen pakt.... 1 bobblehead gemist in Black Rock, daarna is het gebouw weg omdat het opgeblazen is... kan nu dus niet meer alle 20 bobbleheads pakken 8) |:- argh!
     
  10. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is die oasis en paradise falls? kmoet nog zoveel verkennen maar afentoe is het echt een doolhof en hoe kom ik binne bij raven rock?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  11. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet de camera leggen in een spawning pod bij die krabmensen. weet iemand waar ik zo'n pod kan vinden? ik heb geen idee waar ik op moet letten als ik in hun nest ben (bij het monument dus) ik heb er al meerdere keren rond gelopen maar zie niets waar ik mn camera in kan leggen. (dit is de opdracht voor dat boek)
     
  12. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    ---
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  13. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ergens een deur waar je naar binnen moet. :b: Kijk op je Map
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    er zijn zelfs meerdere deuren waardoor je naar binnen kunt, je kunt ook aan de achterkant naar binnen, dan zit je meteen bij de spawn pods (moet je wel al aardig kunnen lockpicken geloof ik)
     
  15. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom wel binnen... maar eenmaal binnen weet ik niet waar ik mn camera moet leggen. hoe ziet een spawn pod eruit?
     
  16. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die witte ballen in het water.
     
  17. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik moet dus helemaal naar beneden? ik loop door al die gangen rond te dwalen.... het is dus in de sewer neem ik aan
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als een berg mirelurk eieren, liggen vooral in de kelder geloof ik
     
  19. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het geen sewer. Een kamer met allemaal plekken die zijn volgelopen met water, waarin de eieren staan. Als ik het me goed herinner was ik van de verdieping er boven naar beneden gevallen. Recht op de eieren.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  20. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel beide. ik zal weer eens gaan duiken in de wondere wereld van fallout....
    op naar de eieren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina