1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw. Bloody Mess perk ownt :) Extra Bloed.
     
  2. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie jullie steeds maar praten over interessante gebieden en personages waar ik nog niet ben geweest, maar ik ben al wel langer bezig. :9
    Nou treuzel ik meestal ook wel, met iedereen willen praten en een boel gespreksopties willen proberen, alle kamers en gangetjes in gebouwen doorlopen en doorzoeken naar spul wat nog wat waard is, en een boel shit stelen en handelen, maar dan nog...
    Ik speel gewoon op normal btw.

    Ben nu zo'n 40 uur bezig, lvl 16 geloof ik en ik ken pas zo'n kwart van de kaart een beetje, de driehoek Arefu-Megaton-Germantown Police HQ zeg maar + een deel van Washington DC en gebouwen daar (en het deel tussen die 2 gebieden in). Heb wat van de side quests gedaan en ben bij de main quest pas bij "Scientific Pursuits". Ik heb wel gi-gan-ti-sche voorraden though, naast wat drugsspul heb ik nog zo'n 150 stimpaks mee, heel veel ammo (3000 kogels voor 10mm SMG, 4000 kogels voor m;n Xuanlang(oid) Assault Rifle, 5000 kogels voor m'n minigun, een Missile Launcher met circa 150 missiles, een combat shotgun met ergens tussen 800-1000 shells (lekker wapen :D), een sniper met 130 kogels, een hunting rifle met 600 kogels, een groepje frag mines and granades + pulse versies ervan, en nog meer random ammo voor wapens die ik niet gebruik maar waarvoor traders geen geld hebben ze over te kopen van me. ;)
    Qua bottle caps zit ik dacht ik ergens rond de 28.000 al...

    Geweldige game though, ik ben niet echt een RPG fan en was matig geinteresseerd in de game toen ie uitkwam, maar wat ik van ervaringen hier las heb ik hem toch maar gehaald en geen moment spijt van gehad, GOTY voor mij. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  3. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: grote voorraad man ik ben arme stakkertje maar ik wil megaton ff bevriend houden al is dat niet meer nodig ik kan bedden huren in rivet city en in de brotherhood schuilplaats kan ik ook lekker slapen en super duper mart ligt ook een matrasje :p
    waar kan je super mutant behemots vinden of is dat alleen in quests?
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar kan ik het beste naartoe om goede wapens en ammo te vinden?
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is het al bekend welke datum de eerste DLC voor Fallout 3 uitkomt?

    I need my Fallout 3 fix :)
     
  6. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Keep my fingers crossed voor 9 januari :9
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wooh dat is al binnenkort :D ik dacht ooh over een tijdje. \o/ hopen dat het 9ste is
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gok er maar niet op. Ik denk dat het wat later is; was toen met de Oblivion content ook zo. Bethesda heeft hier nog altijd het laatste woord. ;):)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Net in River City aangekomen voor de quest The Wasteland Survival Guide. Wat is dat groot, ben de weg kwijt. :+

    Wel die 2 gasten laten trouwen, gewoon gezegd tegen die priester dat ik ze zag baksen op het dek, toen is die andere gast ontslagen bij die kerk shit en nu kunnen ze trouwen.

    Tevens dat kleine irrtante jongetje weg laten rennen, hoepel op schijtkind. Wel Bad Karma, maar ben nog steeds Good. :cool:

    Game is echt ongelofelijk vet, heerlijk om het Vats systeem te gebruiken, een granaat te gooien en zo'n Super Mutant Brute te zien ontploffen. _O_
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Ik heb een kamer in Rivet City en keer daar dagelijks terug na mijn bezoekjes aan de Wasteland of DC. Ik ben nog nooit mensen met trouwplannen tegengekomen en ben ook nooit een jochie tegengekomen!
    Of zit dat allemaal in die Quest? Ik heb zo'n hekel aan die Moira, jeeeezuuuus.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Bah... ik word de hele tijd vermoord :mad:

    Ik zit in die quest dat ik de vader van dat jochie moet vinden. Maar in dat stadje (naam kwijt :+) zitten allemaal van die fire ants. Mijn wapens zijn allemaal zo goed als leeg, en ik heb nauwelijks caps. Ook de wapens die ik heb zijn niet zo super.

    Wat te doen? :+
     
  13. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    in Greyditch is dat...

    Mooi is als je een mier hebt die fire ant nectar heeft, die gebruiken en dan heb je flink wat meer fire resistance.

    Verder als er meerdere mieren zijn is het erg handig om met VATS om de voelsprieten (antenna's) te mikken, hierdoor kunnen ze elkaar gaan aanvallen en das erg prettig
     
  14. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Misschien dat je dit al wist, maar als je op de antennes schiet van de fire-ants, dan beginnen ze elkaar af te maken. Daarna komt ie alsnog op jou af, maar dan is hij vaak al verwond.

    haha zie net dat vozz me net voor was
     
  15. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is zo'n klote missie :mad: Those! zeker tja die fire ants weinig tegen te doen ga wat anders toen ondertusen of doe wat main quest missies of beroof zo'n caravan bij megaton dat levert altijd wat op.

    en @willem hoe kan je een kamer krijgen in rivet want dan kan ik iedereen ff afknallen in megaton xd
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Dat jochie
    Sidequest Trouwen

    :thumbs:
     
  17. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Located at Rivet City, James Hargrave is the fatherless and problematic little son of Tammy Hargrave.

    Notes

    It may be interesting to note that if you kill his mother and then ask about his family he will answer "Dead. Some asshole like you killed them."

    3 keer raden ,dat is dus met mij gebeurt,ik heb die moeder van dat jochie gelijk afgeknald,irritant wijf!:lol:
     
  18. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoehoe eindelijk de Wasteland Survival Guide Quest voltooid. Ik werd zo langzamerhand gek van die Moira. Nu ook lvl 8 met Good Karma ( ik weet eigenlijk niet waarom want zoveel goeds doe ik nu ook weer niet 8) )
    Bijnaam is nu Protector. Gisteren had ik een veel leukere bijnaam namelijk: Ranger Of Wastes. Zit ook al redelijk ver in de Main Storyline (Scientific Pursuits) Echt een leuk spel! Voor mij Game van 2008 en misschien wel een van de geniaalste ooit gespeeld :) \o/
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    whaha die wasteland survivel guide heb ik ook net af, net het laatste stukje gedaan en ook daar de mainquest met je pa gedaan!
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ze brekn steeds bijmij =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina