1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dogmeat kun je vinden op de scrap yard
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kan je me die aanwijzen op een plaatje misschien of in elk geval vertellen waar dat precies ergens in de buurt zit? Wil die hond namelijk ook wel, lekker handig voor in de strijd mag ik aannemen.

    En wat is die missie om naar dat DC Monument te gaan verrot. Iedereen keer denk je dat je een hoek om kunt, en je bent in de buurt, is dit hoek helemaal ingestort zodat je er niet langs kan. Vind het rechtsonder in wasteland echt balen en ook ondergronds is soms een beetje jammer. Dus als iemand mij, jij of iemand anders, mij vertellen hoe ik aan een hond en door die missie kan komen graag. Word van de guide ook niet echt wijzer. ;)=(
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de scrapyard ligt een stukje ten zuiden van Minefield (of een eindje noordoosten van Vault 101 mocht je Minefield nog niet discovered hebben)

    nummertje 32 op deze map


    http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map

    washington monument moet je door de metro heen, volgens mij zit de ingang een aardig stukje ten zuiden van t monument zelf.

    t makkelijks is om t water naar t zuidoosten te volgen tot je bij een open stuk komt met een metroingang (aan je linkerhand)
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft een woning in Megaton, best apart gezien zijn verzoek. Alleen very hard lock erop, dus ben er nog niet in geweest.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Burke woont in megaton. Heb em daar aangegeven aan de sherif, alleen wordt ie dan pissed en schiet de sherif neer, dus toen heb ik Burke maar neergeschoten en al zn shit gejat :thumbs:
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook veel sidequests in deze game zoals in Oblivion?
     
  7. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn er niet echt veel, maar ze zijn wel een stuk langer dan de meeste sidequests van Oblivion. Volgens mij is er voor elke quest in het spel een achievement, dus als je even naar de achievementlijst kijkt weet je hoeveel quests er zijn.

    Heb nog niet echt een site gevonden waar alle quests overzichtelijk op een rijtje staan.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ga het spel morgen echt kopen. Saints Row 2 gister uigespeeld en er valt nu naar mijn idee niet veel speciaals meer te doen. Fallout 3 bied denk ik genoeg uren fun. De wereld en het verhaal trekken me enorm aan.

    Of het RPG element me bevalt moet ik nog bezien, ik speel namelijk nooit RPG´s. Bij Gamekings zei Dennis dat Fallout 3, net als Mass Effect interessant kan zijn voor gamers die normaal geen RPG games spelen.

    Wat ik mij al een paar dagen afvraag, de wereld van Fallout 3 is immens groot, raak je niet de controle kwijt door de grote spelwereld?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Sneller dan bij Oblivion naar mijn mening en gevoel. Oblivion kon je gelijk al fast travelen naar een aantal plaatsen, dan kan hier helaas niet. Had dat graag gezien om toch wat minder vijanden tegen te komen. Vooral dat weerwolf achtige beest wat me laatst doodde was irritant. Maar goed, heb de game nu ff uitgeleend om te kunnen concentreren op GOW 2. ;):9
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee hoor, in het begin als je nog niet zoveel locaties op je map hebt staan kan het wat verwarrend zijn. Maar zodra je een klein stukje verkent hebt ga je van daaruit steeds verder op onderzoek uit. De navigatie werkt supersimpel , een kompas met een pijltje dat op je volgende objective duidt. Dus echt verdwalen is er niet bij (tenzij je dit graag wilt, dan ga je gewoon lekker aan de wandel)
     
  12. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    vorige weekend uitgespeeld die game(mainqeust dan). lang gelede dat ik zon goede game heb gespeelt zeg na oblivion dan. top game!!

    vooral die qeust dat je zon stad moet opblaze egt nice ^^
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hartelijk dank!!! ;)_O_
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Na het opblazen van Megaton

    Ik ben terug gegaan naar Megaton (nu Megaton Ruins) en ik kwam Moira brown tegen, die had het 'overleefd' ze zag er zeg maar net zo uit als Gob (die Ghoul uit de Saloon) en ze was nog even optimistisch en vrolijk als voor de explosie...LMAO! Ik heb haar gewoon gezegd dat ik de dader was...ze geloofde dat niet...toen heb ik gezegd dat het blijkbaar nog niet goed genoeg zn werk had gedaan en ik hier was om haar te doden...geweldig. Hahaha, en ook dat robotje, die deputy die je altijd begroet voordat je Megaton ingaat heeft het min of meer overleefd...hij zei net werkelijk 'the bomb is perfectly safe' geniaal!!!!!

    En niet zo lang geleden werd er in een review/preview gezegd dat de game geen humor had.....
     
  15. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels alweer zo'n 42uur erop zitten en nogsteeds vind ik het super. Ben nu lvl18 en de gevechten gaan een stuk beter. De mainquest heb ik tot en met tranquillity lane gedaan dus pas op de helft. In totaal een stuk of 18/19 quest completed dus nog een heel eind te gaan en ik heb denk ik nog niet 30% van de map gezien. Brilliant trouwens dat de quests zo ontzttend verschillend van elkaar zijn, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Meestal moet je wat spulletjes gaan zoeken of iemand vermoorden maar hier is het zo ontzettend afwisselend, gek dat je daar bijna niemand over hoort (waarschijnlijk te druk met andere lofbetuigingen :p ). Ik twijfelde nog in het begin maar nu weet ik het zeker: van alle spellen die ik tot nu toe heb gespeeld (ik=ouwe lul dus heel veel) is dit de nummer 1. Hulde!
     
  16. akatsuki

    akatsuki Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit egt zwaar te twijfelen of ik deze game ga kopen,

    Hoe groot is de wereld vergeleken met oblivion, en moet je per se VATS gebruiken? want dat lijkt me af en toe wel leuk maar niet het hele spel door.
    En hoeveel wapens zijn er?

    Zijn er misschien mensen die een plaatje hebben van hun character? want ik ben benieuwd hoe je je charactar kan pimpen
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Character pimpen valt tegen, daar gaat het hier ook niet om aangezien je altijd voor de betere armor kiest.

    De werled is kleiner dan Oblivion maar in tegenstelling tot Oblivion gebeurt er in elke hoek wel iets. Bij Oblivion voelde de stukken bos en de rest van het landschap meer aan om iets groot te laten overkomen. In Fallout is het kleiner maar er valt meer te beleven, meer kleinere dorpjes en andere leuke plekken.

    VATS is helemaal afhankelijk van je speelstijl, als je kogels wilt besparen dan gebruik je het wel. Het is vooral cool om vanaf 100 meter een perfecte headshot uit te voeren in VATS (en dat is best moeilijk). Uiteindelijk vond ik VATS fantastisch werken, ik speelde het spel ook meer als RPG dan als shooter terwijl je ook guns blazing kan gaan (totdat je geld + ammo op is).

    Qua wapens is er genoeg keus (railway rifle en combat shotgun ownen), je kan 7 unieke wapens maken. Daarnaast heb je nog minstens 25 wapens die je kan vinden. Er zijn tevens 7 groepen wapens (melee, assault etc.) en als ik het goed heb zijn er voor melee al 7 verschillende wapens voor te vinden. Dan weet je een beetje hoeveel keus je hebt.

    Je wordt in dit spel nergens toe gedwongen, je kan zelf bepalen hoe je het wilt spelen. Ga je voor de big guns of ben je meer van de close combat. VATS is zelf ook een keuze al werkt het wel erg goed.

    Vond je Oblivon leuk dan is dit spel aan te raden, ik heb zelf 120+ uur in Oblivion gestoken en zit aan de 60 uur in Fallout 3.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    klopt het dat je paradise falls pas vind als je bad karma hebt? Hoorde dat daar namelijk iets met slaven te doen was!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    OMFG!!!!

    Ik heb net alles wat leefde in Tenpenny tower vermoord, met missiles, en granaten, met de combat shotgun en of course VATS, das echt geniaal. Maar wat voor optie je dan krijgt als je heel Tenpenny tower uitgemoord hebt --->

    Dan krijg je de optie om Roy Philips (die ghoul die ze bij de tower niet naar binnen wilden laten gaan) te laten weten dat hij en de andere ghouls in de tower kunnen trekken. Dus na een stuk of 10 feral ghouls gedood te hebben kwam ik bij Roy aan...hem alles verteld, ben net naar de tower geweest en ja hoor....het word nu door hun gerund, HOE GAAF!!!! Ik had ook echter niemand kunnen doden bij de tower en Roy en zijn maatjes de boel laten afslachten....dat is dus blijkbaar ook een optie...want Roy zei dat hij al een eigen plan had en dat was een stuk geweldadiger...alhoewel...ik heb ook iedereen geslacht in de tower. LOL. Maar het lijkt me gigantisch badass om te zien hoe de ghouls die boel doden daar...dus...weer iets om te proberen, morgen ofzo denk ik.
    WAT EEN GAME!
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nee, je kan met good karma de stad ook bereiken. Gewoon het noorden volgen vanaf vault 101. Op een gegeven moment zie je een zeer groot beeld, dat is paradise falls. Het is noord, noord/west van vault 101, ongeveer 2 blokken boven Big town.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina