1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Had vanmiddag een hele mooie encounter: een stelletje raiders sloeg 1 raider die in zijn onderbroek en hemd stond in elkaar. _O_ Soort ongroening of straf denk ik, echt heel apart dat soort dingen. Ze riepen ook dingen terwijl ze hem met honkbalknuppels aftuigden. Het was in VATS ook gewoon een raider en hij was vijandig (ondanks dat ik al zn aanvallers had onthoofd :confused:). :+ En gisteren een gevecht tussen de Enclave en wat giant radscorpions, dat viel ze nog aardig tegen trouwens. Net GOW2 gehaald, want na alweer bijna 75(!) uur ben ik wel even toe aan wat anders.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  2. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel raar, ik heb nu Megaton opgeblazen maar als ik nu verder wil gaan met de Wasteland Survival guide blijkt dat moira een beetje aan het rondlopen is in de metro (goed bereikbaar ook :mad:). Maarja is dit een bug of gaat Moira nog ergens settelen?
     
  3. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je haar spreekt kun je zeggen dat ze zich bij anderen zou kunnen voegen die net als haar zijn (even uit mn hoofd hoor dit, verbeter me gerust mocht ik er naast zitten). Als je dat gedaan hebt gaat ze settelen in Underworld (in het museum of American History) en blijft ze daar ook. Tenminste, dit is bij mij het geval.
     
  4. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gespek heb ik idd gehad bij de Megaton Ruines. Ze zei bij mij alleen dat ze naar Rivet City zou gaan. Maar nu is ze dus gewoon ergens in de metro heen en weer aan het lopen.
     
  5. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja das waar ook, ze zei inderdaad dat ze naar Rivet zou gaan, toen ben ik gaan reizen richting Rivet, maar toen was haar lokatie opeens in Underworld...

    vreemde shit
     
  6. DClutch

    DClutch Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    HOE KRIJG IK IN GODSNAAM DE REPAIR BOBBLEHEAD TE PAKKEN?!?!?! :'-( :'-(

    Ik weet dat ie in Evan King's huis ligt, maar m'n lockpicking skill is nog niet hoog genoeg.

    Geen probleem, dacht ik. Ik naar die Evan King toe, probeerde zn zakken te rollen, is die steutel er niet :confused:

    Ik heb ook al geprobeerd hem overhoop te schieten, maar toen ik daarna een body search deed zag ik ook geen sleutel.

    Ook valt me op dat die beste kerel NOOIT naar binnen gaat. Hij staat 24/7 op de uitkijk :lol:
     
  7. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je in underworld in die gang komt die bij de doctorsoffice ligt? die deur geeft aan dat ie niet accessible is maar op het eind van de gang zie je een safe dus lijkt me dat je er kunt komen. De computer die er staat geeft geen uitkomst en de doctor en assistent hebben ook niks op zak (heb ze maar een kopje kleiner of beter gezegd kopje minder gemaakt).
     
  8. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt fantastische game, ben nu onderweg naar River City.
    Alleen ik heb 2 vragen.

    Hoe krijg je die hond?:9
    en Hoe krijg je al die Bobble heads? Ik heb er nu 1 van medicine maar heb geen idee hoe ik die heb gekregen.
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bobbleheads liggen op verschillende locaties.

    http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_Boy_Bobblehead

    Die van Energy Weapons kan ik dus al niet meer krijgen. |:-
    Als je het lock nog niet kunt picken, moet je gewoon wachten tot je het wel kan (hoger level bent dus).
     
  10. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, ik kan zelf die van Strength niet meer krijgen aangezien Megaton is opgeblazen.
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Er is maar 1 nadeel aan deze game... Heb af en toe net het idee een FPS te spelen :mad:
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz vind dat persoonlijk geen nadeel. Bij oblivion vond ik het first person gebeuren irritant omdat je een game met een melee wapen gewoon in derde persoon hoort te spelen. Liep er dan ook constant in. Bij deze loop ik juist constant in FP en vindt dat heerlijk

    Over die strengh bobblehead. zoals fable zei: For every choice a consequence!
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    eindelijk ik heb hem. 20euro+seal _o_... vanavond gelijk spelen!!!!
     
  14. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Heb hem ook net binnen, even een uurtje spelen en dan werken tot hopelijk 8, nog dingen waar ik aan moet denken in het begin van het spel?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor de duidelijkheid , je repareert je wapens door 2 dezelfde wapens te combineren. (dus niet zoals in oblivion er gewoon een repair hammer op te gebruiken.) stel je hebt 2 sniper rifles die allebei nogal slecht zijn qua condition. Dan ga je in het menu op 1 van beide staan , je drukt op Y om te repairen, en kiest welk ander wapen van dezelfde soort je wilt gebruiken om te repairen.
     
  16. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk in het spel nog terug naar de vault?
     
  17. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    oke, je moet in het begin van het spel niet gelijk rushen door de vault maar proberen alle item's te pakken.
    Dan het best gelijk naar megaton( en alvast een explosion skill van 25 hebben) en daar de bom disarmen, of niet, maar neemt naar mijn idee de meeste voordelen mee, hierdoor kan je en best uigebreide missie doen bij een vrouwtje, en je krijgt een eigen huisje in megaton waar je je haren kan vervisselen, een haircut dus. En je kan er slapen, scheelt nogal in de caps dacht ik zo., sorry dat ik misschien een beetje spoil, maar dan wel een hele kleine:9
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het geen spoiler. Vind het juist handig en zoiets vroeg ik al eerder maar kreeg toen niet echt een antwoord :+

    Dankje dus!
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Handig, maar anderzijds vrij nutteloos. Je hoeft geen 25explosion skill the hebben. Je kan een Mentat kopen bij een dealer en zo voldoende skillpoints krijgen voor een half uurtje.

    Megaton woning is leuk, maar als je de stad opblaast en naar Tenpenny tower gaat kun je ook een kamer op de suite verdieping krijgen. Met haircut en nog veel meer opties.

    En dat vrouwtje in Megaton is er na de explosie nog en kun je nog het 1 en ander bij halen en doen.

    Vanaf lvl4 ofzo kun je punten investeren in een skil die je elk level meer punten geeft zodat je op den duur meer skills kan leren dan wanneer je het niet hebt.

    Rushen door de Vault deed ik niet. Sluipen en hidden blijven. Kreeg zo veel headshots met sneak bonus waardoor het snelle easy kills waren. Heb ook de Vault leider neergemaaid voor de ogen van zijn dochter.

    De ghouls als quest bij Tenpenny tower was best relaxt. Beetje rondlopen en die ghouls met een koevoet neer meppen. Had er voor een Flamer van zo'n Raider gepakt en die los gelaten op de ghouls die nog geen hersenloze zombie waren geworden hehe. Op zich niet bijster boeiend, maar ik ben zo dat ik het deed toen twee van hen lagen te slapen. _0/
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Morrowind echt helemaal grijs gespeeld, maar ik vind Fallout een beetje tegenvallen.
    Vooral omdat er wel melee-wapens inzitten, alleen als iemand een smg heeft, ben je al half dood voor je er eindelijk bent. :lol:
    En de setting spreekt me ook helemaal niet aan. Nee, er is veel voor nodig als ik deze game weer ga oppakken. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina