1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind het alleen zo jammer van die simulatie. Ja, voor de zoveelste keer dat ik dat zeg. :+ Ik wil mensen werven in de Wasteland en samen met Fawkes of Paladin Cross of Jericho die stomme commies crushen! :D

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik moet een keuze maken op het einde. Ik kan gewoon niet beslissen. 8)

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon saven, en dan alles proberen. Veel makkelijker wordt het niet. 8)

Als het gaat over een bepaald 'virus':

De FEV? Ja?
    Als je die invoert, gaat ALLES EN IEDEREEN dat besmet is met radiatie dood. Niet alle monsters, maar ook geestelijk gezonde ghouls en ook veel mensen die wonen in de nederzetting. Dan blijven enkel de 'perfecte' mensen over. Snap niet wat daar verkeerd aan is. 8) Heeft de wereld wel nodig. :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ^^
    Je kan jezelf ook opofferen, maar dan weet ik niet hoe ze het oplossen met de DLC. Ik heb haar opgeofferd. ;)

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    O, dát probleem.

Je moet voor de eerste twee DLC een save vóór het laatste moment laden. En bij de derde kan je verder spelen na de Main-Quest, welke keuze je ook maakt. Hoe dat gaat werken is nog niet duidelijk.

Jij bent overigens wel een eikel zeg. :mad: In het spel dan. :+ Wees nou ff nobel zoals ik.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    hoe snel hebben jullie de mainquest eigenlijk gedaan? ik ben nu 20 uur bezig, maar ben qua mainquest nog niet eens naar GNR geweest :+ oftewel, nog niks aan gedaan. Heb besloten nu maar even wat verder te gaan met de mq...

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Pfff... Ben nou toch echt al uren bezig maar er komt echt geen schot in het spel. Het lijkt allemaal zo fucking stroef te gaan.

Was echt Oblivionverslaafd maar dit.... Om eerlijk te zijn vind ik er nog steeds geen zak aan. Komt er nog een keer een beetje schot in?

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet niet hoe je speelt? Waar houd je jezelf mee bezig?

Ik verken de wereld zo veel mogelijk en kom dan ook een hoop tegen. Quests, speciale plaatsen, vijanden, interessante loot.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben voornamelijk bezig met de mainquest op het moment, maar ik kan er echt niet opgewonden van raken. Het vechten, lopen en bewegen enzo gaat allemaal zo traag en statisch. Echt geen zak aan.

Ik snap niet hoe dat kan aangezien ik Oblivion zo geweldig vond. De wereld spreekt me ook echt totaal niet aan. 't Is dat ik weet dat er nog zoveel te ontdekken valt maar ook de steden enzo zijn voor m'n gevoel zo dood als een pier. In Oblivion was het dan misschien toch het sprookjesachtige wereldje dat me zo hooked maakte.

M'n strength is 6, endurance 6 en agility 5.

Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Zij mochten ook eens een keer wat doen, ik had al genoeg gedaan. ;)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus de aankomende DLC speel je niet met de personage die je eerst had?
    Ik hoop ook dat mijn beslissing in de quest Oasis is verwerkt.

12. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik las iets dat het hetzelfde werkte als de Trenquillity Lane quest.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat van het einde van Fallou 3, en dan door kunnen spelen, had ik nog niet eens zo bekeken. Lijkt mij inderdaad best wel vet. ;):)

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ben het helemaal met je eens Willem.
    Vandaag liep ik zelf ook tegen interassante loot aan.
    Ik liep onbewust een raiders kamp in. Die raiders waren even pittig, maar ik kreeg er wel wat moois voor terug; een missile launcher (helaas zonder ammo) en een flamethrower. Het kleine kamp nog even verder doorgespit en werd vervolgens weer beloond met stimpacks en andere zeldzame voorwerpen (die ik tevens later weer kan verkopen).

Heerlijke game. I'm hooked. *)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee daarover, sorry :)

Ik ben zelf soms wat bezig met sidequests en ook de main quest..nee wacht..alleen maar sidequests, want ik moet nog altijd .....radio vinden. En dat staat er al sinds ik de vault uitliep :p

Kortom net als met Oblivion, de hele tijd sidequests...hopelijk speel ik F3 alleen WEL uit, in tegenstelling tot Oblivion. In die game was ik dan op een gegeven moment eindelijk bezig met de main quest, en ging ik bijvoorbeeld te paard ergens heen, en onderweg kwam ik weer een ventje tegen en voor je het weet heb je weer sidemissies te pakken. En i.p.v ze te negeren ben ik te benieuwd en besluit ze aan te nemen, haha.

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis wel de grote steden in dit spel. Het zijn meer kleine nederzettingen. Past wel in de sfeer van fallout natuurlijk maar toch...De wereld zelf is perfect en straalt echt sfeer uit. Er is meer te doen dan in oblivion. Maar laten we maar niet over TES IV gaan praten.. ik kan namelijk niet wachten op V :mad:

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    2010 toch?

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Er is voor zover ik weet nog helemaal niks bekend 8) Maar laten we maar ontopic verdergaan :cool:

Ik heb gisteren een ultra smg gevonden op een lijk. Best een tof ding.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was zeker van een vrouw in National Archive? Best wel een sterk wapen inderdaad.

20. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Klopt. Die wou met mij mee maar na 1 gang was ze al dood 8) Heb toen maar de smg opgepakt en ben weer naar buiten gegaan. Ben nu opzoek naar de 'Oasis' . Had wat wastelanders vermoord die het daarover hadden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina