1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond liep ik opeens in Vault 112. Even in rondgelopen, maar weer snel een oude save geladen, want volgens mij hoort deze lokatie bij de verhaallijn.

Ook ben ik gisteren voor het eerst tegen een Super Mutant Behemoth aangelopen. Damn... Ik had gedacht dat deze iets sterker zou zijn als een Super Mutant Master, maar daar zat ik even flink naast. Deze jongen heeft me heel wat raketten gekost.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben ook zeer benieuwd naar die Deathclaws, tijdens het laadscherm laatst las ik er een stukje over. Dat zij het meest gevreesd worden onder de mensen. De naam is in elk geval al aardig badass :p

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, die zijn wel klote. Ik kwam op een plek helemaal boven in de map en daar zat het vol met die dingen, 2x raken en ik was dood. Maar met VATS systeem had ik er een snel neer ( Alleen kwamen er dan 3 achter me aan :+ ).

Die Yao Guai kom ik ook vaak tegen nu, zijn wel vette beesten maar heb ze ook snel neer. Speel dan wel op Easy, is al pittig genoeg voor mij :+

Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je ze neerschiet vliegen ze ook alle kanten op. Ik schoot er een neer en hij vloog bij Aruf de brug over.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat heb ik met een Raider een keer gehad en een gewone shotgun. Ik schoot hem van dichtbij dood, maar zijn restanten vlogen mijlen ver weg. Niet echt realistisch, maar wel lachen op zich. Vooral het machtsgevoel komt bij mij dan echt naar boven en dat neemt soms ziekelijke vormen aan. ;):)

6. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Deathclaws zijn inderdaad lastige tegenstanders. Een andere lastige tegenstander is zo'n robot op wielen die vaak met de ene arm aan een stuk kogels op je afstuurt en met de andere arm raketten. Even geen idee hoe die heet.

De Yao Guai kwam ik voor het eerst tegen toen ik al een animal perk had. Geen idee hoe sterk die zijn. Ze laten me in ieder geval lekker met rust.

Wel leuk is het verschil tussen jou level en de tegenstanders. De eerste keer dat ik Raiders tegenkwam was in de Super Duper Market. Veel sneaken, verstoppen en een aantal keer dood gegaan. Toen was ik of level 1 of 2. Nu ben ik level 17 en zijn Raiders gewoon cannon meat. Ze komen niet in de buurt van de hiervoor genoemde tegenstanders.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Robobrain bedoel je zeker. Ik vind vooral die Mister Gutsy vervelend, die kom je vaak tegen bij vrachtwagens waar je kogels kan pakken, die dingen krijg je niet gemakkelijk neer.

8. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet Robobrain. Hij heet anders.

[edit] Gevonden. Het is een Sentry Bot[/edit]

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Een tip, gebruik Pulse Grenades of Mines, 2x en dan liggen ze :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb zin in de DLC de screens zagen er tof uit. Jammer dat 6 Januari niet de echte datum was. Ach ja hoe moet binnen 2 weken komen.

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hoge small guns skill ( 80 ) en repair. Mijn sniper is dus ubersterk :9 ik blaas die robots gewoon kapot met twee goede headshots. Ik kwam er gisteren trouwens achter dat ik 50 frag grenades heb. Gebruik ze nooit :9. De dokter van tenpenny tower heeft trouwens 22 stimpaks. Die heb ik wel ff meegepikt ondanks mijn hoge karma ^^

12. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik eigenlijk nooit het sniper rifle. Ik gebruik of de Lincoln's Repeater/Hunting Rifle of de Combat Shotgun.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Yao Guai zijn mijn vriendjes :+, En die Deathclaws zijn wel verrekte irritant ja, heb er nog steeds moeite mee met m'n lvl 18 poppetje 8)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Soms hebben Raiders hen gevangen genomen en een kooi gestopt en staan ze erbij. Dus ik gebruikte een Stealth Boy en heb de deur gekraakt ik had wel medelijden met de Raiders. ;)

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De Enclave heeft ook vaak Deathclaws bij. Laatst kwam ik een stelletje Soldiers tegen die aan het opdrukken waren, midden tussen de autowrakken. Ze hadden ook een kooitje met Deatchlaws. Dus ik met Plasma Rifle even één auto doen opblazen, sjezus, gingen er 20 de lucht in. Wat een gigantische explosie! :eek:

Eén vraagje:

Het zuidoosten van de kaart, Rivet City en omringend, is lichter op de kaart aangegeven dan de rest van de map. Waarom? :eek:

16. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Een tip voor iedereen die moeite heeft met de Deathclaws, schiet op ze benen. Daar zit de kracht van de Deathclaw, hij is ontzettend snel. Als je ze benen aan gort schiet is het een piece of cake.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Om het simpele feit dat dat de dichtbebouwde kom is. Of tenminste wat er van over is. ;)\o/

18. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Nuka Cola Challenge.

En ik het hele spel door me quantums verkopen! :mad:

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nuka-Cola fabriek \o/

20. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Dan toch maar terug gaan daar heen. Was er geweest maar ging niet verder bij het radiation gedeelte. Gewoon veel Rad-Away meenemen dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina