1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    een tip : zoek voor de quantam aflever plaatsen. de locaties kan je vinden in de fabriek :).

2. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips om een beetje easy money te krijgen? krijg elke keer veel schade en stimpaks zijn duur...

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan zou het donkerder moeten zijn. 8) Veel strepen op elkaar = donker. Maar goed, je verklaring is wel logisch. Ze hebben dat gewoon een ander kleurtje gegeven.

4. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Geen easy money, maar wel...

Alle spullen die wat waard zijn meenemen en deze verkopen. Side Quests uitvoeren. Hier krijg je vaak ook geld voor.

5. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0

Hmm ja ben er mee bezig, maar levert niet echt veel op, maar lekker levelen dan en alle skill points op barter :9

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    zou ik niet doen ;) later kan je met gemak alles kopen. gewoon zuinig zijn en ga in de buurt van megaton de buurt verkennen en je helemaal bepakken en dan telkens alles verkopen..

7. MilanXS

MilanXS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kom ik bij GNR/Galaxy News Radio. Ik loop nu al uren door het metrostelsel maar ik kom er niet. Dit is voor de quest 'Following In His Footsteps'.

8. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over de content die moet uitkomen: Word dat ene pakket dat je tot lvl 30 kan gratis?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee. En het is niet alleen level raise, maar ook nieuwe missies.

10. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Bweh moet ik weer punten gaan halen :mad:

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als het goed is zie je op de muur af en toe in wit geschilderd tekens en tekst die wijzen naar de basis van GNR. Even goed kijken. Wellicht via Options de Brightness wat hoger zetten, zodat je donkere ruimtes beter ziet. En vergeet je Pip-Boy Light niet aan te zetten, B ingedrukt houden!

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn de DLC komt pas de 27e. Ik wel eerder gehoopt eigenlijk.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    27 januari?

Anyway...een update? Ik kreeg toen ik F3 net opstartte een melding over een update, wat is er gefixt?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup Januari. En de volgende staat dan gepland voor Februari en de laatste in Maart.
    Over die update weet ik niks. :)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ging vanmiddag weer eens verder na een week niet te hebben gespeeld, liep wat rond en deed hem weer uit. Is gewoon geen game die je even speelt, zal wel weer verder gaan als ik klaar ben met mijn andere games.

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de dart gun, rifle van die lincoln en hoef alleen nog maar een fission battery voor de railway rifle :)

Die dartgun is trouwens ubercool. Twee crippled legs en 8 pts damage voor 8 sec.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat heb ik zelf ook...ik heb ook nog paar games hier liggen en zijn veel gewoon RPG en die speel je niet even dus altijd met de achterliggende gedachte wil ik de xbox aan doen en dan tja dan zit je er wel een paar uur aan vast....en dan haak ik vaak af :+

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm net gekeken en inderdaad er is een update. Geen idee wat er nu verandert zou moeten zijn..

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, ik weet precies wat je bedoelt. Weekje geleden deed ik de game ook even erin maar al gauw sloot ik de game af en ging een andere spelen. Als je aan Fallout 3 begint...dan moet je er ten eerste echt zin in hebben, nou geld dit voor vrijwel elke game, maar toch...maar het is een game die je dan ook gelijk wel een paar uurtjes doet.

Vanmiddag ook...ik had nog iets van anderhalf uur wat ik aan gamen kon besteden maar toch heb ik geen F3 gedaan. Je moet ECHT voor die game gaan zitten en gewoon ECHT erin gaan, das echt Fallout..en ook Oblivion.

Heb nu de Animal Friend perk, als het goed is zullen Molerats en andere beesten mij niet aanvallen en zelfs helpen tijdens gevecht, HOE vet zijn die perks zeg.

Laatst bewerkt: 13 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina