1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Doe nou niet! :eek: Dat is toch niet leu-euk? Je wilt toch zelf de Wastelands, Washingtong DC en de Vault verkennen? Je wilt toch zelf verrast worden 'when stumbling upon a quest'? Daarnaast loop je met die Guide het gevaar dat je er 'snel even in kijkt' als je het na 2 minuten niet snapt. ;)

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja oke, je hebt een punt W:)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    idd niet zo'n duur boekie kopen maar gewoon op het internet fftjes kijken.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Niet naar de anderen luisteren. Gewoon de 500 pagina's tellende collector's edtition van de guide kopen voor 29,99 en de economie een stukje stimuleren. Bovendien heb je tijdens het gamen met Fallout 3 niet altijd de beschikking over je PC als er weer eens een zusje zit te msnen. ;):)

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo duur? Dan doe ik het denk ik maar gewoon lekker met die website :cool: Overigens heb ik van dat laatste geen last. Iedereen hier in huis heeft een eigen PC/Laptop dus van zusjes op MSN heb ik geen last :)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik weet dat die duur is, maar je moest eens weten hoeveel informatie er in staat. Helaas is de guide niet zo overzichtelijk als die van Oblivion, beide zijn officiele guides, maar daarentegen krijg je wel een poster erbij met alle locaties en informatie van de wasteland. Een niet te missen goodie dus. ;):) Op de PC is een guide sowiezo overbodig; met een paar tikken kun je al naar alle locaties.

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu level 10...

en ben bijna klaar met de main quest:
    The Waters of Life- 20 G
    Once you free your dad leave the Vault and teleport to Rivit City and talk to people there, from that point you will need to go to Project Purity and clear out the building, once you clean it out your father will tell you to do some more things to get it running, once it’s all done watch the sad scene and then you will get this achievement.

ik wil nu graag even een serie sidequests gaan doen..maar ik heb er geen meer..
    heeft iemand miss een tip waar je wat leuke sidequests kan halen voor mijn level?

/Mod Spoiler toegevoegd - Cookie

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dan heb je nog even te gaan hoor! Hoewel je er sneller doorheen bent dan je zou willen. Althans, zo ervoer ik het.

Zet even dat verhaal over de Main Quest in een spoiler, wellicht leest iemand het die dat punt in het spel nog bereikt heeft en verklap je zo iets!

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe zet je spoilers???

en heeft iemand tips waar ik nu leuke sidequests vor mijn lvl kan halen??

11. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan alle quests doen op alle lvls maakt niet veel uit gewoon beetje door de world exploren en je hebt er zo een paar te pakken maar ik weet niet of je er al een paar hebt gedaan

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Een spoiler zet je door dit te typen:

je tekst [ / spoiler]

Ik heb nu opzettelijk twee spaties te veel geplaatst, omdat het anders natuurlijk een écht spoiler word!

Wat ik doe om op side-quests te komen is midden in de kaart gewoon een richting op te lopen. Zo gauw je op je radar een leeg driehoekje ziet, ga je daar naar toe. Dat betekent dat er een nabijgelegen locatie is die je nog niet ontdekt hebt. Een geklerude driehoek is een reeds ontdekte plaats! Succes. ;)

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Grappig, ik heb er al 75 uur opzitten en dat wist ik nog niet eens... :+

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik heb ze altijd wel zien staan maar er verder niet bij nagedacht, weer iets geleerd :+

15. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moet kiezen tussen dit spel of fable II... advies?

16. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3!

Maar das ook alleen maar gebaseerd op het feit dat ik Fable 2 nog nooit gespeeld heb... :9

17. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 for sure.

18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei en ik vind Fallout 100000x beter.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Daar wil ik nog aan toevoegingen dat het einde van de verhaallijn van Fable II de slechtste is die ik ooit gezien heb. ;):)

20. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar gerust de hele verhaallijn..

Heb 'm helemaal uitgespeeld. Tranquility lane, die vault met FEV,capitol, washington monument, het einde.. two words: Motherfucking brilliant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina