Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, nadat ik het had gepost ging ik weer spelen. En kwam toen een optie tegen die ik nog niet had gebruikt, dus het werkt wel. Ben gewoon blind. :+

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jij dommerik.

3. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag gebeurde er iets raars, ik loop een beetje rond opeens een explosie en dan liggen er overal alien powercells(was wel mooi glow in de dark) etc. maar ik heb er geen wapen voor??? waar zijn die cellen voor nodig?

vind ik niet je komt toch wel genoeg ammo tegen.. je moet alleen wel zoeken

Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Moet je hier effe het alienwapen ophalen: http://fallout.wikia.com/wiki/Alien_Crash_Site

Kan zo'n explosie trouwens overal voorkomen of gebeurt dat op een bepaalde plek?? Wil dat ook wel meemaken :+

5. robindeb91

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet veel hoor! maar je hoort wel een knal en je beeld en controller trilt. maar je ziet voor de rest niks hoor. ow en bedankt ga m gelijk ff halen

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vermoed dat het zo'n random encounter is. Als je luck hoog is kom je die vaker tegen.

Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Veel ammo maakt het spel makkelijker en maakt je personage rijker, wat het spel weer makkelijker maakt. Vind ik erg handig. ;)

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had ik net ook volgens mij. Kreeg opeens een groene flits, kon niks vinden. Was in de buurt bij een metro station, liep ik een stukje verder en toen kwamen 2 Enclave gasten naar me toe. Eentje met een raketwerper en een vrouwlijke soldaat of iets in die richting. :+

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Groene flits = plasma. Dus waarschijnlijk was één van die Enclave loos aan het vuren, of was er een zeer dodelijke rat gesignaleerd. Die vrouwelijke soldaat zal wel een officier zijn geweest, hebben volgens mij altijd een plasma pistool bij.

10. robindeb91

Leuk Bevonden:
    0
    een dodelijke rat ja :9 ownee het is een Mole rat!!!! help!!!!

daarom vind ik de animal friend perk wel leuk niet van die irritante beestjes. is wel jammer dat het niet op radschorpions werkt. rotbeesten in middel tegen de flamer

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Héhe, ik ben eindelijk uit die stomme tranquily lane ofziets:9
    Ik moest op het laatst alle mensen doodmaken, maar ik ben toch maar ff
    in het abondoned house geweest. Code gekraakt, en toen heb ik die chinesen laten komen. Dat was wel vet.

Toen heb ik maar gelijk ff die quest erna gedaan. Die was wel pimp.
    Allemaal van die kleine klusjes doen, zonder ook maar 1 iemand ddod te schieten.
    Ik was namelijk al een keer in die Waterfilter gebouw geweest. Daar had ik wel mazzel mee.

12. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst gespeeld, vind het wel interessant tot nu toe.. Ik moet nu dat Radiostation vinden.
    Het kutte is dat ik weinig caps heb, en ook niet echt veel ammo.. Hoe kom ik hier makkelijk aan?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel sprokkelen neem veel dingen mee. Die weinig wegen en veel waard zijn.
    Neem spullen mee van dode raiders, loop ieder huis in die je ziet.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en level eerst up voordat je tever in de wasteland trekt ;) ga ff in Megaton wat quests doen ( dat boek van mora ) , Lucy's quest ;) helpt je al een stuk op weg en ik gebruikte op het begin veel melee weapons.

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik schrok me vandaag echt de tering (niet voor mensen die al wat verder zijn in de MQ):
    Wanneer je in de Museum of Technologie loopt, en je dat die simulatie van een Vault inloopt, dat ligt dat ineens aansprong en die stem die start 8))

16. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    hehe... Herkenbaar. Ik liep daar reuze voorzichtig rond. Bang dat er om elke hoek iets veel te sterk zou staan.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net aangekomen bij de National Mall. Damn wat ziet dat er ongelofelijk vet uit zeg. Het Washington Monument is echt heel erg mooi nagebouwd. _O_

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier kwam ik op de harde manier achter als je te ver gaat :+ Trouwens tot hoever zijn alle quest nog gewoon te doen zeg maar? niet dat als je bv main quest tijd volgt dat je opeens op een punt komt dat je niet meer terug kan en ook alle side quest mist?

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Zou vanmidddag koffie doen bij een vriend.
    Ik dacht- even tien minuutjes Fallout 3 spelen. Zat er weer helemaal in! Het spel lijkt wel een soort drug, man! Zo ontzettend verslavend.
    Heb nu ongeveer 14 uur op de teller staan.
    Ben lvl. 7 en focus mij ontzettend veel op mijn Small Guns, Medicine en Repair skills.
    Briljante game en elke keer als ik het speel weer een unieke ervaring! Go Fallout 3!¡! :D

20. robindeb91

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bijna lvl 20, als beste skills heb ik lockpick (100)\o/, medicine, repair, sneak 80, voor de energy weapons, small/big guns allemaal 60, mele 40 umarmed 30 en de rest is allemaal 60-75
    dit is+bobblehead en boekjes

edit: ow srry repair is 75

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina