1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heel dat gebied daar is de place to be! :eek:

Van het Washington Monument tot Lincoln en het Capitol Building, de verschillende musea en metro's, het is een drukke business daar! Even denken:

Bij aankomst werd ik geconfronteerd met Super Mutants in het midden. Dan heb ik daar oorlog gevoerd met Talon Company, later met de Enclave, toen nogmaals met Super Mutants en daarna met Slavers. Nu, dankzij mijn hulp natuurlijk, wonen er een zooi ex-slaven, heeft de Brotherhood er voet aan wal gezet en is het één van de veiligste gebieden in Washington. Kick.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zéér indrukwekkend. Begon bij dat Lincoln Monument, al die slaven handelaren neergeknald. Vervolgens in het midden ziekelijke gevechten met Super Mutants en Brutes.

Uiteindelijk bij het Capitol Building aangekomen. Daar vochten de Talon tegen Super Mutants, ik knalde hun beide neer en uiteindelijk kwam de Enclave ook nog even langs met Deathclaws + een van hun helicopters ontplofte.

Daarna net ongeveer een uur in het Capitol Building rondgelopen, was echt ongelofelijk huge. Kwam ook een Super Behemoth dinges tegen, echt ongelofelijk vet dat stuk. _O_

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jaaa! :D Vet hè. Ook die loopgraven enzo, echt mooi stukkie daar.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en jij kan het niet spelen ghehehe:+

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    :mad: Pestkop.

:+

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee ik vind het wel lullig voor je man :eek:
    stomme xboxen die stuk gaan =(

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik liep het capitool uit keek ik ineens richting dat washington monument.

"hehe, obama" dacht ik vlak voor ik 4 supermutant brutes en masters op me afkreeg met miniguns en rocket launchers.

8. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar hoe en waar moet je slapen? :')

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wow, ben al bij het einde van het verhaal.

Ging maar die quest doen van de G.E.C.K. en daarna meteen die quest erna. Heb Eden laten ontploffen, zag er wel zeer vet uit. Fawkes loopt nu ook met me mee, vind hem echt geniaal. Zie nu wel dat ik die Bobblehead niet heb meegenomen in die base van de Enclave. Nouja, pech gehad. Ik begin nog wel niet aan de laatste missie, komt wel binnenkort.

Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    In bedden. ;) Het kan echter moeilijk zijn om een bed te vinden om in te slapen. Je kan bijvoorbeeld een kamer huren (120 caps in Megaton, in de Saloon) of een kamer kopen (120 caps in Rivet City, Upper Deck). Daarnaast kan je soms bedden vinden in een tentenkamp of iets dergelijks. Gewoon goed rondkijken.

En ik vind Fawkes stom. :mad: Ben ik lekker sneaky, sneaky, staat er zo'n stinkende hufter naast me. :+

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik heb hier 2 spellen voor me liggen.
    Oblivion en Fallout 3. Ik heb oblivion al ooit eens uitgespeeld maar dat was op men oude account en zit er sterk over te twijfelen om het nog een keer te doen omdat het zo'n super spel is. Ik heb ook laast ff fallout 3 besteld en ben net uit the Vault , nog niet echt begonnen dus.

Ik vind het thema van oblivion echt geweldig maar ik speel vooral shooters. nouja goed, welke is beter?

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    speel gewoon maar ff fallout ;)

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Fucking geniaal gewoon...net in dat museum waar al die Ghouls wonen -->

Had ik een missie voor Azrukal om een vrouw genaamd Greta een kopje kleiner te maken, zij was namelijk een concurrent van hem. En dan zou ik de leiding krijgen over zijn bodyguard Charon. Dus zo gezegd zo gedaan...een sledgehammer was genoeg voor Greta ;). Dus terug naar Azrukal, die vertelde me dat ikhet goeie nieuws zelf mocht gaan vertellen aan Charon. Charon liet weten dat ie nog even wat moest doen....dus hij loopt naar Azrukal, en ik voelde deze al aankomen....zegt Azrukal tegen hem 'You wanna say goodbye to me?" Yes, BOOOOM!!!!!! Één shotgun schot van Charon onthoofd hem.
    Het grappigste nog...iemand liep daar rond en zei 'Oh my god, someone shot Azrukal, is he dead? ' Eh....ik zou zeggen wat denk je zelf?

Gewoon prachtig.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Kan je die automatische save trouwens uitschakelen ? Vind het maar irritant, save zelf al heel vaak. Heb die hele autosave niet nodig, ondertussen al meer dan 800 keer gesaved en rond de 42 uur gespeeld.

Had trouwens echt wat leuks vanmiddag. Ik was in Megaton en zag die sheriff staan. Dus ik pak die ene wapen waarmee je iemand duizelig maakt om hem naar Paradise Falls te brengen. Ik schakel mijn VATS systeem aan en richt op zijn hoofd. Ik schieten met dat ding en opeens komt die 'silent killer' ( Die ene perk ) te voorschijn en knalt hem neer. Hehehe, geen bad karma en niemand valt me aan = win. Loop nu dus regelmatig met zijn kleding :cool:

Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  15. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zo vind je een auto-save vervelend? Ik vind het alleen maar makkelijk. Ik had laatst een corrupte save. Gelukkig kon ik terugvallen op mijn auto-save bestand. Ik zou 'm houden als ik jou was. :b:

Edit; 800 keer gesaved is trouwens best wel veel. Ik heb nu circa 15 uur gespeeld en heb 117 keer gesaved om precies te zijn. :)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    bij instellingen ergens :)

17. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel jammer dat na waters of life overal enclave rondlopen, ik vind dat de sfeer dan totaal anders wordt. het lijkt net over er 1 supermacht is bijgekomen en dat de rest niks meer is.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar dat is ook zo. ;)

De Encalve is wederom tevoorschijn gekomen. 'They revealed themselves once again'. Daarnaast is de Enclave ook echt een supermacht, zo die er lange tijd niet geweest is, althans, dat dacht men. Maar goed, je komt er van zelf wel achter tijdens het spelen van de Main Quest.

19. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik bedoel meer dat voordat de enclave verschijnt iedereen even sterk is, er gewoon een soort van chaos regeert, en nu met de enclave heb ik dat gevoel niet meer, het lijkt net of er politie rondloopt :9.

20. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Op XBox.com is Fallout gegaan van 1000 GS naar 1100 GS.

Aiding the Outcasts
    Completed "Aiding the Outcasts" 20 [​IMG]

The Guns of Anchorage
    Completed "The Guns of Anchorage" 20 [​IMG]

Paving the Way
    Completed "Paving the Way" 20 [​IMG]

Operation: Anchorage
    Completed "Operation: Anchorage" 40 [​IMG]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina