1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    http://fallout.wikia.com/wiki/Strictly_Business

Oplossing van die walkthrough:
    Susan Lancaster
    Susan Lancaster may be found on the top floor of Tenpenny Tower in her penthouse suite (at night). Simply shut the door, mez, and collar. However sometimes at night she will travel quite far northwest in sexy sleepwear. If you've gotten the ghouls into Tenpenny Tower, chances are they've killed all the smoothskins(even with the diplomatic approach). Simply wait a bit northwest from Tenpenny Tower and wait an hour at a time until you can intercept her travels, mez, and collar. (Don't take her stuff or everyone goes Rambo on you.)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kan niet wachten tot de eerste DLC; jullie ook niet?

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je zal wel moeten ;)

ik ga hem voorlopig iig nog niet kopen. Lijkt me een beetje karig voor wat je er voor betaald.

4. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur wordt de DLC ook alweer? Als hij niet al te prijzig is dan zal ik hem denk ik wel kopen.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Las net dat hij ongeveer 10 euro zou worden. Weet niet of dat nog steeds klopt want het artikel was best oud. Iemand die het beter gevolgd heeft die dit kan bevestigen?

Opzich valt 10 euro wel mee, maar weer 3 keer 10 euro is toch bijna de prijs van een hele game. Dat voor 3 keer 5-10 uur extra speelplezier is toch wat prijzig.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    1600 punten als ik me niet vergis :)

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Lol, Susan Lancaster zat nog in Tenpenny Tower, waar ze werd afgeslacht door de Ghouls maar eerst zat ze daar niet :D
    Heb nu de quest gehaald en ben nu bezig met die Galaxy News Radio quest boh wat veel Super Mutants daar !

8. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was 800

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Klopt, maar je zult maar net zien dat als de andere DLC uit zijn de oudere in de aanbieding gaan. ;):)

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik denk niet dat ik de DLC meteen ga kopen. Misschien later, ik amuseer me nu nog met Fallout 3 zelf en er komen binnenkort ook weer vette games aan dus die koop ik liever.
    Misschien dat ik ze ooit wel eens alle drie in een keer koop als ze wat goedkoper zijn ! :D

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Je vergist je. Prijs is 800 points. Tenzij ze het gisteren verandert hebben en dat lijkt me sterk.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Aan de andere kant is dat ook tegenwoordig de speellengte van een FPS game en daar betaal je wel 59+ euro voor. Dus tis maar net hoe je het bekijkt he. :)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je hebt groot gelijk. Er zitten soms echt van die rare games tussen die het geld eigenlijks niet waard zijn. Ik heb LOTR gekocht, de nieuwste, maar werkelijk waar wat dom van me. Dus als die downloads van Fallout 3 nu alledrie goed zijn, dan heb je voor 30 euro in wezen een nieuwe en goede game. Ik heb er alle vertrouwen in, Bethesda heeft mij nog nooit teleurgesteld al zal ik Fallout 3 nooit zoveel spelen als Oblivion. ;):b:

14. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ze de DLC nog langer maakten kwam jij nooit meer achter je xbox vandaan Yellow;)

15. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    De uitbreiding van Oblivion kost 30 euro. Als de 3 uitbreidingen van Fallout 3 hetzelfde leveren dan is het de 24 euro meer dan waard.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hier heb je wel gelijk in. Ik zit echter met een punt: De gevechten in deze game waren nogal kleinschalig; dus als de uitbreiding Anchorage straks komt wil ik wel meer dan een paar van die Communisten kunnen neerknallen. ;):cool:

17. PIREKE

PIREKE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel zoals oblivion ? :D

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    In principe wel, maar dan in een andere setting.
    En persoonlijk vind ik hem beter uitgewerkt dan Oblivion.

19. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het nu opeens een grote veldslag wordt. ;)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    6 Super Mutants kwam ik vaak tegen. En ik was blij dat het er niet meer waren, want je bent ook in je eentje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina