Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dogmeat is bij mij opeens kwijt. Ik had hem opgesloten in mijn huis in Megaton maar hij is al dagen lang weg. Ach, gebruikte hem toch niet. Fawkes is bruter :cool:

Over de quest Oasis:
    Ben nog steeds niet uit wat ik zal doen. Wat hebben jullie gekozen, wat is het beste volgens jullie.

Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb het idee dat Fawkes onsterfelijk is. Man, die gozer is niet dood te krijgen. Alleen als je zelf op hem vuurt denk ik. ;):)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er is niks 'kwaadaardigs' dat je kan doen (bij mijn weten), dus de keuze is aan jou. Verwacht geen spelingrijpende consequenties. Dus ligt aan jouw geweten. ;)

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Beter toch :+ al moet ik vaak wel even naar achteren kijken of hij er nog is en niet ergens staat te glitchen omdat hij niet omhoog kan of op een trap kan lopen. 8)

Het gaat me voornamelijk om de content later eigenlijk. Als ik hem laat leven zal hij weer zaadjes spreiden en zou dit buiten de Oasis kunnen komen = groen in de Wasteland. Of denk ik te ver en zal dit nooit komen in latere content. :+

Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Kijk ff op die Fallout Wiki voor beloningen die je krijgt :+

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Al gekeken maar het gaat me juist om dat stuk in die spoiler hierboven. Die items en perks kunnen me gestolen worden. :+

7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Fuck, ik wou Charon halen. Dacht ik dat ik voor die ventmetdiemoeilijkenaam Carol moest killen.. :+
    Maarja, meteen Mr. Crowley gekilled en z'n TB-51 power armor opgepakt :D

8. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag project anchorage gedownload en 3 uur laten uitgespeeld... was het 800 punten waard? NEE! maar ik kon het niet laten om het te kopen want ik vind fallout 3 echt vet

9. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hetzelfde. Ik vond het de punten niet waard, maar ik moest hem hebben.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zei achteraf ook tegen mezelf, geloof ook in deze topic, dat 400 punten meer dan genoeg is. ;):)

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik baal wel dat ik F3 verkocht heb. Ik koop denk ik als de 3e DLC ook uit is, de game weer terug. Met een beetje mazzel worden de eerste 2 dan alweer goedkoper.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ah joh. Wacht gewoon op de GOTY edition ;)

13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Denk dat ik hem morgen koop of vandaag als ik tijd heb.
    Dan wachten tot april dan koop ik de andere twee nog.

14. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel apart.... had een speed challenge van 100% bij de ingang van tenpenny tower... failed ie............. Verkloot gelijk m'n hele gesprek :mad:

15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Jeuh, gisteravond Anchorage gedownload. Ik vind hem best vet maar zoals ik hier al ergens kon lezen ( of op een ander forum ) geeft deze content een beetje het
    '' Call of Duty '' effect vooral als je de simulatie instapt. Dan is het rennen, knallen, rennen..... Praten.
    Maarja ben wel blij dat ik hem gekocht heb. Maar kun je als hem hebt uitgespeeld nog terug erin gaan ? :+

Trouwens wat zijn jullie beste wapens ?
    Ik heb nu de Alien Blaster helaas maar 250 kogels in het spel. Gister heb ik ook nog de Lincoln's Repeater gevonden :D

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Lincolns Repeater is mijn favo wapen in het spel :thumbs: Maar in echte close combat pak ik een full repaired laser of plasma rifle :cool:

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik gebruik altijd die Laser Rifle van Harkness. Die Alien Blaster heb ik ook, maar dat vind ik niet tof. En anders gebruik ik meestal gewoon een Chinese Assault Rifle. Heb ook die Lincolns reaper, en Fat Man's, snipers, dart gun, shiskebab en weet ik veel wat nog meer maar die gebruik ik niet zo vaak.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Oude save laden en opnieuw proberen. Dankzij de guide die ik heb wist ik een aantal keren wanneer dit soort gesprekken kwamen en dus savede ik.

Zit trouwens ook een fout in die richting in. Er loopt een personage rond in die game waarbij je, met 100% speech, constant door kan gaan met ervaring vangen voor dat gesprek, want dat gesprek word namelijk nooit afgesloten. Ik ben het nog niet tegengekomen; weet ook niet of dit al verholpen is. ;):9

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind de Railway Rifle echt heerlijk. Mensen volpluggen met Railway spikes _O_

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    ff vraagje, krijg je je wapens en al terug als je de simulatie uitgaat ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina