1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje respect voor die man he!!! Hij doet iets waar ik al een tijd op zit te wachten!!!

Super Zifnap!! Zit ook net in Level 4! Heb helaas al wel Gun nuts genomen :+ Maar goed kan nu nog kiezen over het overige! En ik doe nu al Those hahahah en het lukt me ook nog!!! :lol:

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Joh Zifnap, mooie guide. Had het allemaal echter al in de guide gelezen anders had ik hem echt goed kunnen gebruiken. Een ding echter over Nerd Rage (mijn mening) --> waarom zou je deze willen hebben als je Melee bent? dan heb je namelijk toch al richting de tien gedaan om je kills te krijgen, Het dragen is dan ook niet meer nodig en jij zegt dat hij op de latere levels handig is omdat je dan meer health hebt (dus 20% is hoog) maar je damage resistance is dan met een beetje geluk al richting de 85% aan het gaan.

Zou eerder deze perk een 1/5 geven (mijn mening, Heb echter altijd al een hekel aan perks die pas activeren als je iets bepaald haalt)

En grim Reaper verdient echt een 9/5 hoor! die Perk is echt geniaal vergeleken bij de anderen!

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Helemaal gelijk. Voor een melee held met een strength 10 is het misschien geen definitieve perk. Maar je zult toch steeds alle tegenstanders van dichtbij moeten benaderen, dus zolang die DR niet op 85% staat heeft de perk toch nog nut. Ik was eerlijk gezegd ook meer aan het denken aan een soort half naakte beserker ofzo, dus zonder veel bescherming aan. Die kan die extra DR best gebruiken volgens mij. ;) Het is in ieder geval een nuttige perk als je strength niet al te hoog is.

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmzm maar heb je echt strenght nodig als je wapens gebruikt? (hoger dan vijf bedoel ik)

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet voor de wapens zelf, maar wel om veel loot mee te nemen. En vergeet ook niet dat je berscherming ook gewicht kost. Zo'n power armor is niet bepaald licht.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Those gehaald!
    die Queen ant wat bereik je ermee als je die dood maakt? heb haar maar rond laten huppelen....En in die Metro kom je ook uit in Church nog wat maar daar liepen al Super Mutants rond maar die zijn veel slapper dan die fire ants! En ik kreeg toch wel het gevoel dat ik met mijn level 3 iets te veel de verkeerde kant op ging...kan dat kloppen? Moet ik maar eerst eens wat meer main quest gaan? Ik kan nu met main quest naar dat Radio Station gaan

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, je hebt het zo goed gedaan. De quest Those! is gewoon lastig, dus nu lijkt de rest een tijdje onzettend simpel in vergelijking! :)

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ikzelf was eerst naar GNR gegaan.
    Maar toen ik die quest van Three Dog kreeg voor naar de Museum of History enzo te gaan ben ik sidequests gaan doen. Nadat ik bijna alle sidequests gedaan had ben ik verder gegaan met de mainquests. Dus ik zou eerst een paar ( makkelijke ) sidequests doen voor nog wat meer XP enzo dan kun je daarna nog altijd verder gaan met de mainquests want die zijn toch wat lastiger vind ik :9

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Those!
    Wat een klote quest.
    Jullie willen niet weten hoeveel keer ik heb gesaved bij die quest!
    Ik geloof wel 20 keer of zo! Normaal save ik nooit om de haveklap, maar bij deze quest heb ik dat wel gedaan, omdat die Ants gewoon superkrachtig zijn als je net begint met spelen.
    Ik heb ook nog steeds ongelovelijk veel van die Ants Nectar (verhoogt bepaalde statistieken) of zo. Hebben jullie die gebruikt trouwens? Ik zelf gebruik al die troep niet.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja doh daar kwam ik pas achter op het einde...eerst gewoon normaal de quest gedaan met guns enz.

Hahahah ja ik dacht het zelf ook maar eh, kan je niet opeens te ver gaan met side quest zeg maar? Zodat wanneer je main volgt gewoon alles in herhaling ziet gaan kwa omgeving :+

Dank u! Ja ik vond de quest ook verrekt irritant, zit nu alleen met 1 groot probleem. I got almost no f*cking ammo.....

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zoek rommel, verkoop de rommel, koop ammo en herhaal dit :+

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meestal wel genoeg ammo :eek: Heb meer dan 60 missiles, 700 shotgunshells etc. Zit alleen krap aan mn .44 kogels. Al die shops verkopen er maar een stuk of 10..

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met die dude in Tenpenny Tower kun je goed handelen, daar ga ik ook altijd heen. Hij heeft meestal wel een shitload aan munitie, maar soms moet je na het leegkopen even een paar dagen wachten zoals in Oblivion ook het geval is. ;):)

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zifsnipsnap, je guide staat genoemd op de frontpage en iedereen kan hem HIER vinden op de Fallout 3 gamepage!

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ff een vraagje tussendoor, lijkt dit spel erg op Mass Effect?

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    eh, nee. enige wat er op lijkt is dat het rpg elementen heeft maar nee echt totaal anders

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Coolies! :thumbs:

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vandaag toch besloten op de DLC te downloaden. Vanaf de eerste minuut dat er bekend werd dat de eerste DLC niet in de originele spelwereld plaats zou vinden had ik al mijn bedenkingen aangezien ik helemaal niet weg wil uit die wereld. Ik downloade om 18:00 de DLC en rond 20:00 kwam ik de simulator weer uit en was het klaar.

Eerlijk is eerlijk, ik vond het leuker dan gedacht en het is een leuke afwisseling. Voor vele waren de lineare gameplay, het niet kunnen doorzoeken van objecten minputen, maar ik vond het wel lekker om gewoon te knallen en te knallen en nog maar eens te knallen.

Minpunt hiervan was wel dat ik de content echt na 2 uur al uit had. Geeft opzich niet aangezien we het hier niet over iets van 20 Euro hebben. Toch blijf ik erbij dat men beter nieuwe dingen in de bestaande spelwereld toe had kunnen voegen ipv een hele "nieuwe" lineare wereld.

Toch heb ik me er zeker mee vermaakt en was het de centjes wel waard. De wapens en intems die je aan deze quest overhoudt zijn in ieder geval een leuke herinnering aan een toch wat tegenvallende eerste uitbreiding! :+

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is meer een copy van Oblivion, maar dan met een andere skin :)

Overigens werken de regels van de game anders dan Oblivion, maar het is wel duidelijk dezelfde basis.

Fallout biedt alleen veel meer game, elke 10 stappen is er wel wat te doen en alles is gewoon veel dieper uitgewerkt.

Inmiddels op 1.012 Savegames binnen 33 uur :p

Erg excessief, ik weet het, maar ik save na elke stap ongeveer. Bovendien speel ik een beetje vals. Als ik in sneak mode een vijand zie met VATS, dan save ik de game en dan ga ik schieten. Mis ik, dan laad ik de game weer, raak ik dan save ik de game weer. Kortom ik heb een 100% accuracy :p

20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0

Oké, dat lijkt mij echt super frustrerend... Ben je bang om game over te gaan of zo? Mij maakt het niet uit als ik een paar keer mis hoor. Dat maakt het alleen maar spannender. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina