1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik snap het ook totaal niet, de game is ook niet ZO moeilijk en de keuze's zijn ook niet ZO ingewikkeld.

Ik gok een gevalletje van paranoia!

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, das wel erg extreem? Ik zou nadenken over het hoe en waarom. Op deze manier ben je toch niet meer lekker ontspannen aan het gamen? Vraag je af wat je aan het einde van het spel aan 100 % acc hebt? Af en toe saven is handig, als je bv net een hoop hebt gekild ofzo. Maar wat jij doet.

Maarja slechts mijn advies, doe wat je niet laten kan :b:

3. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk zelf niet echt extra gesaved. Gewoon om de 4 uur of zo een nieuwe save aanmaken en voor de rest de autosave. Hij saved toch iedere keer als je een gebouw binnenkomt of uit gaat.Maar iedereen moet het zelf op zijn manier doen.

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik save soms voor een gesprek als ik weet dat ik iets met me speech moet doen. Verder alleen als ik stop met spelen of een paar vijanden heb verslagen.. Heb wel al over de 200 save's maarja :+

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak gewoon 3 save points en 1 helemaal in begin en daar save ik elke keer overheen...vind vaag dat mensen telkens nieuw maken alsof je daar weer gaat beginnen ofzo...als ik ergens wil beginnen pak ik mijn eerste save en hoppa.

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Okeeee???

Ik doe het met 2.

1 autosave en 1 handmatige save. Alleen bij die karma achievements maak ik er 1 extra aan.

Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  7. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in totaal na 100% completion 20 savegames.

8. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig hoeveel mayhem's(van die grote jonges) er zijn want als je die allemaal afmaakt krijg je ook nog een argievement en die wil ik dus wel

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het zijn er 5.

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Oke??? en waarom dat?

en over super mutants

Vier ervan hebben vast lokatie. Vijfde moet je via mini quest (zoeken van graftombe en gedichten vinden.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eentje zit er geloof ik in het museum van historie, niet ver van het potlood momument. Dit was mijn laatste, een goed gemikte Fat Man en je bent klaar. ;):)

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Gister lvl 19 geworden, en hoef alleen nog maar Take it back te doen.
    Dus ff saven en na die quest verder spelen tot lvl 20..
    Ik heb gister trouwens de Blackhawk van Agatha gekregen. En hij is GOED !!
    Zeker aanrader, heb me Small Gun skill echt hoog en volgens mij is dit de beste Small Gun !

13. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Dit is echt een van de spellen die ik het meest gespeeld heb de afgelopen tijd. Mijn eerste play through heb ik gespeeld zonder guide/ wiki of andere hulp. Ik heb bijna alle achievements gehaald, alleen ben ik een echt engeltje qua karma en had ik ook alle slavers overhoop geknald en 1 van de misbare bobleheads gemist. Al met al 60 uur gespeeld om lvl 20 te worden en de quests te halen.

Nu ben ik bezig met mijn nieuw en verbeterde character die de laatste achievements gaat verzamelen en dan kan ik nog bezig met de eerste DLC. Ik denk met alle DLC dat ik de 200 uur wel ga halen voor dit spel. Echt fantastisch :thumbs:

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij een quest. Iemand wil mij vast wel helpen. *)

The Replicated Man
    Oké, ik ben er dus achter gekomen dat ik een verloren Android moet opzoeken, maar ik zie nergens een marker op de worldmap staan. Waar moet ik heen. Heb ook al de Fallout 3 Wiki doorgenomen, maar ik snap d'r nog steeds geen drol van...

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Suc6! Je moet casette bandjes gaan zoeken die verwijzen naar die verloren Android. Als je drie aanwijzingen hebt dan kun je geloof ik terug naar die eikel in Rivet City. ;):) Rot quest, maar met een guide erg handig.

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik was rond aan het lopen totdat iemand naar me toe kwamen die gaf me zijn chip ben ik naar die vent toegegaan en gezegd dat ie dood was

17. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Top! Bedankt voor jullie reactie! Het was zo onduidelijk allemaal. Denk dat ik maar voor die casettebandjes ga! :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar let er wel op dat je geen pop up krijgt als je een hint hebt gevonden of als je terug kunt naar de quest gever. Je moet zelf goed bij de les blijven en na drie hints even checken en anders nog een vierde scoren. Er zijn er meer, want ik had ook een stuk of vijf. In totaal zijn er iets van 15 of 17 bandjes die er wat mee te maken zouden kunnen hebben, maar niet allemaal geven een even duidelijke verwijzing voor de quest. Blijf dus bij de les om alles goed te kunnen horen en snappen. ;):)

19. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probleem !

Hey,, Ik heb een probleem.

Ik speel nou al een aardig tijdje fallout 3 op mn xbox 360, Nooit problemen mee gehad, ik heb de mainquest inmiddels uitgespeeld, en ben nu bezig met sidequests te doen, Ik ben net begonnen met de sidequest: Stealing independence, Wanneer ik aankom bij het gebouw de national achieves, die ik nog niet discovered, wil ik erheen lopen, en wanneer ik de trap oploop, bevriest mijn spel en kan ik niks meer doen, ik resette mn xbox, open weer fallout, ik loop voor de 2e maal die trap op, en op het zelfde punt bevriest het spel weer,

dit is dus een probleem, omdat ik anders die quest niet kan doen,,of verder kan,

Iemand die ook dit probleem heeft? Of iemand die mijn helpen?

Verder is fallout nog nooit vastgelopen, en tis echt alleen bij de national achieves..

20. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al geprobeerd een oudere save game te laden en vanuit daar verder te spelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina