1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik geprobeerd, maar steeds op die zelfde trap loopt ie vast..

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bug of een bepaald krasje op je disc? Als het dat laatste is laat je gamedisc dan, bij GameMania bijvoorbeeld, voor 7,50 even polijsten en je bent klaar. Zo ben ik ook van die vliegende auto's op de Nurburging Endurance Race van Forza 2 afgekomen. ;):)

3. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op mijn fallout disc zitten geen krasjes, net gecheckt, en mn xbox zelf maakt ook geen krassen, en het is wel raar dat ik overal heen kan zonder problemen behalve daar,, miss dat ik nog kan proberen om fallout op mn xbox te installeren :)

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vraag in rivet city naar Pinkerton ;) op die manier de quest halen ,zorgt voor een leuk extraatje :)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kom jij aan die Blackhawk? Agatha, is dat de vrouw van de missie Agatha's Song? Want die heb ik al gedaan! :eek:

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik had Agatha's Song ook al gedaan, daarna heb ik verder met haar gepraat dat ze haar muziek op moest schrijven ofzoiets. Dat kon alleen op music paper, dus dat moet je voor haar halen ( Makkelijk te vinden in Springvale School ) daarna gewoon aan haar geven en om een reward vragen.. Als het goed is zegt ze iets over het wapen van haar man dat ze aan je wilt geven dan kun je nog iets zeggen van dat zij het maar moet houden voor het geval dat of je kunt het gewoon pakken \o/

7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Dus die casettebandjes kan ik gewoon laten voor wat het is? En gewoon naar Pinkerton vragen?

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Pinkerton zit in de Broken Bow ga gewoon naar hem toe.. Wel veel Mirelurks daar..

9. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar is die Agatha te vinden dan. want ik wil ook wel zo'n Blackhawk. het enigste 'special weapon' wat ik heb is de lincoln's repeater dat is ook best wel een goed wapen. eerst schieten als iemand ver weg is en als ze dichterbij komen switchen naar combat shotgun. werkt lekker :D

edit:
    http://www.facepunch.com/showthread.php?t=642612

edit2
    weet iemand trouwens nog een plek waar veel nuka cola quantium te vinden of te koop is. ik heb het nodig voor een missie en die 3 plaatsen die je daar opgegeven krijgt heeft niet veel meer want die had ik al leeg geroofd en doorverkocht

Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    O, heb zelfs van dat papier. Dacht er ook nog aan er iets over te vragen, niet gedaan. Dom. :+
    En bedankt!

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bug, hele dikke bug. Ik heb er geen last van gehad, maar wel bij een quest die naar een vage slaventempel leidde. Dit ligt volledig aan het spel is mijn conclusie, maar in de reviews was ook wel bekend dat er een paar grote lelijkerds tussen zaten. Het enige wat je nu kan doen is bidden voor een update of toch ff je game polijsten, want het kan echt wel werken hoor. ;):)

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in rivet city en daar moet ik met iemand praten voor meer info, geen idee wie. Maar waar zit de Broken Bow?

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Rivet (het schip) is in tweeën gebroken. Het achtereinde kan je enkel bereiken via een deur (Very Hard) of door het schip in te zwemmen (onderwater). De rest zoek je zelf maar uit! ;)

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks, je hebt ook wel een punt. Het is het leukste als ik het zelf heb ontdekt, los hiervan heb ik er nu ongeveer 40 uur ingestoken en denk ik dat ik even een Fallout 3 pauze neem. Moet zeggen dat het echt een goddelijke game is :b:

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is't ook. :cool:

Moet wel zeggen dat sinds ik level 20 ben de drang om nieuwe Quests te zoeken opeens minder waard, terwijl ik eigenlijk meer benieuwd ben naar het verhaal en dergelijke. Toch opmerklijk. Daarom een nieuw personage aangemaakt om nieuwe skills te proberen enzo. En de dingen die ik verkeerd gedaan heb, nú goed doen (boeken verzamelen enzo)!

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga nu maar is aan Oblivion beginnen, heb altijd een lichte haat tegen RPG's gehad. Hoop dat een beetje om te buigen en daarna Fallout 3 te proberen. Vandaag Oblivion geleend dus moet goedkomen :)

17. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook. Daarom ben ik blij dat bij die derde DLC de level cap naar 30 wordt opgeschroefd.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat nieuwe info over de 2e DLC

19. PIREKE

PIREKE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heeel graag oblivion gespeeld en heb hier ook alle achievements op gehaald :p, maar is Fallout 3 hetzelfde, wat is er anders aan, wat is beter ??

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Precies hetzelfde. Eigenlijk hebben ze er helemaal niks aan veranderd:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina