Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Alleen de setting is toch veranderd?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En in Fallout zit V.A.T.S.

3. PIREKE

PIREKE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is V.A.T.S ?

4. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt volgens mij geen fallout 3 gespeeld. V.A.T.S is het aim systeem van fallout 3. Hiermee zet je de tijd ongeveer stil en zie je de kansen die je hebt om bepaalde lichaamsdelen te raken.

Lees hier verder

http://fallout.wikia.com/wiki/V.A.T.S

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja en dan kan je van die brute headshots maken :D tenminste in de fimlpjes ziet het er wel tof uit!

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er is zoveel veranderd...

- Wereld is kleiner, maar er is meer te beleven
    - Minder aantal Quests, maar veel uitgebreidere Quests
    - Quests hebben vaak verschillende eindes en spelmogelijkheden

- Het EXP-systeem werkt anders: Je verdient EXP door locaties te vinden, vijanden te verslaan, missies te voltooien
    - Met genoeg EXP-punten ga je een Level Up en kan je punten bestenden aan je skills
    - Hoe hoger je Intelligence hoe meer punten je kan investeren
    - Je kan je Attributes niet per level-up aanpassen, dit kan enkle met een Perk
    - Bij elke Level Up kan je een Perk kiezen, speciale bonussen, één van de perks is een Attribute + 1 naar keuze.

- Door onderdelen en Schematics te vinden kan je zelf wapens in elkaar knutselen en verbeteren
    - Repareren in Fallout 3 doe je door twee dezelfde wapens samen te voegen en niet met Repair Hammers o.i.d.

- VATS: Je kan het spel pauzeren en vervolgens in een soort turn-based mode kiezen waar je personage op gaat schieten/aanvallen, maar dat is niet oneindig te gebruiken.

- Straling: Je speelt in een door nucleaire oorlogen getroffen wereld dus krijgt te maken met straling. Teveel straling is ziektes etc.

- Bloed: Veel bloed. Rondvliegende ledematen, mutilatie etc.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb het wel gehad met de game na een uur of 50. Vond hem wel tof, maar Oblivion vond ik echt een stuk beter. Heb liever gewoon dat sprookjes achtige wereld met kleine dorpjes en steden. Enigste wat ik echt vet vond in de Wasteland was The Mall, dat uitzicht is gewoon prachtig.

Verhaal vond ik ook wel tof, tot dat
    je pa doodging
    . Had wel verwacht dat het een keer zou gebeuren, maar vond het wel erg snel. Daarna vond ik het ook niet echt tof meer, hele sfeertje was weg.

Oblivion had gewoon meer om te doen en het spreekt me ook gewoon meer aan. Het VATS systeem vind ik dan wel weer ongelofelijk dik, dat wel. Het is totaal geen slechte game, maar als ik moest kiezen was het nog steeds Oblivion. :)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Same here. Ik heb me met Fallout +/- 30 uur ofzo uitstekend vermaakt, absolute topgame, bijna niets op aan te merken. Maar Oblivion heb ik meer dan 200 uur gespeeld,.. en nog steeds heb ik niet alles gezien wat er te zien is.Oblivion is een wereld om in te roleplayen, Fallout is een avontuur wat je op een aantal manieren kunt spelen.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Volledig met jullie twee eens, heb ook liever Oblivion. Shivering Isles als tweede grote uitbreiding is toch ook retegaaf. Ik denk niet dat The Pitt of die derde er aan zou kunnen tippen, als ik kijk naar de eerste uitbreiding. ;):)

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren de laatste paar achievements behaald en ik heb nu de volledige 1100GS! \o/ Dit is de eerste game die ik na het volledig behalen van alle achievements gewoon nog door wil spelen aangezien ik nog lang niet alles gezien heb. Laat de DLC maar komen! :b:

11. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergelijkt nu wel een grote uitbreiding (30 euro) met een aantal kleinere uitbreidingen ( 8 euro per stuk) .

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    S.P.E.C.I.A.L.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, want in zekere zin vond ik de kleinere uitbreidingen van Oblivion ook beter. The Vile Lair bijvoorbeeld kan makkelijk tippen aan Anchorage om het feit dat je zo ongelooflijk veel kan handelen met die gozer die daarin een quest persoon is. Daarnaast wil toch iedereen wel een huis speciaal gemaakt voor vampieren om in te schuilen. In het Oblivion topic komt vaak genoeg iemand langs met die vraag. Het is uiteraard allemaal wel mijn mening, maar een 30 euro uitbreiding hoeft noodzakelijker wijs natuurlijk niet beter te zijn. ;):)

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Was voor de gein wanneer je quest voor je papa vinden doet moet je een metro in en ben er in die metro ergens uit gegaan! Dacht eerst hmm oke valt mee? Kwam gewoon een raider groep tegen met Rocket launchers like wtf 8) En het lukte mij ook nog 8)

Later Super mutants met Gattling guns!!! Dat was echt te bruut!! En won weer dus liep gewoon rond met die 2 guns hahahah _O_ Dat was echt super! \o/ Maar goed had echt veel aids verknald en ammo etc dus had ook niet gesaved! Maar ik weet wat mij te wachten staat :cool: Trouwens hoe kan ik meer dragen? Ik zit de hele tijd vol =(

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Strong Back perk ;)

16. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tricker, een buddy nemen zoals bv Charon. Deze kun je als muilezel gebruiken waardoor je 2x zoveel mee kunt nemen ;). Verder je strength upgraden en zoals hierboven gezegd, strong back perk.

Wie heeft operation Anchorage?
    Is het 't geld waard?
    Of is het eigenlijk niks bijzonders? Zijn er veel add-on's qua wapens en dergelijke?
    En kun je de missie direct na het downloaden starten of moet je eerst een bepaalt aantal quests hebben gedaan voordat je toegang krijgt?

17. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk van wel. Leuke missies, wel iets anders dan het normale verhaal maar zeker de moeite waard.

Je houd er een vet wapen aan over, de gaug riffle. Plus je krijgt een praktisch onverwoestbaar power armor. Als je de normale training voor power armor nog niet hebt gedaan kun je dit na deze missie alsnog gelijk. plus als je de missie hebt uitgespeeld mag je een wapendepot leegplunderen waar veel ligt.

ja je moet alleen naar een bepaald punt lopen. Onderweg kom je wel super mutants tegen dus ga er niet heen als level 2 poppetje. Eenmaal binnen op de locatie hoef je niks bijzonders te doen.

18. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels met mn nieuwe char op level 13. Dus alle vijanden zijn geen probleem meer ;).
    Heb hem zojuist gedownload dankzij je heldere uitleg, thnx:).

Dus als ik het goed begrijp hoef ik niet eerst de main quest te doen zodat ik power armor kan dragen? Scheelt namelijk wat tijd aangezien ik nu op weg ben naar vault 112. Die training krijg je dan van The Outcasts?

19. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je krijgt niet echt training, maar in de DLC draag je een special power armor. Deze mag je na de DLC houden en kun je ook elk ander type power armor dragen. Ik zou overigens wel die special aanhouden als je klaar bent met de DLC.

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wat dragen jullie ? :)
    Ik draag atm die hele outfit van Lucas Simms en een Ghoul mask. Ziet er wel bruut uit.
    Als vaste wapens The Terrible Shotgun en Lincoln's Repeater ^^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina