1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je eigen armor kun je niet maken ;)
    Als je wapens wilt maken moet je Schematics verzamelen of kopen, hierin staan de voorwerpen die je nodig hebt om het wapen te maken. Dan ga je die zoeken, gaat naar je Workbench klikt op het wapen waar je de Schematics + stuff voor hebt en klaar !
    Workbench heb je in Craterside Supply, maar ik raad je aan om hem in je huis te kopen, komt ie naast een locker te staan en daar kun je dan ook mooi je stuff in opbergen die je nodig hebt zodat je niet in de war raakt ;)

2. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Nice thanks man :thumbs:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben echt veels te lui om al die troep bij elkaar te zoeken voor een extra wapen enzo. Als ik er nu 10K kogels mee kon maken tot daar aan toe, maar dan moet je echt gebruik maken van glitches. Ik meende ook dat er een glitch was waarbij je Vault 101 permanent open kon houden, ook na de quest Trouble on the Homefront. ;)\o/

4. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die extr wapens zijn volgens mij wel chill. ik heb alleen de dartgun gemaakt en die is wel zwaar chill tegen de snele wezens of een behemoth.
    hoeveel verschillende schema's zijn er trouwens voor die wapens

5. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom even niet verder , heeft iemand een tip? ;)

Ik zit nu bij die quest dat ik naar vault ..(weet het nr even niet meer). In ieder geval de quest dat je een G.E.C.K. moet vinden. Dus dan kom je langs lamplight cavern, die grot met al die kleine kinderen. Dan kan je bij de vault komen maar dan moet je door de Murder Pass. Alleen er zitten daar zó veel Super Mutants , hebben jullie tips hoe ik daar voorbij kom?

6. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dames \o/ Gistermiddag naar de winkel gegaan en wat een ontzettend toffe game is dit zeg. :) Ben nu al tijdje buiten, vond het toen beetje saai worden omdat ik in dat dorpje echt met iedereen moest gaan praten, maar nu ik met quests bezig ben is het weer super tof. :) Ga nu maar weer even verder spelen. :thumbs:

7. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die super mutants afmaken en dan kan je zo veder lopen :p als je nog een zwakkelingetje bent kan je eerst wat andere sidequests doen zodat je ff kan levelen en mss ook beter wapens vinden

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan beter idd even andere side missions gaan doen. Ik kwam daar pas na 70 uur spelen. Dus ik en mijn shotgun kwamen daar zo doorheen.

9. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar op het moment heb ik amper side missions , waar kan ik ze vinden?

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie bug dat je items verdwijnen uit je locker in je huis in Megaton al verholpen?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Door gewoon op pad te gaan naar alle uithoeken, dat is de leukste manier. Je kan ook op internet alle Side Missions vinden maar dat haalt het plezier een beetje weg.

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Damn, had net al een reactie geschreven maar die staat er niet bij :mad:
    Als je alle stuff wilt hebben moet je naar Lucky's gaan, dat ligt ongeveer zuid-west van Tenpenny Tower. Het verschijnt niet op je map als je er geweest bent ! Daar liggen ( bijna ) alle spullen die je nodig hebt voor alle custom weapons. Je kunt ze niet van de winkelier kopen dus moeten ze gestolen worden. Je kunt er dus alle stuff vinden voor je custom weapons op misschien 1 a 2 dingen na, zoals de Deathclaw hand !
    Zo kun je alle 7 custom weapons ( als je de Schematics hebt ) op één avond maken !
    De Deathclaw hand krijg je als je een Deathclaw killt. Makkelijker te doen als je eerst de Dartgun maakt want dan zijn namelijk alle 2 de benen crippled en komen ze op je af lopen als het niet sluipen is :D

Murder Pass is nog niks, als je Vault 87 binnenkomt begint het pas !
    Ik raad je aan om eerst dikke wapens te halen:
    Lincoln's repeater
    The Terrible Shotgun
    Blackhawk
    ( De Alien Blaster zou ik er niet voor gebruiken aangezien die maar 250 kogels heeft )
    Zorg er dus voor dat je sterke wapens hebt, ook een sterke armor.
    ( T-51B power armor, Medical power armor: The armor administers Med-X after your health goes below a certain total, approximately 20%. Since this usually occurs in combat, it is quite a tactical way to use Med-X, as you cannot become addicted via this method. )
    En haal een buddy die je kan helpen. Charon ofzo, geen Dogmeat want dan gaat ie dood. Bezorg Charon dan ook ff een power armor en die trekt ie ook aan.
    Dan koop je genoeg ammo en ga je erheen !

Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed nieuws.

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Oeh, klinkt leuk. Ik denk toch wel dat ik hem ga kopen als ie uit is !

Wist je trouwens dat dit een nieuwe armor is die je in The Pitt krijgt ? De AutoAxe ziet er ook bruut uit ! Dus volgens mij is dit plaatje de speler aangezien hij toch een Pip-Boy draagt ?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heel erg ver die nieuwe uitbreiding. Je kunt dus, zoals ik het lees, makkelijker in deze DLC komen dan met Anchorage, dat was even wachten. ;):9

16. PIREKE

PIREKE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem morgen! :D:thumbs:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Valt wel mee hoor. Pittsburgh ligt niet zo heel ver van Washington vandaan. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het moest ook vet zijn ipv ver. ;):)

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag, wat betreft de The National Archives.

Waar vind ik de sleutel voor de lift?

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Net begonnen aan dit spel. Echt vet. :D Alleen uhm, caps is dus gewoon geld. Hoe kom je er aan?

En wat heb je aan al die troep die er ligt, zoals pre-war money en zo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina