1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt pas echt goed rond level 10.. dan is t heerlijk om Raiders op te gaan zoeken in plaats van te vermijden O-)

2. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanaf het begin niemand vermeden. Vind persoonlijk hoe hoger je in lvl bent hoe te gemakkelijk het spel word. 3 raiders met een lincoln repeater is peanuts met vats. 1 Vats streak zijn ze gelijk allemaal dood...

En ja weet het, je kan de moeilijkheidsgraad veranderen al vind ik persoonlijk het dan irritant om dan weer om te switchen steeds als je bv een Behemoth of Deathclaw tegenkomt, omdat die gewoon te lastig zijn op hard(gebruik nooit een fatman namelijk ;) ).

3. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu lvl 8 en zit op ongeveer 13 uur. :) Ik vermijd eigenlijk ook geen raiders, alleen die supermutants had ik vermeden als ze met veel zijn, maar met de guns die ik nu heb kan je die ook zo kapot krijgen. :)

Ben nu net na flink wat sidequests bij Vault 102 aangekomen waar ik in zo'n cabine moet gaan zitten :b: wat een geweldig stuk is dat zeg, ben nu weer zo'n kindje en heb net die gozer aan het huilen gemaakt en die familie laten scheiden. Moet nu iemand vermoorden 8) beetje raar, maar okee, ik moet het maar doen. :+

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Level 12 en 24 uur gespeeld. Zit ongeveer op de helft van de mainquest. Momenteel hou ik mij veel bezig met sidequesten en het verkennen van de wereld. Blijft een verassende game, vinden jullie ook niet?

Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  5. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel erg donker allemaal.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ze je gamma of scherminstellingen iets hoger en het zou opgelost moeten zijn. Ik speel games bijna altijd op zijn lichtst. ;):)

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Niet doen als je good karma wilt hebben.
    Dan ga je gewoon dat Abonded House binnen en moet je het deuntje wat dat meisje speelt op die voorwerpen ( kabouter, baksteen etc ) spelen. Kost je geen karma + Chinezen die het dorp uitroeien.

8. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nah, ik ben altijd al een beetje neutral geweest. Niet iedereen kapot maken en wel mensen goed helpen enzo, maar ik steel redelijk vaak guns en andere dingen. Vind het niet leuk om helemaal goed te zijn, want stelen is toch best verleidelijk :p

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Je hoeft het niet te doen.... JE kan het ook op de goede manier doen. Als is de evil manier wel vermakelijk

10. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik veel guns / ammo halen? Ben nog niet zo lang bezig. Heb net de quest "those!" gedaan en moet nou naar river city (wat een pokkeneind) terwijl ik bijna geen ammo meer heb.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz Kopen kan je het beste doen in Rivet City

Vinden. Eerste subway van de mainquest --> zodra je de ghouls tegenkomt klim via de trap naar beneden en daar zit een gesloten deur met een assault rifle en veel ammo. Je hebt volgens mij wel 50 lockpiuck nodig. Voor de rest. Probeer de super duper markt en de elementry school en jat het van de raiders

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben naar Rivet City gekomen zonder de main quest en zonder de metro tunnels. Gewoon een stukje omlopen en zwemmen. Hierdoor heb ik de eerste quests van de main quest helemaal niet eens hoeven doen aangezien
    Dokter Li
    mij gelijk herkende als famillie van mijn vader. :+

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    lol @ Rivet City. Ik zag echt alleen zon verpauperd hutje met een bedelaar, dus ik dacht echt, is dit een stad? xD Dus ik echt een kwartier rondgekeken, helemaal water voor die nerd gehaald. Ik dacht die vraagt miss. waar Rivet City dan echt is. En toen....zag ik dat intercom geval. xD

Maar echt een vet spel! Er zitten al aardig wat uurtjes op bij mij. :) En ik heb nu m'n melee skils op 100. Dus ik ben altijd vrolijk aan het rammen met mn supersledge. xD

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geen Ammo meer te koop in Tenpenny Tower/Megaton? En anders schiet je toch een paar traders en guards kapot. 8)

Ben je trouwens wel zuinig met ammo? Probeer zoveel mogenlijk V.A.T.S te gebruiken en schiet pas van dichtbij. Als je van ver af schiet mis je meestal en dat is natuurlijk zonde van de kogels en Action Points.

15. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben redelijk zuinig en gebruik bijna alleen maar dat VATS gedoe. Maar ben toch met die those quest heel veel ammo kwijtgeraakt aan die ellendige fire ants.

Ik zal eens gaan zoeken naar Tenpenny tower. Dat heb ik volgens mij nog niet ontdekt.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan ook op zoek gaan naar Rivet City, helemaal zuid-oost in de map, uiterste puntje.

Ik ken je verhaal. :emo: Ik zag het ook maar niet. :+ Ik zag dan wel het schip, maar had géén idee hoe ik daar moest komen.

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    JA ik weet dat het kan maar als je de questen wel doet krijg je de GNR achievement....

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Overigens, als je Dokter Li ontmoet zonder GNR te doen:

Je kan Three Dog altijd opzoeken in z'n stekkie in DC. Krijg je dezelfde Quest van hem, maar als beloning een sleutel die een hek opent in een grot. En in die grot liggen dan veel wapens.

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan hem ook voor een deel doen. (voordat je de dish plaats) en dan naar Rivet gaat, --> je vader vinden en dan de dish plaatsen. Krijg je de sleutel ook

20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Game zit vol verassingen!
    Ik ging net even de Wastelands verkennen, kom ik bij een oud kerkhof terrecht waarin iemand werd vastgehouden. Diegene bevrijd en weer rijkelijk beloond met toffe items: dirty water...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina