1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat stukje was bij mij geniaal, al die Super Mutants waren dood behalve die ene Super Mutant Brute waar die gevangene was. Loop ik erheen en opeens een grote explosie, weet niet waardoor maar die Brute en die gevangene waren opgeblazen. :+

Trouwens is er iets eetbaar/drinkbaar dat ervoor zorgt dat mijn Lock, Hack en Science voor een bepaalde tijd omhoog gaat ?

Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Volgens mij heb je dan een addiction, moet je ff naar dokter gaan voor behandeling.

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren lang zitten spelen. Echt een geweldig spel. Wel zonde dat ik pas laat achter sommige dingen kwam (dat krijg je als je nooit boekjes leest), zoals het repareren. Door het repareren worden je wapens meer waard en doen ze meer schade. Ben nu level 14 (met goede karma). Vind dat wel lullig trouwens; dat je drie achievements hebt voor slecht/neutraal/goede karma op level 8, 14 en 20. Ik ga het spel echt niet nog twee keer spelen.

Maar dit spel is echt zo geweldig. Dan zie je in de verte iets (die schotels bijvoorbeeld), ga je er naar toe en kan je er ook in. Kan je weer op zoek naar items en wapens. Zo ben ik soms tijden bezig zonder maar een stap verder te komen in de verhaallijn. Wel zit ik telkens met ruimte gebrek (en ja, ik heb de perk al voor meer draagkracht). Maar ja, ik heb dan ook veel wapens (en kan moeilijk afstand doen van sommigen).:D Dat V.A.T.S. systeem is ook echt geweldig. Vooral die slomotions bij lange afstandschoten (die raak gaan).:9

De verhaallijn is ook erg goed tot nu toe. De quests lopen mooi in elkaar over. Vault 87 heb ik net gehad en heb nu ook die Fawkes achter me aan lopen...

Het is idd onder de grond. Als je het metrostation in komt, ga je links de buizen in (er is maar in richting) en dan moet je zo veel mogelijk rechts aanhouden, rechtertunnelbuis en via die soort onderhoudsgangen (zijdeuren). Maar daar zitten veel gaslekken (niet zo prettig met vuurspuwende mieren), dus het is makkelijker om om te lopen door de metrobuizen zelf.

4. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    vet ik heb nu zo'n ding dat het experimental mirv. das een soort fatman die allemaal kleine nukes neer gooit. vet!!!

5. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu very evil heb iedereen in tenpenny tower gekillt uit verveling :p

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind de game steeds leuker worden, heb Dogmeat gevonden. Maar vind hem zo lief dus heb ik hem maar in mijn huis in Megaton achter gelaten, hij mag niet dood gaan tijdens mijn super avonturen. Net die quest gedaan van Big Town en die ene waar ik mensen moet brengen naar Paradise Falls, wou het liever niet doen maar het moet maar. Ben van plan om iedereen daar te redden en die gasten te vermoorden :cool:

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    O, Fiasco, mooi dat je daar bent.

Wil jij me vertellen of het mogelijk is om die quest goed af te ronden? Dus als een goedaardig engeltje? :+ Ik begin er niet aan tot ik het zeker weet. Heb overigens een savegame geladen toen ik die quest kreeg, het spel dat ik nu speel is de wachter omgekocht.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je bedoelt waar je die gasten naar Paradise Falls moet brengen ? Zo ver ik weet niet. Ik moest 3 gasten daar heen brengen, en per keer krijg je - 200 Karma. Alleen ben ik nog steeds Very Good dus dat maakt voor mij niks uit :+

Er is geen andere manier in ieder geval.

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    :D Ik heb daar ook een savegame voor gemaakt. Wilde m'n goede karma ook niet verliezen. Alleen ik heb 'm neergeschoten (waarbij je dat stun-speeltje van 'm kan pakken) en daarna alle bewakers (krijg je ook goede karma voor).

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd gebrek aan munitie. Hoe kan dit? Ook zijn mijn vijanden écht supersterk. Zelfs in de side-quests, terwijl iedereen zegt dat het verstandig is om deze eerst af te ronden voordat je aan de mainquest begint... :x
    Zal wel aan mij liggen. Voor de rest top spel. I'm hooked. Je wordt ook echt gestimuleerd en nieuwsgierig gemaakt om zelf op avontuur te gaan en de main quest achter je te laten. Ik heb dit al heel vaak gehad. Ging op een quest en toch word ik weer afgeleid door een leegstaand huisje of schoolgebouw of zo... O-)

11. ravenclaw

ravenclaw 360% pure

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een klein vraagje ik zit bij de missie:confused:tricktly business
    daar moet dan die slaven enslaven ik heb er 2 doodgeschoten
    alleen red leeft nog heb ik moeten redden uit een politie bureau
    ik zit nu in big town maar als ik haar ombreng krijg ik te zien:
    mission failed |:- doe ik iets verkeerd??

thx,giorgo

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iedereen vermoord in Paradise Falls en de slaven geholpen. Erg vet!
    Ben nu in Little Lamplight en dat is me toch eens serieus geniaal, hehe. _O_

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben daar net voorbij :thumbs: 450gs hier

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kijk, dat is iets waar ik vaak niet aan denk. Straks dus maar even Paradise Falls helemaal opruimen en de slaven helpen.

Iemand nog 'kleding & armor' tips? Wat draagt jullie karakter? Mijne heeft een Enclave Soldier outfit. Wil zo'n Brotherhood of Steel suit maar die is niet te vinden, en als je er één vind is ie half naar de klote =(

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    + je kan die BOS outfit niet dragen, komt later pas in de mainquest. Draag zelf Vault 101 Armor of iets in die richting, geeft me 5+ voor Energy en Small weapons, en die gebruik ik altijd dus dat vind ik wel handig. :cool:

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ohja, nog een vraagje: Hoe de fack kun je Good Karma hebben.
    Ik heb zon beetje de Baddest Karma wat er is, en ik heb volgens mij nog maar 1 keer Good karma gekregen. Toen ik een slaaf bij Rivet City vrijmaakte.

Ik heb Megaton opgeblazen. Daar komt het waarschijnlijk door.
    Had ik eigenlijk niet moeten doen, since je daar een dokter en alles hebt.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Niet zo moeilijk...

Beginnend met het geven van Purified Water aan zwervers, quests doen voor al die je tegenkomt en er voor zorgen dat je deze vreedzaam beëindigt. Kwaadaardige mensen doden helpt ook. Het is serieus te makkelijk! :eek:

Ah, balen. Want ik wil wel die Quest doen, snappie. ;)

Ja, dat heb ik al geprobeerd. Maar ik ben dus benieuwd of die Quest uit te spelen is zonder iets gemeens te moeten doen.

Misschien moet je de moeilijkheidsgraad omlaag halen? En loot (ben even het nederlandse woord kwijt :+ ) altijd je tegenstanders. Dan moet je écht wel aan genoeg ammo komen. Verder zou ik in VATS veel headshots proberen te maken. Op een vijand afrennen tot je min. 80% raakkans hebt en dan is het zo gebeurd. Ook in de gaten houden dat je alles tijdig repareert enzo. Daarnaast goed rondneuzen naar Ammuntion Box en dergelijke. Ook kan je alles wat je neit nodig hebt verkopen om daar wapens/kogels voor terug te kopen. Goed opletten dat je alle ammo die je niet nodig hebt verkoopt.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    *oeps, dubbel

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er is in ieder geval geen manier om die quest op een goede manier te eindigen. Als je het eenmaal hebt gedaan dan krijg je een nieuwe quest daar binnen van een van die slaven, als je dat doet dan krijg je echt veel + Karma en je kan die mensen die je daar heen hebt gebracht in die andere quest bevrijden. Heb ik net gedaan, die 3 gasten zijn weer vrij. :)

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die tweede Quest die jij dan noemt is zeker Big Trouble in Big Town? Die heb ik al gedaan namelijk. Maar goed dat ik het weet, want ik ga me dan toch wagen aan die queeste!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina