1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    O ja. :+ Dus arme meneer/mevouw wordt vastgehouden door Super Mutants en dan pak jij nog haar Dirty Water af ook. Nou en of ze't aanbied, doe je toch niet? 8)

2. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol kreeg net een "mystic stranger visit" terwijl ik op zo'n myrelurk aan het schieten was in het water. hoor je dat western deuntje en zie je die cowboy een beetje rondjes zwemmen :) ben pas weer opnieuw begonnen heb pas 1a2 missies van de mainquest gedaan en zit alweer op level 10, omdat ik zelf meestal maar een beetje rondloop en in gebouwen enzo ga kijken. dit spel is gewoon een combinatie van de enigste 2 gerne games die ik speel :D dus hier moet ik nog wel een tijdje mee zoet zijn

edit: gebruikt iemand wel is zo'stealth boy. ik niet namelijk ik word altijd gewoon gezien en beschoten.

Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wat zijn jullie topskills eigenlijk?

Die van mij melee attacks. Heerlijk met zo'n sledge rammen. Ook small guns, lockpick en medicine.

Stealth Boys verkoop ik altijd.

Lol@ de fatboy, echt een geweldig wapen om lol mee te trappen. Ook is t weer gezellig dat je mensen op kan pakken en zo. Kan je ze ook weggooien trouwens?

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin zijn die stealth boys wel handig, maar nu ik een level 12 paladin ben gebruik ik ze helemaal niet meer, omdat ik veel sterker ben dan de computer.

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Speech heb ik op 100, Lock Picks, Medicine, Small Gun, Science ook heel hoog !

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als die nieuwe DLC uitkomt ga ik helemaal los. Ben nu goed voorbereid met de Lincoln Repeater en Fawkes naast me. ;):) Lijpe gun, veel damage. Ik heb alleen een schot in de lucht gelost, was al genoeg om me tevreden te houden tot maart. ;):)

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    /

Heb je de special Fatboy al de MIRV ofzoiets. Acht mini nuke's tegelijkertijd heeft toch iets meer overkill...

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee, ik had die fatboy (of fatman, wat was t nou :9) gepakt bij dat je die grote mutant moest doden. Die andere heb ik nog niet, klinkt vet. :)

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Klinkt vet indeed.

Men, ik loop net naar buiten bij de metro, L'Enfant Plaza op, is dat een hele fucking Super Mutant kolonie 8)

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    godver..zo frusterend:mad:

<oet nu naar vault 112 en dat is een behoorlijk stuk lopen, elke x als ik dood ga moet ik dus dat pokkenend opnieuw lopen:mad:

Verder is de game super vet, ik sta gewoon soms stil om van het uitzicht te genieten:eek:

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hij ligt in the National guard depot. Maar achter de extra gesloten deuren --> je moet vier van de vijf keller holotapes vinden (check internet waar ze liggen)

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    D.C. = Super Mutants kolonie versus DE REST

Dus met een low level personage ga je daar gewoon dood. :+

13. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had je er al aan gedacht om af en toe te saven :{

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog een tip voor mensen die wat ammo zoeken: Voor Tenpenny Tower kun je een evil quest doen door wat ghouls te doden. De plek en de ruimte waar ze zich bevinden heeft redelijk wat ammo, bij mij althans. ;):)

15. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn ik zit namelijk met nog 10 kogels :/ niet echt fijn.

16. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Koop kogels :+

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

Ben al lvl. 14, en ben al een tijd door DC heen, maar L'enfant plaza is toch wel de dichtstbevolkste voor zover ik heb meegemaakt :+

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, ik heb echt gewoon zoveel kogels ondertussen dat ik gewoon kogels verkoop. xD Naja, ik kijk dan ook bijna in elk doosje en hoekje voor spullen. Dat vind ik altijd zo geinig van dit soort games, je weet nooit wat je tegenkomt. :)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik vind alleen maar Missiles, handig als je niet een Missile Launcher hebt :+. Ach ze zijn aardig wat waard dus dat scheelt ook weer. *Moet Operation Anchorage nog steeds uitspelen*

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ha, die heb ik net gedownload. Ik ben benieuwd. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina