1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    jaa, dat vergeet ik altijd:+

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ben je ook al zo'n iemand die met 20% health een bed zoekt aan de andere kant van de wastelands en het zonde vindt om stimpaks op dat moment te gebruiken? :+

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik wel, terwijl ik al in de 70 van die dingen heb. Ik ben echt stimpak geil. :D Je had ook in zo'n quest iets dat je een gast achter kon laten, omdat ie hartproblemen had. Tenzij je 5 stimpacks had. En raad een wat ik doe. :+ Best genaaid. :D

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zelfs met mijn evil-character liet ik hem leven, ik dacht dat die ouwe belangrijk was! :9

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ben hetzelfde, ga dan als een gek opzoek naar een plek die ik nog niet gevonden heb, zodat ik dan fast-travel kan gebruiken:+

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De plek waar ik het meeste heb gevonden is waarschijnlijk nog wel een doodgeschoten handelskaravaan. Tien Kogels moet genoeg zijn om die mensen om te leggen, afhankelijk van het wapen en de moeilijkheid. Twee kogels met een Magnum kan al voldoende zijn voor de twee mensen en die laatste 8 misschien voor die lelijke koe, die overigens best moeilijk dood te krijgen zijn. ;):)

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben nu ff zo'n faq aan t doorlezen. En er staat echt dingen in die echt super handig zijn. Vooral dat je om een wapen te repareren, dat je dan 2 dezelfde wapens moet hebben. Wist ik veel, ik snapte al niet waarom ik t niet kon repareren allemaal. xD

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Die koe hoef je niet eens es dood geschieten, die blijft gewoon ergens staan.
    Of je schiet een keer met een Dartgun komt ie helemaal niet meer weg..

9. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt mij wel bekend voor idd :D. waarom ik zo gierig ben weet ik eigenlijk niet want ik heb een stuk of 80 van die stimpacks. ik vind he took zo k*t als je net een berg stimpacks neemt en dan kom je 2 tellen later een bed tegen 8)

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Hier nog eentje... Ben echt een verzamelaar op de Wastelands. Ik heb ook altijd problemen met hoeveel ik kan dragen. M'n lockers in m'n huisje puilen uit van de mijnen, granaten en van alles eigenlijk... Moet geen brand in m'n huisje uitbreken, want dan is Megaton alsnog weg...:D

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zou kunnen, maar die handelskaravanen geven je soms zoveel ammo en caps dat je heel de Wasteland over de kling mee kan jagen. Dat laatste is in April mogelijk, mits ze het goed uitwerken. ;):)

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol, ik kom er net pas achter wat dat VATS precies inhoud. En ik zit in level 15. :') Komt denk omdat ik de hele tijd met melee wapens zit.

Ik ga zo denk ff op achievement jacht. :)

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    8) Dus je wil mij zeggen dat je nooit slomo kills hebt gemaakt 8)

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Inderdaad. :x Nu snap ik weer waarom ik een leegte voelde in dit spel. xD

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha best knap dat je lvl 15 hebt bereikt zonder VATS 8)

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik was het ook even vergeten toen ik aan Anchorage begon :+ Ik kwam al niet echt verder 8)

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die tips niet gekregen echt helemaal in het begin? :+

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, maar ik weet nog wel dat toen ik begon, dat t echt zo laat was. Dus ik vind dat wel een goeie smoes om t niet te weten. :9

Maar VATS is verder toch niet zo belangrijk? Ik ben nog maar een paar keer dood gegaan zonder VATS te gebruiken. Ik gebruik altijd gewoon m'n ripper, en ik zaag iedereen in stukken wie me irriteert. Chill wapentje. xD

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wow dat wapen ken ik niet eens, tell me more O-)

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    HNNGNGGGG HNGGGGGNGNGG. :)

Naja, tis gewoon een heerlijke kettingzaag, die nog best sterk is ook. :D Ik had m gekocht bij een gast in een groter. De Ripper heet ie.

Naja, ik ga straks ff Bobbleheads verzamelen, en ff zorgen dat ik m'n wapens goed kan repareren. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina