1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809

    [​IMG]
    [gb]Fallout 3[/gb]
    Fallout 3 begint in Vault 101, een afgesloten gemeenschap voor de overlevende inwoners van Washington D.C. Deze nederzetting ligt in de ‘Capital Wastelands’ een omgeving vrijwel compleet vernietigd in de wereldwijde atoomoorlog in 2077, die Amerika tot ruines degradeerde. Deze wildernis is niet zo vriendelijk als je warme enclave en wordt bewoond door gigantische insecten, overvallers, slavendrijvers en zelfs supermutanten. Deze wezens zijn echter geen probleem voor een echte Vault-Tec engineer en dat zal dan ook handig uitkomen. Jouw leven staat namelijk plotseling op zijn kop als je op een ochtend leert dat jouw vader de wetten van de Vault-leider heeft geschonden en de wildernis in is getrokken. Uiteraard pak je je spullen en ga je hem achterna om uit te zoeken waarom. Je wordt meegesleept in een complex verhaal met talloze facetten en facties, waarin jij het overleven van talloze mensen moet beslechten.

    Fallout 3 is het vervolg op twee turn-based rollenspellen uit de jaren 90. Dat is al even geleden en daarom is Fallout 3 een volledig ander spel! In dit topic kan je alles vinden over het spel. Je kan vragen stellen of de ervaringen delen met de andere bezoekers van Xboxworld. Veel plezier!

    Uitgever: Bethesda / Ubisoft / Microsoft
    Ontwikkelaar: Bethesda Softworks
    Genre: Role-Playing
    Release: Reeds verschenen
    [gb]Screenshots[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [gb]Gameplay Videos[/gb]


    Let op! Kan spoilers bevatten!

    [GT]42064[/GT]

    [GT]42066[/GT]

    [GT]39283[/GT]

    [GT]39285[/GT]

    [GT]39289[/GT]

    [GT]39291[/GT]

    [gb]Informatie[/gb]
    [gb]Xboxworld Waardering[/gb]
    [gb]Fallout 3 Walktrough[/gb]

    Zoek je wat over een quest, ben je op zoek naar een wapen of wil je informatie weten over iemand ? Dan dit de plek voor jou, hier vind je alles over Fallout 3
    Klik hier

    Of als je opzoek bent naar een perk dat goed bij jou past heeft Zifnap van Xboxworld een stuk geschreven over alle perks. Hiervoor klik je hier op!

     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooie SP misschien kan je die guide van Zifnap er ook tussen zetten?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Done, bij Walktrough stuk geplaatst! :)
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vette startpost :) Zie ook de XboxWorld waardering terug :+

    Moet deze game nodig weer eens verder spelen. Echt een hele tijd zowat aan verslaafd geweest en zomaar opeens weg gelegd en niet meer aangeraakt :emo:
     
  5. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa ik ben ook weer opnieuw begonnen, na 1x uitgespeeld te hebben zijn dr echt nog stukken waar ik nog nooit geweest ben. diffuclty 1graadje hoger en weer jagen op allerlei gespuis :+
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mooie startpost! :thumbs: Leuk dat je de Xboxworld Waardering hebt toegevoegd. En je hebt echt de beste shots gepakt om de sfeer van Fallout weer te geven, hihi! Nieuwe format is echt zo tof!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deeltje IV alweer. Ik wil alleen wel even weten hoe jullie dat met die startposts iedere keer doen? ;):)
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yay, ik heb nu 10 bobbleheads. Echt handig die dingen. :) Morgen de rest zoeken. Wel via guide, want sommige zijn echt onmogelijk te vinden.
     
  9. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Zelfde, ik heb toen weer geprobeerd om het op te pakken maar had hem meteen weer af gezet.

    Nog zoveel te doen in het spel ook nog 8)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Me too...deze game paar echt tot diep in de nacht doorgespeeld...en ineens besluit je volledig andere games te gaan doen, behoorlijke tijd geleden alweer dat ik F3 voor het laatst speelde. Maar boeie...komt vanzelf wel weer.

    En nog altijd niet uitgespeeld :), net als Oblivion.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wanneer kwam die DLC van maart ook alweer? Het is nu maart namelijk! Geen grappen over de tijd van deze post! ;):)
     
  12. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het was verschuift toch ? Dacht dat het nu eind Maart, begin April kwam maar ik kan het fout hebben.
     
  14. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschoven.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  16. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil niet verder gaan moet naar galaxy radio voor het verhaal maar heb nog maar 10 kogels. Alles en iedereen verrot meppen met een police baton lijkt me ook niet alles. Waar kan ik het beste wat kogels halen?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gewoon stukje door de Wasteland lopen, kom je zeker wel een raider tegen die je neer kan meppen. Anders gewoon in Megaton, volgens mij bij Moira. Altijd gewoon overal goed zoeken, als je een beetje oplet kom je genoeg tegen. Heb geen een keer in de game kogels of wapens gekocht. :)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je de perk Ammo Scrounger kan pakken, zou ik dat doen! :eek:
     
  19. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    perk is dat wanneer je levelt toch? Wat zijn de reqs voor deze perk?
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hoe flik je dat? Hoe speel jij dan vraag ik me af. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina