1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    De DLC is nog niet officieel aangekondigd, maar op het Bethesda forum posten gamers nog geen bugs tot nu toe..

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Over 15 minuten weten jullie hoe ik erover denk.
    Moet eerst even mijn nicotinegehalte op pijl brengen. ;):)

Edit: Heelhuids de deur naar DownTown doorgekomen. Het ziet er allemaal goed uit tot nu toe. ;):)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gedownload! Straks slapen, net genoeg RE5 gedaan. :) Dus morgenavond maar ff Fallout spelen. :)

4. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow. Ik was Fallout aan het spelen en ineens werd het scherm rood-achtig! Wat kan dat zijn? Echt vaag...

5. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Red screen of death :+

6. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Darn! Bestaat dat ook al? Zucht. Ben er zo zuinig op, meneer staat helemaal vrij van alles en nog wat heeft de ruimte en dan nog gaan kloten he! Hi is nog geen half jaar oud (Elite). Speel ook vanaf de harde schijf, misschien is dat het?

7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof niet dat RSOD bestaat. 8)

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan het einde van je xbox betekenen.. maar dan is het meestal groen, groene strepen, paars, paarse strepen, en missende objecten/textures.
    Zal wel meevallen dus, hou het maar op fallout die wat raar doet. :thumbs:

9. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want ik startte daarna GTA IV op, om te kijken of het daar ook was en ja hoor...Ik ben bang dat je met je eerste zin gelijk krijgt. RIP Xbox, maar hij is pas 9 maandne oud dus heb garantie. Wat gaat er dan gebeuren? Moet ik em opsturen of komen ze met een doodskist langs?;)

10. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    microsoft bellen en dan krijg je een nummer van ups. Die kun je dan bellen en komen ze hem bij je thuis ophalen. Zodra hij weer klaar is wordt ie weer netjes thuis afgeleverd.

11. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Haha je moet in the Pitt maar eens in het water onder die brug gaan zwemmen helemaal aan de rechterkant.. 450+ Rad/Sec terwijl ik Rad-X en Advanced Radiation Suit aanhad.. Binnen 1 a 2 minuten door 80 Rad-Away heen! En nog beweren ze dat
    je doodgaat in de Purifier.. waar maar 30 Rad/Sec is

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
  13. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de verzendkosten zelf betalen aan de chauffeur?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Bij mij niks meer aan de hand met de game. Ik ben nu al bij de eindbaas, maar ik vermoed dat het nog wel even duurt voordat ik The Pitt helemaal heb uitgespeeld. Ik ga hem eerst uitspelen voor ik op een oude save naar de overige 90 steel ignets ga zoeken voor die achievement. Ze liggen misschien overal, maar ik zie ze nauwelijks. ;):)

15. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe is The PITT wil hem ook gaan halen !

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Heel erg vet en de goede versie staat nu online. Het doet mij allemaal heel erg denken aan Mad Max 3 vreemdgenoeg. ;):9

17. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Heb je geen last van framerate issues? Vooral in downtown en de steelyard word ik niet goed van de haperingen...

/edit: Nu zelfs een freeze terwijl ik in VATS ging, bederft het spelplezier wel een beetje

/re-edit: Sinds die freeze geen last meer gehad. En wat is die auto axe een vreselijk vet wapen!

Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  18. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zijn gratis.

Die zijn best irritant. Heb hier wel heel veel last van. Ben al een paar keer bijna dood gegaan omdat ik door de hapering niet meer bij kon houden waar de vijanden waren.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Nergens meer last van en gewoon kunnen spelen.

Conclusie: Kutuitbreiding, de foute versie niet meegerekend. Allemachtig wat is dat verhaal kort. Ik heb er misschien meer dan 4 uur ofzo over gedaan, maar zonder al dat ontdekken kan het zat minder. Je loopt, ook hier vind ik dat wel, weer veel recht toe en recht aan. Het verhaal heb je zo uitgespeeld. Toen ik bij de eindbaas was viel die net zo tegen als the eindbaas in Fable II. Kom nu maar met die laatste uitbreiding, kan ik tenminste fatsoenlijk zien of mijn beslissingen met dat virus ook echte gevolgen hebben als ik de verhaallijn van Fallout 3 uit speel. Sorry Bethesda, maar ook deze vind ik best wel tegenvallen. ;)=(

20. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fallout of oblivion? which of the two xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina