1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Tip aan iedereen met Operation anchorage plus een best wel hoge sneak skill die het regelmatig gebruikt:
    Met ongeveer 75 sneak kan je 100 tijdelijk maxen met
    -Chinese stealth suit +15 sneak
    -Poplars hood + 10 sneak (Krijg je bij de oasis quest als je voor de liminent kiest)
    En sinds The Pitt uit is is de infiltrator/perforator (scoped unique assault rifle) ook wel heel erg handig, vooral omdat hij silenced is en als je dus op hidden of caution zit zullen je vijanden dus nooit weten waar je zit.

En ik heb nog een klein beetje hoop op een autootje met Broken steel8), echt iets wat ik miste.Vooral omdat oblivion wel weer een paard heeft.

@ Hierboven tis zelfs mogelijk om in 24 uur lvl 70 te worden in wow mits je weet waar je moet zijn.
    + Als broken steel komt zullen er wel weer veel mensen opnieuw beginnen denk ik aangezien de meeste mensen het ook op een andere manier willen meemaken.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2009
  2. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon opnieuw beginnen zodra Broken steel uit is. Op die manier wordt tot level 30 niet zo'n groot probleem. Maakt me echt totaal niet uit dat ik alles al een keer gezien heb. Krijg toch geen genoeg van dit spel.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben juist gestopt toen ik lvl 20 bereikt was, koop straks alle uitbreidingen wel in 1 keer. Ik heb nog lang niet alles gedaan in het spel, daarnaast moet ik de main quest nog uitspelen!

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gvd, mijn xbox freezed echt gewoon elke keer in The Pitt. Framerate dropt, en dan staat ie vast.

En ik heb m op mn HDD geïnstalleerd, vreemd.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er zijn ook nog wel problemen, maar de meeste moeten verholpen zijn. Ik heb zelf geen problemen meer gehad na de update. Je zult even geduld moeten hebben en anders probeer je even je cache te legen. ;):9

6. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik was al lvl 20 met mijn eerste character en had wat achievements gemist omdat ik spellen altijd eerst zonder guide en tips speel. 2 weken terug met mijn nieuwe character begonnen en nu lvl 17, bij 20 stop ik dan, tot de laatste DLC er is.

7. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Same, ga ik ook doen. Alleen dan ga ik als Good spelen, want met Megaton opgeblazen en Tenpenny Tower & Paradise Falls uitgemoord is het soms toch wat stil.

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand die weet hoe je je wapens terug kan krijgen, die ze bij de ingang van The Pit van je afnemen?

Bij de ingang namen ze o.a. mn Lincoln repeater van me af, maar heb The Pit nu uitgespeeld maar nergens mn wapens te bekennen die ik had voordat ik aan The Pitt begon 8)

9. EXCEDO

Leuk Bevonden:
    0
    die vind je dus als je die arena hebt uitgespeeld in een footlocker bij die vrouwelijke raider.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jeeezus, wat lame. Ga ik naar Protector Casdin bij Fort Independance om wat Laser Pistols in te ruilen tegen Stimpaks, pakt hij mijn Outcast Power Armor af. :{ Ik had 'm notabane AAN. Flops en weg.
    Ik wil NEE kunnen zeggen tegen iets dergelijks. 8)

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Load. :b:

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Genaaid! :D

Verdimme, zoek nog steeds om mn wapens in The Pitt... en mn 170 stimpacks :mad:

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heb je de arena al uit? Want ze liggen als je m uithebt in de locker.

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Heb de hele pit al uitgespeeld. Kan alleen die Locker nergens vinden. Is het die locker voordat je de arena ingaat bij dat chickie? Want had daar al ingekeken voor het gevecht voor wat wapens, maar zat mn spul niet in 8)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De locker ligt achter die Arena dame op de grond. ;):)

16. EXCEDO

Leuk Bevonden:
    0
    daarom heet ie ook een footlocker:lol:

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ah key, had al in die lockers gekeken tegen de muur, maar niet de footlocker gezien op de grond, morgen maar even kijken, wil mn Lincoln repeater en mn voorraad stimpacks weer terug hebben :D :thumbs:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als je gebruik maakt van alle glitches en bugs kun je minstens 30x zoveel stimpacks hebben als jij nu hebt. In de game zelf zitten er geloof ik ruim 3000. ;):) Je kunt, als je de glitches snapt, ik niet, zelfs permanent toegang krijgen tot Vault 101. In die Vault zit namelijk ook een glitch waar je na die quest Trouble on the Homefront nog weer terecht kunt. ;):)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat er nog een DLC komt die het verhaal rond Trouble of The Homefront verder uitdiept. Voor de mensen die 'm uithebben:

Als je zorgt dat 101 open gaat, wil ik ook met ze kunnen geen handelen. Dat ze bijvoorbeeld een klein tentenkamp opzetten daar aan die weg, net buiten 101. En dat er dan ook weer Quests aan verbonden zijn.
    Daarnaast wilde de Encalve graag Vault 101 in, dus daar is ook nog ruimte mee. En stel dat je Butch de wijde wereld in laat trekken, zou het cool zijn als er nog een Quest rond hem ontstaat. Om nog maar te zwijgen over Amata... best wat ruimte voor romance als je het mij vraagt.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik wil DLC waar je nog klein bent, avonturen in Vault 101. Dat begin stuk vond ik het beste van heel Fallout 3.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina