1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik ben net begonnen met fallout, ik ben nu nog bij megaton.

Als het goed is kan je daar een huis "verdienen/krijgen" maar hoe doe je dit? (p.s. de sheriff is al dood geschoten door die gozer die mij wou betalen om de bom te ontploffen)

Hoop dat het zo ook nog lukt, want ik heb daarna nogal wat opdrachten gedaan voor het "boek"

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Helemaal mee eens, want de verhaallijn was veel te kort en compenseerde vele uren saai rondslenteren in The Wasteland niet. ;):9

3. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Even dat zoontje van Simms vinden zodra je de bomb onschadelijk gemaakt hebt.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En ze hebben The Pitt weer offline gehaald, blijkbaar nog teveel fouten.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Trieste boel gewoon. ;)=(

6. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

moeilijk spel zeg, ik leen m nu voor een weekje ofzo van een vriend. en ik wordt helemaal gemold door raiders met flamethrowers en soort van uzi's.

ik moet nu trouwens een brief afleveren voor een meisje uit megaton. is daar ergens iets waar ik ammo kan kopen? of om wat health packs te halen?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Er zijn inderdaad wel winkels in Megaton, maar daarvoor moet je boven zijn en de bar daar kan van hulp zijn. Ten tweede kun je het spel ook makkelijker zetten, achievements halen daardoor word niet beinvloed. ;):9

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    En niet gelijk (zoals ik) supermutants op gaan zoeken met miniguns en misilelaunchers :D

Ik vond de mainquest heel vet, maar wat een teleurstellend(e) einde(s)!!! En waarom kan je niet doorspelen na het einde terwijl je wel 1200 xp krijgt!? :confused: Voor de rest niets dan lof voor de game (ben nu met Fawkes de resterende missies aan het doen)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Met Broken Steel kan dat wel en dat had je als redactielid moeten weten met een grote game als deze. ;):)

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch niet alles weten als redactielid zijnde 8)

11. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hmm bold statement Yellow. Enige argumentatie waarom ik dat zou moeten weten? Als ik de review geschreven had ok... Maar Fallout 3 speel ik als gamer en niet als recensent. Ik heb de game net voor de eerste keer uitgespeeld en ben dus nog niet aan de downloadable content begonnen, maar zal er zeker eens naar gaan kijken :thumbs:.

Vraag mij iets over racegames dan zal ik 9 van de 10 keer een antwoord verschuldigt moeten blijven. Die games zijn niet echt mijn pakkie an. Maar moet ik een racegame reviewen dan zal ik alle benodigde researach doen om de lezer zo'n objectief en informatief beeld te geven van de game.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Don't wet your pants, natuurlijk meent ie het niet serieus. Ik snap niet dat sommige mensen dat niet merken. xD

Maarre, nog steeds veel freezes, ik ga m maar opnieuw downloaden als ie weer up is. Want echt als er 4 man in beeld staan dan is ie gegarandeerd vast. 8)

13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    He bummer! Ik dacht dat er misschien een interessante discussie op zou kunnen volgen :D Ik geef yellow trouwens wel gelijk dat je als redactielid redelijk op de hoogte dient te zijn van gamenieuws en games.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Kijk, dat is wat ik ook bedoelde. Je moet van alles wat weten. Als Mirik ooit eens een paar dagen geen nieuws kan posten, dan drop je DulleNL in zijn kantoor en het probleem is opgelost. Serieus: Als je inderdaad voor een site werkt dien je wel het een en ander te weten over games, groot gelijk. Je word ook geen brandweerman zonder kennis van vuur. ;):9

15. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik ben nu op zoek naar Three dog van Galaxy radio.
    ben al flink een paar keer gemold in het metro station en kwam helaas nog wat super mutants tegen. toen was ik weggehold want die kreeg ik niet dood.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan óf veel Stimpaks inslaan en zorgen dat je een erg sterk wapen in handen hebt, of gewoon die Quest laten voor wat het is en andere dingen gaan doen, totdat je wél sterk genoeg bent de Super Mutants te verslaan!

17. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0

Tadaa kan je je wilde verhalen alvast uitoefenen:+

Laatst bewerkt: 3 apr 2009
  18. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal fallout 3 maar zolang het een gerucht blijft post ik 't hier
    Bron: tweakers.net
    Misschien de volgende console mmo, die dus wel kan werken?

Laatst bewerkt: 4 apr 2009
  19. Ndimension

Ndimension Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook sinds gisteren en ik ben er echt helemaal lijp van geworden.

Ik weet niet precies hoe of waarom, maar op een gegeven moment keerde ik terug naar Megaton, vervolgens schoot ik per ongeluk op iemand en toen ben ik de hele tijd achterna gezeten door een heel grote groep mensen.... Punt was alleen dat ik amper leven over had en ik had ook geen aid meer... Ik dus als een gek vluchten (want warpen lukte niet meer), gelukkig kon ik de dameswc in, maar daar werd ik alsnog afgeknald. En toen begon de ellende. De game werd geladen van het laatste savepunt, dus de dameswc, en ik werd direct neergeknald... Ik probeerde te warpen, te vluchten...niks hielp. Ik bleef maar doodgeschoten worden :mad: Uiteindelijk met heel veel gevloek en gescheld die savegame maar gedelete en grotendeels opnieuw moeten beginnen...

Ik ben er nog steeds pissig over. Maar goed, los van dat incident is Fallout 3, tegen de verwachtingen in, althans de verwachtingen van mij, toch wel heel erg gaaf. Je moet wel even de tijd nemen om aan het spel te beginnen, iets wat ik niet echt gewend ben en iets waar ik normaal niet zo van houd. Ik heb liever sportgames of racegames waar je gewoon even snel een potje kunt spelen. Daarom was ik ook een beetje huiverig voor Fallout 3... Maar toen ik eenmaal begon, werd ik direct in het Fallout 3 wereldje gezogen. En, oh, wat is het toch gaaf om met het VATS systeem iemands kop eraf te schieten van heel dichtbij :+

20. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Lol ik had exact hetzelfde in Megaton alleen had ik een van die tweekoppige koeien geslagen :D Vervolgens begon iedereen me idd kapot te knallen. Wat in sommige gevallen werkt is om je wapen weg te doen (X ingedrukt houden) als mensen je vergeven zullen ze stoppen met aanvallen. En voor de rest raad ik aan in gedachte te houden dat er na elk laadscherm gesaved word, en om veelvuldig te saven in het algemeen.

Ik ben zelf meerdere keren gewoon vast komen te zitten tussen stenen en dergelijk in metro's en caves, dus dan is om het half uur saven niet verkeerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina