1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    eind april begin mei...

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Agility heb ik juist heel weinig.

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vraag het hierom, omdat bij Anchorage en The Pitt we al ruim van tevoren lekker gemaakt werden met screenshots en info. Nu blijft het angstvallig stil voor een uitbreiding die wellicht met 3/4 weken al moet komen.

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Als het goed is komt hij gewoon uit. inclusief de nieuwe level cap (waar ik echt op zit te wachten.)

bigsyke. Das minder. Zelf nu voor de derde keer bezig en heb (dankzij intense training perk, bobbleheads and your special) 10 agility(6 in your special), 10 intelligence (negen in your special) 10 in endurance (5 in your special), 8 in Luck (5 in your special) en 7 in strenght (5 in your special)

Agility is echt relaxt. je krijgt er veel meer ap door (en weet niet zeker of je er ook hogere hitkans door krijgt) en zeker in combo met latere perks als sniper, commando, action boy en helemaal grim reapers sprint ben je een dodelijke Lone wanderer.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik had int hoog, stre hoog, luck hoog, end hoog

Dacht dat agility niet handig was omdat ik een tank wilde maken die dichtbij melee gebruikt en lange afstand eerst small arms en later in spel heavy weapons.

Begin denk ik opnieuw.

Is barter handig om mensen om te praten?

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    :eek:

Dat wist ik niet. Dan doe ik dat gewoon. Is veel makkelijker :+

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Nee heb je speech voor nodig (kan je ze soms overtuigen) barter is voor handelen maar meestal zoek ik me al rot om me zooi nog te kunnen sluiten omdat ze geen geld meer hebben (krijgen pas na tijdje weer nieuw geld)

Kan je beter je punten in speech gooien. Als ik jouw was zou ik daarnaast een ventje maken met een hoofdskill (bijvoorbeeld small arm) en dan een bij skills als Big guns maar niet daarnaast nog eens melee.

Zelf focus ik me volledig op small arms maar eigenlijk maakt het niet uit wat alles tot de 100 volgooien gaat makkelijk lukken.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ok thnx. Ik bedoelde trouwens ook speech. Is dat wel handig om te hebben speech?

En melee laat ik wel voor wat het is.

9. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Speech kan je veel gebruiken voor bv. hogere rewards e.d.

Zet trouwens Charisma bij You're S.P.E.C.I.A.L altijd op 1. Totaal nutteloze stat.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Beinvloed dat niet je speech level?

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dacht het wel, maar ook andere stats die niet belangrijk zijn.
    Denk dat ik beter dan losse punten door te levelen in speech kan steken dan onbewust ook barter etc. beïnvloeden.

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan Charisma inderdaad weg laten maar dan kost het je wel meer punten om speech omhoog te krijgen. Ik heb hem lekker op vijf gelaten omdat je toch met 10 X jeintense training 10 stats points erbij krijgt en elke stat nog eentje erbij krijgt dankzij de bobblehead. En zoveel nuttige perks zijn er toch niet dat je intense training niet kan nemen.

13. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Neuh. Het beinvloed meer de manier waarop mensen tegen je aankijken en reageren.

Ik heb Charisma op 2 (+1 door Bobblehead) en 100 op speech. Speech checks zijn gewoon altijd 100%. Steek liever je SPECIAL in Intelligence/Luck/Agility. Strengt is ook nutteloos, elke strength punt geeft maar +10. 5 Punten Strength = 1 perk; Strong Back.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    niet om betweterig over te komen want ik was echt blij met jullie hulp toen ik weinig van fallout 3 wist maar heb wat walkthroughs gelezen en forums en intense training is niet zo goed als andere perks. Die 1 punt maakt niet zo veel uit steeds als je andere dingen kunt kiezen zoals gun nut en educated etc.

Heb zelf charisma op 3 gezet voor minimum om perks te krijgen. Haal mijn speech omhoog door er veel punten per level in te steken.

Ben level 2 en heb:

STR5
    PERC 6
    END 6
    CHAR 3
    INT 7
    AGIL 7
    LUCK 6

belangrijkste skills:

speech 37
    small guns 45
    lockpick 34
    medicine 29
    repair 24

perk Gun nut

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  15. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn char:

S.P.E.C.I.A.L Stats
    Strength: 6
    Perception: 9
    Endurance: 5
    Charisma: 2
    Intelligence: 9
    Agility: 10
    Luck: 8

Skills
    Barter: 44
    Big Guns: 49
    Energy Weapons: 100
    Explosives: 62
    Lockpick: 100
    Medicine: 100
    Melee Weapons: 53
    Repair: 100
    Science: 100
    Small Guns: 100
    Sneak: 100
    Speech: 100
    Unarmed: 55

Perks
    Action Boy: [LVL 16, AG 6]
    With the Action Boy/Girl perk, you gain an additional 25 Action Points to use in V.A.T.S..
    Ant Might: [Quest "Those" Perk]
    +1 ST and +25% fire resistance.
    Auto Axpert: [The Pitt Perk]
    You've become an expert with the Auto Axe. You do +25% damage whenever you use it. Vroom
    Barkskin: [Quest "Oasis" Perk]
    You gain a permanent +5% to Damage Resistance.
    Better Criticals: [LVL 16, PE 6, LK 6]
    With the Better Criticals perk, you gain a 50% damage bonus every time a critical hit is scored on an opponent.
    Booster Shot: [The Pitt Perk]
    Medical research from the Pitt has improved your life. Just try not to think of what it may have cost others. Your radiation resistance is improved by 10%.
    Commando: [LVL 8]
    While using a rifle (or similar two-handed weapon), your accuracy in V.A.T.S. is significantly increased.
    Comprehension: [LVL 4, INT 4]
    With the Comprehension perk, you gain one additional skill point whenever a skill book is read.
    Educated: [LVL 4, INT 4]
    With the Educated perk, you gain three more skill points every time you advance in level. This perk is best taken early on, to maximize its effectiveness.
    Finesse: [LVL 10]
    With the Finesse perk, you have a higher chance to score a critical hit on an opponent in combat, equivalent to 5 extra points of Luck.
    Grim Reaper's Sprint: [LVL 20]
    If you kill a target in V.A.T.S., all your Action Points are restored upon exiting V.A.T.S.
    Here And Now: [LVL 10] (What a waste..)
    The Here and Now perk immediately grants an additional experience level, complete with all the advantages that brings.
    Infiltrator: [LVL 18, PE 7, Lockpick 70]
    With Infiltrator, if a lock is broken, and can't normally be picked again, you can attempt to pick it again one more time. This includes locks previously broken by a "Force Lock" attempt.
    Intense Training x2: [LVL 2]
    With the Intense Training perk, you can put a single point into any of your S.P.E.C.I.A.L. attributes.
    Light Step: [LVL 14, PE 6, AG 6]
    With the Light Step perk, you'll never set off an enemy's mines or floor-based traps.
    Mister Sandman: [LVL 10, Sneak 60]
    With the Mister Sandman perk, when you're in Sneak mode, you gain the option to silently kill any human or ghoul while they're sleeping. And, all Mister Sandman kills earn bonus XP.
    Pitt Fighter: [The Pitt Perk]
    The vicious fights in the Hole have left you stronger. Both your damage and radiation resistance have been increased by +3%.
    Power Armor Training: [Main Quest and/or Operation Anchorage Perk]
    Ability to wear all Power Armor variants.
    Sniper: [LVL 12, AG 6, PE 6]
    With the Sniper perk, your chance to hit an opponent's head in V.A.T.S. is significantly increased.
    Strong Back: [LVL 8, ST 5, EN 5]
    With the Strong Back perk, you can carry 50 more pounds of equipment.
    Swift Learner x2: [LVL 2, IN 4]
    With each rank in the Swift Learner perk, you gain an additional 10% of total Experience Points whenever Experience Points are earned.
    Tag!: [LVL 16]
    The Tag! perk allows you to select a fourth Skill to be a Tag Skill, which instantly raises it by 15 points.

Moet zeggen dat 'Here and Now!' een hele domme keuze was, maar ja..

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor de superduper market stond zo'n jongetje, die zn vader kwijt was en nu moet ik die zoeken. Waar kan ik deze ergens vinden? Is dat in Greyditch?

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    yep. En als je in grayditch bent zit hij in zo'n shelter bunker als ik me niet vergis.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    raden jullie het aan om neutraal te blijven en die perk te nemen voor 30 speech bonus als je neutraal bent?

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    nee niet doen,

Neutraal blijven is zeer moeilijk en je krijgt toch al genoegg points om je skills te verhogen. Als je een hoge intelligence hebt krijg je er 20. Neem er educated bij als je level 4 bent en je krijgt er 23. Zeer makkelijk om alles wat je wilt hoog te krijgen.

Perks die je dus + skills geven raad ik je af. (zo ook gun nut die je al had gekozen)

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom? In het begin kan ik nog niet veel kiezen wat beter is.intense training is ook + skills eigenlijk. Ik heb nml genoeg special om alle perks te kiezen die mij interessant lijken.

lady killer, daddy's boy en thief leken mij minder interesant

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina