1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Nah ik raad je eigenlijk alles af in die richting, zoals barter,speech en charisma te skillen omdat je die punten liever in iets anders wilt steken zoals small guns,
    sneak, lockpick,repair, science en later nog zelfs energy weapons.(kom je meestal te laat achter.)
    Ik adviseer je ook om te gaan verdiepen waar de bobbleheads liggen en je skills maximaal tot 70 te skillen zonder bobbleheads en boeken.
    Als je niets interessant lijkt dan moet je gewoon voor de intense training gaan en agility ,endurance en intelligence skillen.(strenght evt voor carrying en luck voor crits)

Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  2. EXCEDO

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost me pc doet raar :confused:

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik wil toch graag hoge speech. Vindt het zelf heel leuk spelen als ik mensen kan overtuigen of een betere reward ergens uit kan slepen. Science wil ik ik begin laag houden, ik vindt lockpicking iets belangrijker.

volgende playthrough wissel ik dan lockpicking weer in voor science

en je zegt strenghth voor je health, maar is dat niet Endurance? dan steek ik graag daar wat punten in.

4. EXCEDO

Leuk Bevonden:
    0
    oeps bedoelde juist voor strenght dat je meer kan dragen en endurance hp :p
    Er schijnt ook een glitch te zijn om je science langzaam te skillen dmv skill book die steeds om de zoveel tijd respawnt, zelfde geld voor big guns.

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    op Zich als je vanaf het begin je intelligence op negen zet (tijdens je baby tijd) en later de bobblehead vindt (Rivet City in the lab) dan krijg je genoeg skillpoints om alles up te graden zonder glitches en kan je alles wat je leuk vindt up graden.

Intense training is inderdaad beter dan die + skills perks omdat je naast + skills ook bijvoorbeeld die ap bonus of HP bonus krijgt. Maar uiteindelijk moet je het zelf weten!

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die 30 nuka cola quantums, moet je die in 1 keer geven of kan je die ook gewoon een paar tegelijk geven totdat je er in het totaal 30 gegeven hebt?

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is er alweer een datum wanneer de volgende DLC uitkomt? Was deze maand toch nog? Of is het uitgesteld.

8. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    wat ik nu weet :emo: is dat het eind deze maan komt begin volgende

9. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze geven zodra je wilt. Elke keer 1 of in een keer 30 maakt niets uit ;)

10. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar op Mei.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij moet je zel zelfs niet in een keer geven want er was iets van een bug ofzo dat je dan maar betaald krijgt voor één

Ben benieuwd hoe ze het einde gaan verhelpen. Want het water is natuurlijk nu niet meer radiated rond rivet city en als je voor Eden hebt gekozen moeten alle muties dood zijn. Ben benieuwd.

Hoop stiekem nog steeds dat als je gekozen had om zelf te gaan dat je ee ghoulie bent geworden! Maar zal wel niet aangezien je dan niet voor de brotherhood mag werken

Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok mooi zo want ik had er al 6 gegeven. En kan je ze beter aan die vent of aan dat vrouwke geven?

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    gast geeft er meer voor als je de speech challenge doet maar vond het een eikel.

Vrouwtje geeft je ook geld maar uiteindelijk krijg je van haar nuka cola mine blueprint. Wel leuk ding. En zij heeft je toch die geweldige tour gegeven?

14. EXCEDO

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon voor die gast ff save en dan die speech challenge doen en hem dan 29 bezorge en daarna die vrouw nogeens 30, zo haal je er de maximale caps uit.

15. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er eigenlijk vanuit dat zowiezo de Modified FEV een failure is. Het kan niet zo zijn dat je bijvoorbeeld een gevolg hebt dat al het water clean is en iedereen leeft of dat het water clean is en de halve wasteland dood.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik heb de game nog niet uitgespeeld maar lees ik hier al de keuzes die ik kan maken op het eind of is dit geen spoiler?

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ach die caps die maken me echt geen drol uit. Ik ben zelfs mijn huis in Megaton al in aan het richten, omdat ik niet weet wat ik ermee moet doen :+

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Shit sorry, mijn excuses! Zijn nog meer keuzes trouwens!

Dusky --> Je muren aan het bekleden met caps? heb ik ook gedaan, Heb je wel veel wonderglue voor nodig en een rock-it launcher. wel lachen werk!

19. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    iemand nog tips om (snel?) aan 20 chinese assualt rifles te komen? 8)

Ik kom ze eigelijk nooit tegen....

20. EXCEDO

Leuk Bevonden:
    0
    Fort bannister, om de zoveel tijd spawnen er weer talon company mercs en een paar hebben een chinese assault rifle.
    Maar ik raad je aan om ze niet te repaire.(deze tip geld alleen voor als je de mini-quest van paradise falls doet.)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina