1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe juist hetzelfde als hem, ik heb al enrom veel wapesn en kogels, maaar de wapens zijn op en van de goeie wapens heb ik 0 kogels.. egt ik sluip heeelde tijd /D
     
  2. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bruut spel, heb hem nu een paar uur gedaan 6 of 7, maar hij is echt super vet! Waar ik wel van stond te kijken omdat ik oblivion lange niet zo leuk vond, aanrader dus!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Zal je dan een rare verrassing zijn nu ik weer aan een nieuw poppetje met Oblivion ben begonnen. Ik geef wel direct toe dat Fallout 3 in veel dingen realistischer is, maar de sfeer van de wereld om je heen vind ik in Oblivion velen malen beter. ;):)
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe raar het dan ook klinkt wacht dan tot je tegenstanders echt voor je zijn en gebruik dan VATS. Meestal is hoofd dan iets van 95% ofzo en kans op een HEADSHOT zit er ook wel dik in ;)
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
  7. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik ben gelijk naar Rivet city gegaan voor de Those quest zonder eerst naar galaxy radio te gaan, alleen nu heb ik ook die dokter gevonden. Hij zegt dat ik de following in his footsteps quest heb gedaan maar ik heb de achievement niet gehaald en geen XP points. Kan ik deze toch nog halen???
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is wel een ZIJ he, die dokter. ;)

    Je kan de Achievement en XP alsnog halen, door naar het Galaxy News Radio gebouw te gaan in D.C. Enkel het einde verloopt dan ietsiepietsie anders, maar in wezen mis je niets!
     
  9. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    heej, ik heb net de The Nuka-Cola Challenge gehaald. maar is het nog mogelijk om al mijn nucka cola quiantium's terug te krijgen. zou wel beter zijn iig
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.576
    Leuk Bevonden:
    8.670
    Ik heb een vraagje over de game: Zitten er veel van die gemuteerde zombie-achtige dingen in de game?

    Ik wil de game heel graag hebben, maar heb echt een hekel aan dat soort "beesten" in welke game dan ook.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Naar mijn smaak al te veel. Hoewel het reuze meevalt. Even denken:

    Super Mutants: Heel grote, groene mensen die schreeuwen etc. en heel sterk zijn :+

    Daarnaast een heleboel grote, gewelddadige dieren. Ratten, gigantsiche bij-achtige dingen... beren etc. Dan heb je nog Ghouls, gemuteerde mensen die niet meer rationeel kunnen denken.

    Overigens kom je ook veel mensen tegen, zoals Raiders, Scavengers (al dan niet vijandelijk), leden van de Brotherhood en Enclave, handelaren, slaven(drijvers).

    Robots.

    Ik zou 'm gewoon even tweede-hands kopen en dan verder zien! Het is echt een super goed spel.
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    In de pc versie kan dit doormiddel van een hack. De sleutel van die Quantum automaat van dat meisje is nergens in de Xbox versie te vinden helaas.
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    The Pitt komt begin maart uit.
    DLC wordt vaak op dinsdag gereleased.

    Door die twee zaken logisch te gebruiken is de kans groot dat de DLC dinsdag 3 maart of 10 maart beschikbaar zal komen.

    Sinds er 3 maart niets is gebeurt...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Zal het dus wel 10 maart worden. Jammer, is mijn lange weekend net voorbij. ;):'-(
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Is er dan geen exacte datum bekend van The Pitt?

    Kan iedergeval al niet wachten, punten zijn alvast binnen :cool:
     
  16. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe is die 1ste DLC ? Wil die mischien wel gaan halen !
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg actie-gericht.. knallen en nog eens knallen, weinig ontdekken en wat kort.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Maar wel vet en een leuke afwisseling tussendoor met Fallout 3. ;):)
     
  19. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeh het is een kernoorlog dus er zijn wel veel gemuteerde dingen al vind je ook wel eens raiders. Maar dat moet de pret niet drukken je had net zo goed tegen een aap of een walvis kunnen vechten maar dat komt niet echt indrukwekkend over.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De eerste DLC was uitgesteld en daarom zouden die andere ook later komen. Ik dacht eind maart de 2e en eind begin april de 3e.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina