1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik eergisteren ook al gepost, vreemd he?! Ze zeggen wel dat ze niks in de planning hebben, maar toch vertrouw ik het niet helemaal!:cool:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wie vertrouwd developers nu wel dan?
    De dood is nog zekerder dan een gameontwikkelaar die dingen zegt die jij wil horen. ;):9
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mja.. aan de andere kant zijn ze wel druk in de weer met Fallout:Las vegas.
    Dus zou best kunnen dat ze zich meer daar op focussen.

    Zit trouwens te denken.
    Die las vegas setting spreekt me eigenlijk nu al niet aan.
    Wil natuurlijk niet op de zaken vooruit lopen.
    Maar hoop niet dat het zo,n science-fiction gambling-rpg gaat worden.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Obsidian werkt aan Fallout: New Vegas, en dus niet Bethesda aan Fallout: Las Vegas. ;)

    En je kan er van uit gaan dat Fallout: New Vegas een spel wordt vergelijkbaar met Fallout 3, maar dan in een andere omgeving.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Al moet ik zeggen dat het me wel tof lijkt om in een verwoeste Las Vegas te spelen hoor :eek:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Check voor een idee eens de laatste Resident Evil film. Ik ga de volgende Fallout niet halen denk ik; of er moet qua sfeer gruwelijk veel veranderen. ;)=(
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    vind je de sfeer in fallout3 dan niet goed? :9
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee en dat is vooral de danken aan het dooie landschap en omdat ik bij elk dorpje of stadje maximaal tien mensen tegenkom zonder dat die in een gebouw staan. Bij Oblivion vond ik de sfeer beter door de wereld, de mensen en de wezen en bepaald geluiden als je bijvoorbeeld in de buurt van een waterval kwam. Tevens hebben ze voor die game ook veel meer moeite gedaan voor de details, alleen de personages zijn wat ruk. Personages in Fallout 3 zien er heel vet uit en praten is ook cool, maar Oblivion is nog lang niet verslagen in mijn ogen. ;):9
     
  9. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Niet te verslaan ook ;)
    Zelf verwachtte ik veel van deze game. Ik heb hem niet veel gespeeld, omdat er voor mijn gevoel iets misste, wat mij erg boeide in Oblivion. Wat dit is ben ik nu nog niet achtergekomen. Zelf kan ik niet wachten op de volgende Elder Scrolls. Misschien dat ik Fallout meer tijd moet geven.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik beschik nu namelijk over een Lincoln Repeater en zo'n beetje alle sterke shit die er is. Ik heb een paar weken geleden The Wasteland afgelopen op zoek naar .44 munitie. Ik geloof dat die in het wapen hoord. Serieus; met dat wapen kun je alles aan op een Behemoth misschien na. Heel vet en authentiek wapen. Opzich houd die me wel bezig tijdens de DLC. Ik hoop echter dat er niet meer DLC met achievements komen aangezien ik plannen heb de game te verkopen. ;):9
     
  11. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je de game verkopen? Hij is geweldig! Ik ben nu met m'n derde playthrough bezig en heb elke skill op 100 behalve unarmed ( 98 ) door een stomme rekenfout. En nu zijn alle skillbooks op..

    En het is toch juist mooi als er meer DLC uitkomen? Des te meer redenen om deze mooie game niet te verkopen..
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe krijg jij elke skill op 100?
    Of kan je je char van je 1e playthrough gebruiken naar de 2e playthrough?
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Gewoon uitdokteren hoe je je skill points besteed en skillboeken vinden inclusief comphrehension perk (en vanaf het begin negen in intellegence hebben en meteen naar rivet city rennen om bobblhead te vinden voor level :cool:
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja maar dan nog lijkt het me sterk om elke skill op 100 te krijgen?
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal echtwel mogelijk zijn. Ben van de week ook maar opnieuw begonnen, m'n eerste Fallout char was ook niet zo'n succes. Stomme keuzes gemaakt qua Skills, niet zo'n handige Perks gekozen etc.

    Probleem had ik ik met Oblivion ook vrij veel int begin. Het lullige van dit soort spellen is echter dat je er vaak pas op een hoger level, en dus na vele speluren, achterkomt dat je keuzes toch niet helemaal de juiste zijn geweest. Dan is helemaal opnieuw beginnen best kut aan de ene kant. Maar tot nu toe gaat het lekker. Topgame !

    Kan niet zeggen dat ik Oblivion ofwel Fallout de betere van de twee vind, beide games hebben gewoon iets. Ben normaal gesproken ook meer een Fantasy mannetje, om die rede heb ik ook altijd gedacht dat Fallout me nooit zo goed zou bevallen als Oblivion. Maar ik had het toch bestwel mis....van de week Broken Steel binnenhalen ! _O_
     
  16. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee..

    Je hebt in totaal 13 skills, dus heb je 1300 skillpoints nodig.

    Voor elke skill zijn er 25 skill books te krijgen. (behalve voor barter, daar zijn er slechts 24 voor. Er zijn dus in het totaal 324 skill books.) Als je de Comprehension perk pakt krijg je 2 skill points voor elk gelezen boek. Dat zijn dus al 648 punten!!! Je kan dus elke skill al minimaal op 50 krijgen met het vinden van alle boekjes.

    Je hoeft eigenlijk geen punten te investeren in Science ( iets wat ik helaas wel gedaan heb|:- ) en ook niet in Big Guns, omdat er glitches zijn waardoor je die skill books oneindig kan blijven vinden. Dat zijn dus alweer minder vrije skill points die je hoeft te investeren. Die kan je dus bijvoorbeeld in skills stoppen waar je points tekort komt.

    En dan komen de Bobbleheads, die geven 10 punten voor elke skill erbij. Dus dat zijn ook alweer 130 extra punten. Dan zit elke skill dus al minimaal op 60.

    Als je je intelligence gelijk op 9 zet en dan direct als je uit de vault komt naar Rivet City gaat en de Intelligence Bobblehead pakt dan heb je al een standaard intelligence van 20 punten per level. Dit geeft dus ongeveer 400 skill points. (ligt eraan hoe hoog je je intelligence maakt en wanneer je de bobbehead pakt)

    Dan moet je de Educated perk pakken. Die geeft je 3 extra skill points per level. Dat zijn er in het totaal 48 tot level 20.

    Dit zijn in het totaal +/- 1230 skillpoints. Dan heb je er dus nog 70 nodig, maar dat is heel simpel.


    Met verschillende perks en quest-rewards kan je zelfs nog meer skillpoints verdienen dus met een beetje rekenen kan iedereen die 1300 punten halen. En alle punten die je investeert in SPECIAL hebben ook een klein beetje invloed op je skills, dus is het eigenlijk niet eens nodig om alle boekjes te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  17. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is altijd zo, mijn eerste playthrough was bij Oblivion en bij Fallout 3 allebei crap. Dan weet je nog niet zo goed wat je moet doen, en je doet wel is wazige dingen. Maar bij je volgende playthrough gaat 't vaak een stuk beter..
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt niet weten hoe vaak ik bij Oblivion opnieuw ben begonnen voordat ik een char type had wat én leuk was om mee te spelen, maar belangrijkst : ook gewoon echt werkte :+

    Moet zeggen dat ik het bij Fallout al gelijk een stuk makkelijker vond om te bepalen 'wie ik wilde worden'. Wellicht komt het door de voor mij logischere manier van levelen, d.m.v. XP zoals in bijna elke RPG, waar Oblivion toch echt een eigen systeem hanteert....
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bij Fallout 3 is er ook meer één type dat het best / sterkt is, in tegenstelling tot Oblivion. Er zijn maar weinig spelers die voor de vuistvechter / melee gaan, simpelweg omdat die minder effectief is. Dat denk ik, though.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja waarom zou je ook als je ziet wat je aan wapens kunt kiezen....Hand To Hand vond ik in Oblivion al waardeloos maar in Fallout slaat het helemaal nergens op.

    Van de week voor het eerst de Fat Man uitgeprobeert, gewoon voor de gein....gruwelijk gewoon :cool: Wat ook leuk blijft om te zien is iemand in V.A.T.S. afmaken met een Energy Weapon en ze tot as te verpulveren....heerlijk _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina