Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nog een leuke tip voor Deathclaws; Bottlecap Mines! Als ze exploderen dichtbij een Deathclaw, dan is in ieder geval 1 van z'n benen is dan naar den klot'n, dus kan ie niet meer zo snel rennen, dus kan je m lekker op je gemak slachten.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Een raar moment: Mijn moeder komt de kamers doen terwijl ik met de DLC The Broken Steel bezig ben. Ik loop op een gegeven moment door een half ingestort gebouw richting een deur aan de zijkant. Ik hoor in eens een baby, dacht de buren te horen, gevolgd door een knal. WTF: Op een mine gestapt verstopt in een baby ofzo. Te gek!!! Iemand anders nog meegemaakt??? ;)8)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  3. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de nieuwe DLC Broken steel had ik een nieuwe char aangemaakt. Ik ben nu rond lvl 4 geloof ik, kom ik de superdupermarkt uit.. kom ik een Enclave soldier tegen volop uitgerust met power armor! ( i was like ohhhh shit :D) Gelukkig toch kunnen killen met me 9mm pistooltje + nucleare auto = Ka-boom :D Ik had me ''vader'' nog niet eens gevonden met de mainquest. :eek:

    Blijkbaar lopen die Enclave gasten al rond in de nieuwe DLC voor dat ze de Purifier overnemen :{
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het is hun doel geloof ik ook The Wasteland helemaal te veroveren. Ze zeggen het ergens in de game of DLC's.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik toch wel gek! :eek: Dat vind ik ook geen leuke toevoeging / verandering van de makers. Ik hoop dat het een fout is. De verrassing toen de Purifier werd aangevallen was bij mij groot. Als er dan plots Enclave soldaten rondlopen, is niet cool.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Check mijn spoiler even! ;):eek:
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus.... dat verandert niks aan dat ik het niet leuk vind Enclave soldaten zo vroeg tegen te komen. Daarnaast is het raar dat een DLC heel dat plan van de Enclave plots verandert.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik had het ook niet verwacht, maar ga ook geen nieuwe Char. meer aanmaken. ;):9
     
  9. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Na ja in mijn vorige save games van me vorige character, kwamen die enclave gasten altijd in groepjes of ze kwamen in zo'n bird aanvliegen. Nu was het er maar 1 die ik tegen kwam. Ik schrok me wel de tering zeg :D
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Hm. Eens afwachten tot ik het zelf ervaar met een nieuw personage.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had ook tijdje terug nieuwe save gemaakt. Dus ik naar super duper (ook toevallig) loopt er op de weg naartoe gewoon drie talon merc (met al een contract erwijl ik megatown nog niks mee had gedaan), kom ik bij de markt uit staat er een raider met een fatboy en op me terugweg naar megatown staan er weer drrie mercs. Was wel kut maar wel gelijk goed bewapend. Sommige saves doen dus gek.
     
  12. nl neo nl

    nl neo nl High Executive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep nu ergens bij Republic Of Dave en er kwamen allemaal zwarte en bruine strepen door me beeld. En na een tijdje lopen was het ook weer weg. Iemand anders ook last van gehad?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, is een vrij veel voorkomende bug. Even saven. XBox 360 afsluiten / naar het Dashboard gaan en het spel daarna opnieuw opstraten. Spel laden en het probleem moet over zijn. Het is mij twee maal bij Old Olney gebeurd en heb het zoals hierboven vermeld kunnen verhelpen! :)
     
  14. nl neo nl

    nl neo nl High Executive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is er dan zeker met een update ingeslopen? Want toen FallOut net uit was hen ik hem ook veel gespeeld en toen had ik hier geen last van.
     
  15. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je in godsnaam in de presidential metro? ik ben op het plein voor het verwoestte white house en er staat op mijn kaart duidelijk een groen driehoekje waar ik moet zijn, maar daar is geen deur. iemand een tip? Erg irritant!

    Edit; opgelost. Er is een ZEER onduidelijke MANHOLE waar je inkunt. Pfff.;)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Bug. Gebeurde ook voor Broken Steel héél af en toe.
     
  17. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister Broken Steel uitgespeeld. Vond hem heel geslaagd, beter dan The Pitt in ieder geval. Zoals ik al heb gezegt hier: Operation Anchorage ga ik niet halen... Nu moet ik nog de achievements halen van lvl 30 van BS, en dan is het gedaan met Fallout.. Maar ik heb gelezen op de fallout wiki dat er misschien nog een DLC uit komt?

    Nouja, ik heb nu zo'n 65 uur Fallout gespeeld in totaal, en vond het echt een goede game. Zeker een aanrader voor de mensen die er aan zitten te denken om deze game aan te schaffen :thumbs:

    Hebben mensen trouwens nog nieuwe side quests gevonden bij BS? Ik heb tot nu toe die gevonden dat je bij Rivet City die water-koe (8)) moet beschermen, en die voor de ingang van de Underworld: The amazing aqua qura ofzoiets...
     
  18. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren three dog gekillt en noira:p verveelde me ik zat met dat slaven ding te kutten alleen noira ging er dood van:confused:.
    en three dog zat foute dingen over mij te zeggen op de radio dus die heeft de kogel gekregen (6)
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga de game terug kopen en alle DLC's downloaden denk ik.

    Heeft iemand een idee of er in de tussentijd misschien nog een GOTY editie uitkomt? Of een aanbieding met alle DLC's voor een prikkie?
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    er komt een pakket met de 1e twee DLC's op een dvd, en volgens mij komt er ook nog een 4e DLC die dan met de 3e DLC word gebundeld :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina