Hallo Two Worlds misschien? Je vergeet dat ik die game ook heb gespeeld en daar was het niet zo'n probleem hoor. Ik bekijk het ook per game en een game met meer dan 200 quests incl DLC ga ik echt niet moeilijker maken.
Two Worlds is dan voor velen een schijtgame, maar het systeem om sterker te worden dan je omgeving vond ik wel erg vet. Iedere keer een stapje verder. Level 50 was daar de max, maar bij 37 had ik de eindbaas wel te pakken, niet dat die moeilijk was, eerder zijn hulpje.
Ik heb bijvoorbeeld Mass Effect wel op het hoogste gedaan, maar dat is omdat ik alles wilde halen, dat probeer ik bijna bij elke RPG. Two Worlds 2 komt er bij mij dan ook wel in en dan hoef je niet bang te zijn dat ik hetzelfde doe als met Oblivion, omdat het niet kan. Het is dus niet met elke game zo, maar met 80% wel. Tsja, ik hoef niet noodzakelijker beter te worden in een game, wijzer vind ik veel belangrijker. Gamekennis en niet gametalent gaan bij mij voorop.
Kennis = Macht, niet talent of geld. Dat vetgedrukte is een bekende quote trouwens.
P.s. Hoe denk je anders dat ik in een recordtijd door Oblivion ben gegaan???
Laatst bewerkt: 12 mei 2009