1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    is toch veel cooler om in het begin iets niet te kunnen verslaan en later wel? is toch logische dat je niet gelijk paradise falls kan vernietigen
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Aaargh nee je speelt op easy :'-(
    Zet hem dan op z'n minst op normal anders kun je net zo goed Viva pinata spelen :'-( Het is juist de fun van de game dat het soms lastig wordt. Trial and error zit dan ook zeker in deze game.

    Btw: Broken steel is vet. Tesla Cannon FTW!
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jep. Jammer dat er maar 3 in het hele spel zijn (als je wilt repareren enzo). Als je Broken Steel uit hebt, kan je er twee vinden in het Citadel Lab, onderste verdieping, op een tafeltje in het midden.
    Weet iemand of die dingen respawnen als je ze meeneemt?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik speel niet eens op easy, maar very easy. Geloof me, ik heb altijd dikke fun met dit soort games gehad.

    Neem Oblivion: Zoals een aantal die mij kennen wel weten heb ik die game altijd helemaal naar links staan, wat supermakkelijk betekent. In ieder geval heb ik er wel zo'n 600 tot 700+ uur op zitten in dat spel.

    Het is maar net hoe je zelf de lol denkt te kunnen beleven.

    Ik zou er bijvoorbeeld ook geen moeite mee hebben op zijn moeilijkst te spelen, maar dan liever in co-op.

    Tot nu toe zijn denk ik Ace Combat 4 (Yellow 13 FTW!!!) en Mass Effect de enigste games die ik in heel mijn gameleven op zijn moeilijkst heb uitgespeeld. Eerste game puur om het verhaal en de tweede omdat Vegeta mij aanspoorde. Heel grappig omdat die me niet waarschuwde voor Feros. ;)O-)

    Edit: Ace Combat 4 op alle graden!!!
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt niet meer hoor, sinds 2 patches geleden. Zelfde geldt voor de oneindig XP glitch in Andale met Mister Sandman. Heb met die eerste glitch m'n eerste char 5 levels hoger gekregen hehe.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ok tja dan wordt het gewoon zoeken. Er zijn speechchallanges genoeg geloof ik.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vergeleken bij het aantal personen waar je mee kunt praten in de game maar barweinig vind ik. Jammer dat ze die bug eruit gehaald hebben, want in Oblivion zit nog steeds een mogelijkheid om heel rap tot 100 te komen met een soortgelijke skill. Het is een kwestie van heel veel geduld en tijd te over hebben en weten hoe het moet. ;):) Zelfde geld voor de security skill, maar dat truukje zit in een dlc en je hebt daar veel minder tijd voor nodig.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ach bugs boeien met niet! En ben teleurgesteld in je yellow. Dacht dat je Oblivion ook wel op normaal niveau had gespeeld. maar ach iedereen moet doen wat hij wil. Ik vind het wel cool als je in sommige gebieden oppeens kan komen omdat je sterk genoeg bent!
     
  9. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Voor de speech challenge gewoon naar Little Lamplight en praten met Knock Knock, dat "grapje" kan je vaak genoeg blijven doen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hallo Two Worlds misschien? Je vergeet dat ik die game ook heb gespeeld en daar was het niet zo'n probleem hoor. Ik bekijk het ook per game en een game met meer dan 200 quests incl DLC ga ik echt niet moeilijker maken.

    Two Worlds is dan voor velen een schijtgame, maar het systeem om sterker te worden dan je omgeving vond ik wel erg vet. Iedere keer een stapje verder. Level 50 was daar de max, maar bij 37 had ik de eindbaas wel te pakken, niet dat die moeilijk was, eerder zijn hulpje.

    Ik heb bijvoorbeeld Mass Effect wel op het hoogste gedaan, maar dat is omdat ik alles wilde halen, dat probeer ik bijna bij elke RPG. Two Worlds 2 komt er bij mij dan ook wel in en dan hoef je niet bang te zijn dat ik hetzelfde doe als met Oblivion, omdat het niet kan. Het is dus niet met elke game zo, maar met 80% wel. Tsja, ik hoef niet noodzakelijker beter te worden in een game, wijzer vind ik veel belangrijker. Gamekennis en niet gametalent gaan bij mij voorop.

    Kennis = Macht, niet talent of geld. Dat vetgedrukte is een bekende quote trouwens. ;):9

    P.s. Hoe denk je anders dat ik in een recordtijd door Oblivion ben gegaan???
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    2 vraagjes:

    Hoe weet ik waar alle super mutant behemoths zijn? (voor die achievement)
    Oftwel waar kan ik ze vinden?

    en waar kan je Fatman nuke,s kopen?

    edit:

    Nog een vraag ik ben bezig met de qeust "those" maar heb met mijn grote bek die dokter in de subway verjaagd (hij ren de opeens keihard weg omdat ik hem bedreigde lol)

    Maar nu is hij dus niet meer in zijn ondergrondse lab en kan hem nergens meer vinden....
    Kan ik nu ooit nog die qeust afmaken,en waar zou ik die doc nog kunnen vinden?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, loop een beetje achter in deze game. Pas op de helft en geen DLC's gedownload. :mad:
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    what's your problem dude?
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    O-)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt de doc toch niet persé nodig? Goed in zijn computer rondsnuffelen. En doorzoek de grotten achter zijn lab.
     
  18. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    zo, ik heb vandaag weer mijn allereerste character opgepakt die net voor de purifier op lvl 20 was gesaved.
    Wat me al meteen opviel was dat ik fawkes eindelijk die purifier in kon duwen inplaats van mezelf te sacrificen\o/, dus kreeg ik een iets andere filmpje te zien:D
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Overigens las ik een tijd terug iets over dat Fawkes andere kleding draagt? Ik zie het veschil niet? :eek:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Andere broek geloof ik? Naja, hij liep in Broken Steel helemaal niet met mij mee. ;):9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina