1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb op het einde Raven Rock verlaten. Maar zonder die Bobblehead te halen. Kan ik die nog terug halen ?
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nope, of je moet een save game hebben waar je nog in Raven Rock bent.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hahaha die lucky eightball? ligt er ook een in de mainquest op zo'n pooltafel. Wist het trouwens niet. Maar laat de bobbleheads van statistieken (behalve agility en intelligence) liggen tot level 30 --> neem ik e perk dat alles level 9 wordt (tegen die tijd zit intelligence en agility al op level 10) en daarna de bobbleheads. Heb ik alle statistieken op tien en alle skills op 100.

    Nuclear goat: Ja, moet de DLC hebben om verder te kunnen. Anders gaat het een beetje moeilijk want dan:

    BEN JE DOOD!!!
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Holy crapz, Broken Steel is echt pittig. :eek:
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Krijg je die achievement van lvl 30 dit, lvl 30 dat... Pas na dat je een perk gekozen hebt ?
    Anders is het wel heel simpel ^^
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja. ;) Je moet dus even saven voordat je de perk goed/neutraal/slecht neemt.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat moet je ook maar net weten. ;)8)
     
  8. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    op zich kan je als je lvl 29 word meteen de here and now perk nemen en meteen 30 worden en dan die achievements halen.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daarom leg ik het uit... of bedoel je wanneer je levelt? Ik heb een handig PIP-Boy ter beschikking waarop ik kan aflezen hoeveel XP ik nog moet. Dus even vijf minuten voor je het doel denkt te bereiken, lijkt me niet zo moeilijk.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Snap ik, maar er staat daar veel informatie en bovendien is de wereld best groot. Ik denk dus ook dat er wel mensen zijn die het willen, maar het toch vergeten. ;):9
     
  11. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus 2 keer op lvl 20 en ik save dus steeds op dezelfde save:emo:
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eh, bah. Had mijn Tesla Cannon aan Star Paladin Cross gegeven. Na uren van samen ten strijde trekken, heeft ze het wapen plots niet meer! :eek: Ook niet in haar Inventory. Uit frustratie haar doodgeschoten (ja, slecht :+ ). Nátuurlijk looten, en warempel, daar is het Tesla Cannon. Iemand enig idee wat er aan de hand is?

    Het is overigens geen groot probleem, in Citadel liggen er nog twee.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Bitches, can't trust em. Had je al haar wapens afgepakt? Anders kan ze nog wapens wisselen. :)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat heb ik nog niet geprobeerd. Zal het eens proberen op die manier, dan!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Btw: Fawkes werkt opzich wel handig. Je laat hem tijdens je trips alle loot dragen en gebruikt alleen je benodigde wapens. Wanneer je je doel hebt bereikt zou hij het nog moet hebben. Geloof ook dat hij als enige een beetje werkt. Jericho is een bitch, honden kunnen niks dragen en die Paladin is volgens mij gewoon buggy. Als je Fawkes hebt, probeer dan datgene waar je het over had eens bij hem. ;):thumbs:
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar ik wil Fawkes niet, want hij is lelijk en hij is dom. Ik ga voor plezier, niet voor wat het meest ultieme personage creëert. Ik geef Cross een Power Helmet en zij en ik lopen als een echt Brotherhood team het Wasteland te zuiveren.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik verwacht Fallout 3 binnenkort weer op de deurmat en ben van plan de DLC's te gaan spelen!

    Kan iemand me misschien vertellen in welke volgorde ik de DLC's het beste kan gaan spelen of dat ik beter 1 over kan slaan? Ik hoor dat Broken Steel heel vet is, maar de andere een beetje kort zijn.

    Is er eventueel ook nog een goedkopere optie om alle DLC's te krijgen in plaats van ze los te kopen?

    Binnenkort kan ik weer meepraten :)!
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    kun je operation anchorage en the pitt gewoon nog n keer spelen als je ze al eens heb uitgespeeld? want sommige mensen geven me het idee dat dat niet kan :confused:
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik mij ook af, heb het spel ook weer gekocht en net weer binnen. :) Weet nog niet of ik opnieuw ga beginnen (mis nog wat evil/neutral achievements).
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je bij level 30 bent mag je dat toch wel weten. --> btw alle neutral en evil achievements zijn makkelijk --> gewoon goed zijn en dan net voor je level saven en dan een terminal wat van iemand is hacken (pas op voor de exp) als hij gehacked is blijven lezen en constant karma krijgen. Even saven als je neutral bent en dan level halen en daarna weer verder tot je evil bent. Daarna je good save laden en op naar volgende level

    Ook niks met Fawkes, Vind karakter niks. Je wordt het hele wasteland doorgejaagd en ij gebruikt laser wapens. beetje jammer.


    Ben altijd voor Charon gegaan. Nooit problemen gehad met Karma, kan powerarmor dragen (bravo TB 51 killers) en als ihij armor aan heeft weet niemand in de game oppeens dat hij een ghoul is. En als ze er wel afkeer van hebben (zoals Werner uit the pitt met zijn that thing can't come whatever it is) dan eindigen ze zonder hoofd.

    Enige jammere van Charon is dat hij altijd in me huis staat en zegt, I don't like this place.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina