1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Dat over die add-on packs ben ik niet helemaal blij mee. Waarom moet dat nu weer, zal wel geld zijn niet?

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom niet? Niet iedereen heeft Live of zin om Microsoft Points te kopen en kan zo ook genieten van de DLC's.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^En wat maakt het uit dat mensen kunnen kiezen om de add-on packs te kopen in de winkel of via live wat ook nog es goedkoper is :)

Maar mooi dat de eerste content al over een maand uitkomt :cool: Hoeven we niet lang te wachten.

4. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, dit komt toch echt wel out of the blue. Gingen wel geruchten over Point Lookout maar in een keer een confirmation én releasedata is wel héél erg tof. Kannie wachten. Point Lookout klinkt echt heel erg tof, als ze daar net zo goed de sfeer neer kunnen zetten als in The Pitt heb ik zo het idee dat Point Lookout misschien wel de beste DLC voor FO3 wordt.

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Jammer, laat ze maar beginnen met een nieuwe TES. Fallout 3 vind ik echt saai tegenover Oblivion, terwijl die 2 jaar ouder is.

6. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    _O_

Alleen hoop ik in die DLC geen Level 40/50 gedoe. :+

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik vind juist Oblivion een stuk saaier dan F3. Geef mij maar normale wapens. Met oblivion groeide je vijanden met jou mee waardoor je 3 kwartier met een stuk ijzer tegen een rots stond op te slaan. (althans zo kwam het over bij mij). Fallout is een stuk beter in dat opzicht, daarnaast is de sfeer prachtig.

8. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jeeh nieuwe dlcs. Kan niet wachten

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat met die aliens klinkt geweldig humoristisch, ben benieuwd. :D

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Aliens?? Hmm moeten ze mij nog overtuigen, maar goed het is wel bethesda wat achter het roer staat natuurlijk _O_

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    hallo,

hoe gebruik je de cannibal perk? ik zit nu op een stuk dat ik hp tekort kom na super mutants te hebben gedood. ik wil ff wat hp uit ze halen en heb de cannibal perk. maar hoe gebruik ik die?

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    @WOUW ben zelf een ubersaint :D dus ik kan je daar niet bij helpen helaas...

Speel de game op very hard en dear God wat zijn die Supermutant Overlords lastig te killen. Tig Bottlecapmines en Missiles verder heb je hem eindelijk dood krijg je evenveel xp als voor de regular Supermutant Master :confused:

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Aliens.. Hetzelfde soort als dat ventje met de Alien Blaster ? Lijkt me wel geinig :p
    Dat word nog Microsoft Points sparen, in juli nieuwe kopen voor Gears of War 2 + die DLC met de aliens :+

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij kan je alleen humans eten...

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zo, ik heb Broken Steel uitgespeeld.

Leuke DLC met veel nieuwe items en een paar lange quests! Ik zal binnenkort de andere DLC's ook eens downloaden om zo doende ook op lvl 30 te komen, al vind ik ze wel best wel duur voor de speelduur die je krijgt. Een euro'tje of 8 voor een uurtje of 4 gamen.

16. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe DLC, laat maar komen, ik wacht nu wel met verder levelen (nu 24) tot het zover is.
    Fallout is en blijft zoooo vet :D

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Anders ben je toch geen kannibaal meer als je vlees van andere soorten eet :9

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Yeah! Wellicht eindelijk genoeg ammo dan voor die Alien Gun! Of beter, misschien nog wel meer Alien wapens! :thumbs: Trouwens, ook goed nieuws voor de PS3 spelers dat de DLC alsnog komt!

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Alien Fatman ! *)
    Van mij mochten ze trouwens ook de map uitbreiden ! Heb het overal wel een beetje gezien. Misschien nemen de Aliens je ergens heen ? :eek:

20. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    als dit genoeg quests en items gaat bevatten zoals in de wasteland dan word dit zeker een must-buy en het was al een must buy voor me:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina