1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik had die Project Anachore (o.i.d.) gekocht voor 560 points -.- Had hem dan ook 550 of 600 gemaakt.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Staat dus inmiddels online;
    [​IMG]
    Point Lookout - 800[​IMG]
    Bestandsgrootte: 450 MB


     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wacht nog even reacties af, of ie niet te kort is enzo.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ En welke bugs er dit keer in zitten :+

    Geen zin meer in The Pitt perikelen..
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Achievements vergeten Dulle; of zitten die er niet in bij deze DLC?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Die disc met DLC 1 en 2 moest toch al uit zijn, of ben ik gek.
    / 3 Juli komt het pakket pas uit volgens Play.
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit te denken om deze game te halen, maar een paar dingetjes doen mij nog steeds twijfelen.

    - Is het V.A.T.S. systeem op den duur niet vervelend? Ik denk namelijk dat het na tientallen keren toch wel vervelend wordt om elke keer te locken, te schieten en weer door te gaan.

    - Oblivion vond ik niet echt wat (pakte me niet echt) en nu schijnt dit ook een redelijk lastige game te zijn voor beginners. Is het mogelijk om (snel) de draad op te pakken en los te gaan?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    V.A.T.S gaat niet vervelen want er zijn zoveel wapens dat je eindeloos kunt varieren. Daarnaast gaan je skills ook omhoog en wordt je ook steeds effectiever in V.A.T.S. Maar als je wilt kun je natuurlijk ook zonder V.A.T.S spelen, al vind ik het juist een geniale toevoeging.

    Snel oppakken en losgaan is er niet echt bij, er zit een vrij lange tutorial in. (in de vorm van je kinderjaren) Maar als je eenmaal alles onder de knie hebt is het absoluut de moeite waard.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga deze kopen gelijk met de DLC van volgende maand. Dan kan ik deze vakantie lekker alles van Fallout uitspelen. Ik moet ook nog de Steel Ingots van The Pitt, 2 missies van Broken Steel.
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Je hoeft VATS niets te gebruiken, het is aan jou of je dit wilt. Ja het is mogelijk snel de draad op te pakken. Je kunt altijd kiezen uit verschillende moeilijkheids graden en het verhaal wordt duidelijk uitgelegd. Ik snap niet dat mensen over deze game kunnen twijfelen. :+ en vervolgens wel half tamme games zoals FIFA of Prototype bezitten XD
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Net een paar uurtjes Point Lookout gespeeld, is weer erg leuk. Heel eigen sfeertje en aardig wat nieuwe vijanden :) Ook niet te makkelijk , veel vijanden hebben wel 3 of meer headshots van de blackhawk of lincoln repeater nodig (lvl 30, 100% small arms + bijpassende small arms perks). Dat maakt het wel weer spannend, in de pit bijv kon ik met 1 V.A.T.S wel 4 raiders omleggen, nu moet ik echt weer een beetje nadenken en zuinig zijn met de AP.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En de vijanden zijn (een soort) zombies? Dat spreekt me wel aan namelijk. Ik zag in de trailer van die houten huisjes, moerassen en een 'boomstick'. :+ Precies mijn straatje.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    er zijn ghouls, tribals , minstens 5 soorten mutant rednecks , nieuwe beestjes en idd een hele brute boomstick die 90!! damage doet als hij volledig gerepareerd is maar wel erg snel degrade. En die 90 damage ha je nodig hebben ook :+ Dat zou genoeg zijn voor 2 raiders maar 1 zo'n mutant redneck krijg je er nog niet mee om.

    sfeertje is erg leuk, het is een gemuteerde variant van een cliche van het zuiden van amerika, dus idd rednecks en houten huisjes in een moerassige omgeving :)
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Nieuwe quest ontvangen. Met bootje mee. Aankomen in point lookout. Beetje rondkijken.

    Heb nog erg weinig gedaan, maar nog geen bugs gezien gelukkig.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat klinkt echt geweldig! _O_ Ik wacht nog even af op meer reacties (is ie z'n geld waard, zoveel heb ik niet meer :+ ), en als hij bevalt, haal ik hem zeker binnen.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als ik zou moeten gokken denk ik ddat je hem qua speelduur en hoeveelheid locaties met The Pitt kunt vergelijken
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ben ook maar weer eens verder gegaan met de game. Nu 37 uur op de teller, ben pas lvl 14, ben na GNR Pa nog niet gevolgd naar dat lab, en ben bezig met sidequests... :9
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Geen grimreapers sprint?
     
  19. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik nu zowat alles al gedaan in Fallout, (is nu ook mijn 3e character, 75 uur al gespeelt) de quests, speciale wapens, armor en Super Mutant Behemots etc. ect... 8)

    Maar nu begin ik me te vervelen in de Fallout wereld en mijn vraag is nu; als ik alle DLC's koop, hoeveel speeluur er ongeveer bij komt en of ze ook het geld echt waard zijn! :+

    Alvast bedankt voor jullie hulp :)
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    The Pitt levert je ongeveer 4-6 uur extra speeltijd op en vond ik tot nu toe de leukste! Broken Steel duurt ongeveer 4 uren en vond ik zelf iets minder, maar je krijgt wel weer veel nieuwe items en een hogere level cap.

    Project Anachore moet ik nog spelen, maar die schijnt in 2 uurtjes geklaard te zijn. Ze zijn allemaal super leuk, maar of het al het geld waard is!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina