Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan met The Pitt niet naar lvl. 30. Dat zal pas kunnen met Broken Steel. ;) Daarnaast zal je elke DLC apart kunnen downloaden, waarvan Operation Anchorage momenteel 800 MP kost.

    BassieJ is me voor. ^^
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag Fallout uitgespeeld. De main quest was zeer vet. Vooral die quest dat je door Little Lamplight naar Vault 87 moet. Echt een enge bedoeling daar :p
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vond de Main Quest ietwat tegen vallen, met name omdat

    je zo weinig meemaakt met je pa. Je kan 'm wel de oren van z'n kop lullen, maar dat is het dan ook.

    Wel overtuigende personages en interessante missies, maar gewoon te kort! Er zijn trouwens véél interessantere Quests en andere dingen te doen, dan de Main Quest zelf.
     
  4. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel een heel goeie tip man! Dank je wel.:b:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Stond al eerder vermeld, maar gelukkig heb ik hetzelf niet meer nodig. De tip is inderdaad handig, maar ik ben blij dat mijn speech skill sowieso al op 100 staat. ;)O-)
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo operation: Anorchie volbracht en daarna het spel uitgespeeld.

    Ben klaar voor the pitt echt een heftig spel.

    _O_
     
  7. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook zin in the Pitt. Wat ik er zo van zie en hoor dan wordt het beter als de vorige addonn. Nog een paar daagjes...
     
  8. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Operation anorchie? Waar denk jij allemaal aan? Anarchie? Orgie? Of bedoelde je Operation Anchorage? (stad in Alaska, niet de hoofdstad, want dat is Juneau)

    Effe lol;)
     
  9. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Main quest zou idd wel wat langer mogen. Heeft bij alleen lang geduurd voordat ik hier echt aan begonnen ben. Was al level 20 toen ik eigenlijk nog moest beginnen met de main quest. Was hier dan ook zo doorheen.
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    an orgie :lol:

    In ieder geval bedankt voor het verbeteren heb niet zo een talenknobbel.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben benieuwd hoelaat the Pitt erop staat, of komt ie morgen pas?
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0

    Ontwikkelaar Bethesda heeft vandaag de releasedatum bekend gemaakt van het tweede downloadbare content-pack voor Fallout 3. The Pitt zal namelijk vanaf 24 maart te downloaden zijn. ;)
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Fuck dacht al dat het morgen was :+ Naja dan nog maar een dagje wachten.
     
  14. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was wel een beetje teleurgesteld in Anchorage. Zou de Pitt beter zijn? Wat denken jullie? En misschien wacht ik wel tot Broken Steel, omdat je daar verder kunt gaan met je level-cap.

    @Grave; morgen is het 24 maart;)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zeggen dat The Pitt meer Fallout is. Dus meer ontdekken want Anchorage was meer op actie gericht.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Gisteren zeiden ze dat die dinsdag de 24e uitkwam. In ieder geval heb ik er ook erg veel zin in en kan ik het kopen van MP punten combineren met een cadeau voor een vriend die over een week jarig is.

    Jij woont in Bolsward!? Daar kom ik elke woensdag, donderdag en vrijdag met lijn 99 en 92 doorheen. ;)\o/
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Vergeleken met de side quests die ik tot nu toe gedaan heb vind ik de main quest nog wel het beste. Dat is een beetje wat ik jammer vind aan fallout. De quests zijn gewoon niet zo tof and in bijv. Oblivion.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Ik moet wel toegeven dat ik het verhaal van Oblivion minder vond dan dat van Fallout 3, maar beiden waren eigenlijks veels te kort. Aan de andere kant had Oblivion betere side questen, waar ze sowieso als meer van hadden, en Fallout 3 had gewoon een paar flinke bugs die zelfs niet eens in Oblivion voorkwamen. Neem die bug bij die tempel met als die slaven? O god, daar heb ik echt tig keren om lopen vloeken. Ik ben het dus met je eens dat de side questen wel wat minder zijn, maar ik vind ze nog steeds wel ietsjes beter dan het verhaal van Fallout 3, juist omdat het zo kort is. Bij Oblivion kon je het helemaal rap laten gaan en dat is na 600 uur ook niet leuk meer. ;)8)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vond het verhaal tot dat de Enclave kwam tof, daarna was het een grote 'WTF effect' en was het heel anders dan het eerste stuk.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Net anchorage uitgespeeld.. mischien niet de beste DLC maar de items die je krijgt als je de DLC hebt uitgespeeld is fantastisch en zeer de moeite waard wat mij betreft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina