1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    I know ^ Daarom zei ik ook dat ik nog een dagje moest wachten ;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik heb mijn punten ook weer gekocht voor de DLC. Nu moet ik niet meer dan 500 MP aan andere dingen gaan uitgeven, dan kan ik volgende maand die laatste ook nog even meepikken. Misschien twee premium themes, maar echt veel boeiends heb ik daar ook nog niet in kunnen vinden. ;):)

3. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, suf:emo:

Ik denk dat ik wacht tot DLC nr. 3. maar ik ga de reacties van mensen hier wel even checken om te zien of the Pitt toch misschien wel iets is...:)

Die laatste wordt echt te gek. Level cap omhoog! Geluisterd naar de fans!:b:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die Those! quest vanmiddag gehaald, slechtste quest die ik tot nu toe heb gespeeld. Irritante rotbeestjes. :+

5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *redelijk complex voor beginners: goh vertel mij wat, snap er nog helemaal niets van.

Ik zit nu in megaton en heb met die barman gepraat, moet ineens 300 caps dokken ipv 100 wtf afzetter.

Maar hebben jullie nog tips of advies voor een beginner?
    Moet ik bijvoorbeeld veel spullen verzamelen en verkopen (wat VAL is toch value?)
    en die RAD is dat goed of slecht (zal wel slecht zijn, zal wel radiation zijn), maar heeft dat nog enig effect of iets?

En hoe werkt in godsnaam die lockpick en die codes op een PC...

bvd

edit// dit spel is dus net zoiets als Oblivion? If so, waarschijnlijk niet mijn ding dan, vind hem momenteel nogal traag spelen. Alhoewel ik wel geboeid ben door de setting en het verhaal.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    VAL = Value, inderdaad
    RAD = Radioaton / Straling
    Bij een bepaald aantal punten RAD (200, 400, 600, 800) wordt je ziek. Dit betekent dat je attrributen, bijvoorbeld Strength, afnemen. Dit kan je oplossen door naar een dokter te gaan, RadAway te nemen. Wanneer je 1000 RAD hebt, ga je dood.

Tips: Blijf een beetje rond Megaton hangen, versla makkelijke vijanden en verkoop wat je niet nodig hebt. Het geld dat je daar aan overhoudt besteden aan Stim Paks en de wapens/ammo die je wél nodig hebt.
    In Megaton is er een wapenwinkel, van Moira. Zij heeft een goede Quests voor jou om aan wapens en EXP te komen.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik ga altijd naar Tenpenny Tower voor mijn zaken. Ik doe niet aan armoede, maar leef in stijl. De toren is nu toch van mij, heb die seniele oude man doodgeschoten en zijn assistent ook en kon gewoon vrij rondlopen nog. ;):9

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, als lvl. 1 moet je echt ff naar Tenpenny Tower lopen. En daarnaast is het geen fun om direct vanaf het begin het sterkst/best te hebben. Althans, vind ik.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik wel, maar in de meeste games kan het toch niet. Met Oblivion had je ook niet meteen het beste, maar je kon jezelf al een heel stuk machtiger maken door de gameplay te veranderen. Als er codes zouden zijn voor deze game, dan zou ik ze gebruiken ook. Alleen in online spelen zoals COD 4, als het alleen om de MP gaat, zou ik geen codes gebruiken. Als Fallout 3 cheats zou krijgen om mensen vanaf het begin machtiger te maken, dan ben ik de eerste die ze gebruikt. Ik kan er ook niks aan doen, maar ik vind het wel leuk. ;):)

10. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet wel wat het mooiste van Sneek is.
    De laatste bus naar Bolsward ;-)

Morgen heb ik helaas geen tijd om te spelen. Woensdagavond maar even reserveren voor een avondje the Pitt.

Als je begint kun je het beste in de buurt van megaton blijven. In megaton kun je wel wat quests doen en naar Tenpenny Tower gaan is ook niet heel verkeerd.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Neemt voor mij direct de drang weg iets te ontdekken. Maar goed, zo verschilt elk mens weer...

12. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt willem.

wel raar dat die knuppel sterker is dan die pistolen in het begin.

Dat lock picken en pc hacken is me nog een raadsel. Die pincet breekt telkens af..

Tenpenny Tower moet ik nog ontdekken denk ik. Heb net zo'n school gevonden in wasteland.

13. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de buurt van Megaton (echt vlakbij, iets naar het noorden) ligt een Elementary School, waar je veel 'loot' kunt vinden! Wel een paar simpele raiders afmaken, maar dat moet te doen zijn!
    En zorg dat je de Educated perk vroeg genoeg binnenhaalt waarmee je bij elk boek wat je leest 2 skillpoints erbij krijgt ipv 1. Andere perk (ben even de naam kwijt) geeft je bij elke level up 3 extra skill points te verdelen (23 dus ipv 20!)

Succes en geniet van het spel! Het is erg tof.

Oh en dat hacken op de PC, kijk je wel eens naar LINGO? Zoiets.;)

Je moet uit de lijst gewoon een woord kiezen (bij een 5 letter-woordenlijst bv PLAAT) en op A drukken. De pc geeft dan aan hoeveel letters van jouw gekozen woord op de juiste plek staan. Hij zegt bv 3/5. Dan zoek je in de lijst een ander woord op wat dus 3 van de letters uit PLAAT ook op dezelfde plek heeft staan, bv KLAAR. Is het woord goed (er zijn soms meerdere mogelijkheden) hoor je ketjing en heb je het wachtwoord goed geraden. Snappie?;) En pas op met je mogelijkheden, je hebt er maar 4, als je denkt dat je niet zeker bent bij de laatste poging ga je even uit de terminal en daarna er weer in.

Bij het lockpicken moet je met de ene thumbstick een positie kiezen van de pincet, met de andere thumbstick draai je dan voorzichtig (!!) het slot om totdat je voelt dat ie niet verder kan, dan verplaats je de pincet weer en probeer je het nog eens. Niet tegelijk draaien! Uiteindelijk kun je het slot ver genoeg draaien zodat ie openspringt! Oefening baart kunst.

14. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    thanks voor de reacties, kon die antwoorden niet zo gauw vinden.

Zal er morgen eens wat langer achter zitten ipv 30-45 mins.

15. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even iets toevoegen:
    Als je op een rij vreemde tekens kan drukken bijvoorbeeld <*%]>)(@ of <@#*&)> krijg je soms als bonus weer een kans erbij of verdwijnt er een woord.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik heb de nieuwe DLC nog niet gezien, maar ik hou het wel in de gaten.
    Als iemand hem eerder heeft dan ik, wil die dan even vertellen hoe je The Pitt kunt triggeren? ;):)

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ben The Pitt nu aan het binnen halen :cool:

Maar ga em vanavond pas spelen denk ik, eerst nog even verder met Dark Sector.

18. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat cool! Dat wist ik helemaal niet, ga ik straks meteen proberen:thumbs:

@Grave; laat even weten hoe de Pitt is!!! Bedankt!:b:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik check dan ook nog wel even, maar wanneer heb je op downloaden geklikt dan? Rond welke tijd? ;):eek:

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    11:30 aangezet en 11:35 was ie binnen.

Zal em er wel even ingooien, ben benieuwd of ik dit keer wel meteen zie waar ik heen moet om de missie te starten :D

Edit: Fallout er net ingedaan, hij is nu al paar minuten bezig voor de update te installeren.

Edit: Leuk.. zit waarschijnlijk een fout in de update, want hij blijft in de update hangen en zegt dat er een probleem is met de connectie, terwijl dat duidelijk niet zo is, heb gewoon live.. Geen Fallout dus.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina