1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De Xbox site ligt er ook uit... Misschien dat dat het probleem is? Ik slinger zo ook ff mijn Xbox aan. Nog een bezoekje aan de Wastelands lijkt me wel erg vet :D En de Pitt zag er in de trailer ERG tof uit!
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    8) Vage boel. Bij mn Fallout Gamerscore staat nu ook 1100/1000 ipv 1100/1200

    En kan em niet updaten |:-

    Gooi de DLC er wel weer vanaf en dan nog es opnieuw.
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hoeveel kost de DLC ? En de 3de ? Ga morgen uit school ff puntjes halen, bewaar ik er ook meteen genoeg voor de 3de en dan kan ik de rest gewoon opmaken ^^
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij kosten ze allemaal 800
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan op mijn Xbox helemaal niks op de Marketplace. Vanmiddag/vanavond maar weer eens proberne. Tenzij ik RE5 binnen krijg... Dan kan het nog wel een paar dagjes wachten ;)
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Fijne boel.

    *Gooid Fallout eruit aangezien de update er niet doorheen wil komen*

    Lees dat er veel fouten in The Pitt zitten en dat op de US marketplace de DLC al paar keer van de marketplace af is geweest en zelfs mensen die het gekocht hadden en omdat ie het niet deed de DLC eraf hadden gehaald en opnieuw wilden downloaden er ineens weer voor moesten betalen terwijl ze dat al hadden gedaan.

    Dus blijf er maar even vanaf tot microsoft hun shit op orde heeft!


    Edit: Net even op het Bethesda forum gekeken, en daar wordt je niet blij van wat mensen zijn tegen gekomen nadat ze The Pitt hadden gespeeld. Zelfs dat save files corrupted raken als je saved als je The Pitt speeld en teveel fouten om op te noemen. They screwed up big here! Dus echt niet aankomen tenzij je om problemen verlegen zit en wacht to ze het gefixed hebben.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz ben ik blij dat me xbox live problemen had anders had ik hem vanmorgen al gedownload. ach dan maar weer verder met mercanaries!
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik had em wel al binnen, maar weer eraf gehaald omdat ie niks deed. Veel mensen in Amerika hadden hetzelfde en die moesten weer opnieuw 800 punten betalen.

    Schijnt dat Microsoft een grote fout heeft gemaakt en niet de gehele DLC online gezet heeft. DLC zou rond de 650 mb moeten zijn maar ze hebben DLC van rond de 500 MB erop gezet 8)
     
  9. aergrimm

    aergrimm Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps, blij dat ik nog zat te wachten op reviews van mensen :): ben na de blijde ervaring met F3 erg benieuwd naar the Pitt.
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    ouch.. slechte zaak.

    Ik vindt anchorage al behoorlijk buggy trouwens, net alsof deze DLC niet wordt getest.. AI die daar gewoon maar wat zitten, je eigen teamgenoten die jou in 1 keer aanvallen, en veel bomen die lelijk zijn en in de lucht zweven.

    Ik wacht wel even met downloaden van the pitt.. geen zin om 1 keer te betalen voor een corrupte download.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Heb de DLC nu binnen en de update ook. Ik zal zo ff kijken of ik hem kan triggeren. Als ik meer weet zal ik het posten. ;):)
     
  12. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem nu dus binnen.. en wat zitten er veel bugs in zeg!!!! echt niet meer normaal:x heb ik hier nu 800 points voor betaald?=(
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    www.evilgamerz.com raad al aan te wachten op een reactie van Bethesda voor het binnenhalen van de DLC.

    Zo te zien zit jij al in de pit; hoe kom ik er in? ;):eek:
     
  14. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat ze een update uitbrengen, of dat ze een refund geven? Anders ben ik mijn MS points kwijt..
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als je het Bethesda forum zou bekijken zou je The Pitt niet eens opstarten willen. Tenzij je je save files goed hebt gebackuped ;)

    Gooduck!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Heb ik ook. Ik bezit een flinke auto en een flinke gewone save. Ik heb geen probleem met een back-up, die kan ik zo maken. Als de uitbreiding ook saves van andere games zou verwijderen, dan krijg ik moordneigingen. Een boycot zou gezonder zijn.

    Het blijft echter zo dat mijn vraag nog steeds niet beantwoord is: Degene die al in The Pitt zitten, willen die mij vertellen hoe ik erin kan komen of dat ik nog wat langer moet wachten op een bericht ofzo? ;):9
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat de meeste mensen even wachten tot de problemen gefixed zijn. ;)
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Draait die pitt al stabiel of moet ik nog een poos wachten? :lol:
     
  19. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slavenpakje aandoen.. en blijven proberen totdat je binnenkomt.. ik ben ook een keertje binnengekomen zonder dat ik dat slavenpakje aandeed en toen liep die niet vast bij die deur.. maar ik ben ermee gestopt.. je kan gewoon niet eens normaal spelen..
     
  20. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    lees mijn post.. gewoon blijven proberen (dus op A drukken bij die deur naar downtown) als ie vastloopt, gewoon xbox aan en uit zetten en hetzelfde herhalen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina