1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Welk level voor Operation Anchorage?

Hey allemaal, ik heb net Operation Anchorage gedownload maar ik weet niet welk level word aangeraden om het te spelen?

Ik ben nu level 8 is dat goed genoeg? Ik speel het spel op medium

thx

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Niet genoeg. Ik deed ooit eens de quest Paradise Falls op dat level en de graad. Ging helemaal kapot toen, maar je mag het altijd proberen. Ik raad het je af in elk geval. ;)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De survivalquest-guide was een prima tip. Kom nu leuk in aanraking met het spel. Echter ik ben op zoek naar Nova in Moriarty's saloon maar kan haar nergens vinden en heb nu dus geen optie om een kamer te huren <_<

iemand enig idee?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik durf bijna gelijk te gokken dat je een verkeerde keuze heb gemaakt.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft Paradise Falls te maken met operation anchorage? Ik hoorde gisteren van Lequero en ik las op een forum dat je de anchorage kon doen bij elk level. Maarja ik twijvel nog steeds, anderen raden weer aan dat je eerst level 12 moet zijn...

6. Madmax NL

Madmax NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb OA gespeeld toen ik lvl 27 was. Daar was geen hol aan. Ik liep er zo doorheen.
    Probeer het gewoon, en als het te lastig is laad je gewoon weer je oude savegame

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Altijd handiger om hoger te zijn. Het begin stuk van Anchorage is namelijk lastiger dan de rest, dus zeg maar na 25% van de DLC. Je zit dan in de bergene en dat is soms best zoeken naar degene die op je schieten. ;)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat is nou de leukste DLC om mee te beginnen?

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Broken Steel. :) Maar wel eerst t spel uitspelen uiteraard. Dan gaat je leven cap ook meteen omhoog.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O ok, ben pas net begonnen.
    Alleen het is allemaal zo overweldigend zeg, weet echt nooit zo goed waar ik moet beginnen enzo.
    Bij Oblivion weet ik echt alles, bij Fallout compleet niks.

11. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion heb je op het begin ook dat je niet precies weet wat je moet doen hoor.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat je hem op de PC had gespeeld? Maar ja is inderdaad overweldigend. Het helpt natuurlijk wel dat het veel op Oblivion lijkt.

Het beste kan je naar Megaton gaan.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fallout 3 vond ik in het begin moeilijker dan Oblivion. Bij Fallout zit je in het begin de hele tijd te kloten met hoe je het best kan vechten.

14. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Idd , in het begin zit je ook altijd te kloten met ammo enz. Daar moet je ff doorheen komen en daarna krijg je meer wapens/ammo en wordt et spel al wat makkelijker.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat komt natuurlijk ook doordat de wereld in Fallout niet met je meelevelt, dus als je net de vault uit komt lopen en je neemt een verkeerde afslag kun je zo een Deathclaw tegenkomen die in 1 klap je hoofd van je romp slaat :+ In Oblivion had je hier geen last van , je kon hoogstens vijanden tegenkomen waar je de juiste wapens niet voor bij je had (ghosts , whisps) maar vijanden die echt veel te sterk waren zaten er door die meegroeiende wereld niet echt in.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja, in Fallout heb je meer ranged weapons, dus zit je veel meer naar ammo te zoeken. Dat is irritant, want soms zit je vaker naar ammo te zoeken dan bezig zijn met side quests.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Door side quests te doen krijg je juist veel ammo 8)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Enige ammo waar ik ooit om hoefde te zoeken (voor ik The Pitt had aangeschaft) was .44 ammo voor de Blackhawk en de Lincoln repeater. Ammo voor de andere wapens wordt je mee doodgegooid.

19. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, met mijn level 20 kom ik geen molerats meer tegen hoor :+ Of misschien komt dat doordat ze allemaal dood zijn8). Iig, ik kom bij vault 101 soms ook deathclaws tegen. Lol, die beesten kunnen zelfs super mutants behemoths aan!

Ik moet wel zeggen dat lage levels soms wel veel te hoog gelevelde-beesten kunnen tegenkomen. Da's dan wel weer jammer, maar weer een reden te meer op eerst maar eens in Megaton te gaan scavengen!

Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Met Ammo Scrounger (een perk) gaat het zeker hard. Na enkele uren spelen moet ammo geen probleem meer zijn, toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina