1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, niet voor mij na een aantal uur gebruikte ik nog steeds mijn knuppeltje omdat mijn ammo op was.:+

Wanneer je level up gaat en ongeveer lvl 8-10 bereikt, heb je geen problemen meer met ammo. Tot die tijd moest ik de hele tijd heen weer lopen met 'junk' naar Megaton en die vervolgens daar verkopen voor ammo:9

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    En als je echt op zoek bent naar ammo of geld zijn er glitches, in een game als Fallout 3 is daar niks aan, maar je hebt ze wel.

Had het net ff geprobeerd en is nog niet gefixed.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je had zo'n dergelijke glitch in Oblivion ook. Op een gegeven moment had ik 13.5 miljoen. Geen drol aan, want ik wist ook zonder wel aan veel geld te komen. Geld heeft, zoals Tyrant zegt, niet veel waarde. Aan de andere kant is het in Oblivion soms een must om je character goed uit te laten balanceren in skills en armor. In Fallout 3 richt het spel zich vooral op caps en looten kun je nog beter doen dan echt via zaakjes geld verdienen. Het meest waardevolle is toch nooit in een winkel te krijgen, dat is later met Oblivion wel iets anders. ;)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja als je eenmaal even naar de Super Duper Mart gaat helemaal aan het begin, krijg je veel ammo.
    Maar als je niet alles gaat Fast Travellen (doe ik aan het begin nooit), dan is het irritant dat je 15 10mm kogels op zak heeft, en in Megaton geen nieuwe meer kan kopen.
    Wil je een side quest doen, ben je onderweg al door je ammo heen omdat je wat beesten tegenkomt :mad:.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat reizen is inderdaad niet al te prettig. Vooral in het begin is het meer een overlevingstocht. Helemaal in Washington.

Daarom fasttravel ik vrijwel alles, helemaal als je door die klote metro's moet. Snap daar nog steeds niks van 8)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben zelf na wat tips van hier begonnen met de survival guide quest vanuit Megaton. Goede kwest om mee te beginnen. Tip

Gewoon iedereen afmaken in de Super Duper Market. Eerste mannetje doden, gun jatten en dan stap voor stap iedereen afslachten. Dan heb je aardig wat ammo en wapens en xp

Ik kan Nova niet vinden in Megaton voor een kamer huren...... |:-

edit:

hoezo?

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je zoekt Nova in Megaton? Zij is in de salon, Moriarty's Saloon. Te herkennen aan een groot, lichtgevend bord: Saloon. :+

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja maar ik wil ook stuff ontdekken. Sowieso wil ik me nooit teveel met de main quest bezig houden.

9. Chorus

Leuk Bevonden:
    2

10. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf het stom vinden dat je er alleen maar naast kan gaan liggen. 8)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ze is er gewoon niet 8)

alleen ene lucy zit in de saloon en mijn grote vriend Gob natuurlijk

12. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien heeft ze een klant? :+

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die doet er dan wel verdomde lang over, of zijn lul is er door stralingsziekte onderhand afgelazerd :+

14. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Een goul kan toch goed tegen straling, misschien de broer van Gob?

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Misschien is je pa wel even stiekem bezig ermee? :+ Die zat zo lang droog in de Vault.

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Pa deed het met Amata toch? Lijkt me vrij duidelijk als je tussen de regels doorleest in dat verslag op z'n pc over haar. :+

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ah shit, Amata was van mij. Heb haar altijd geholpen, whyyyyyyy! :'-(

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  18. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Had ik haar de hele tijd geholpen en dan

mag ik de vault niet meer in en zie ik haar nooit meer:x

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Omdat zei bij mijn weten in die bar zit in Megaton, maar ik kan me vergissen. Als je Megaton al gedaan hebt qua quest, dan heb ik weinig hoop. Als ik me vergis zou ik niet weten waar ze anders is. Megaton heeft namelijk een ... en als dat gebeurt dan heb je ... Vul dit zelf maar in. ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat vind ik juist het leuke aan Fallout, de reis naar de quests zelf is al een heel avontuur, je weet nooit wat je tegenkomt.

Er zijn zoveel leuke kleine questjes en locaties die je misloopt als je alleen de grote quests meepakt. Lekker rondwalen door de wasteland en kijken wat je op je pad vind :thumbs:

Al moet ik zeggen dat ik er nu wel klaar mee ben, heb alle locaties bezocht en alle DLC's uitgespeeld. Ik zou nog wel uren verder willen spelen maar er is gewoon niks nieuws meer te ontdekken :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina