1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het ene moment heb je tegenstanders inderdaad zo neer. Het andere moment moet je hele magazijnen leegschieten. Wat betreft het ammo probleem is het in elk geval stukken minder erg dan in Far Cry 2, daar moest je soms hele schuren meenemen wilde je de dag door komen zonder kleerscheuren. ;)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Fallout 3 heeft voor mij een beter verhaal en betere quests. Het is ook heerlijk bruut, vooral met die perk dat vijanden zo mooi ontploffen door mijn kogels. Sfeer is ook gewoon echt super. Ondanks dat, vind ik Oblivion toch een stuk toffer. Het is gewoon leuker om te verkennen, en heb er meer plezier aan gehad. Zegt ook genoeg dat ik Oblivion al iets van 110 uur gespeeld heb en dat ik met Fallout bijna aan de 60 uur zit. Deze week hopelijk ook beginnen aan Shivering Isles. Overige content van Fallout zal ik ooit ook wel chekken, misschien kan ik later de GOTY versie goedkoop vinden.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Damn, als je je quests naleest op die wiki site, lees je dat je altijd veel goods mist. Terwijl ik altijd elk lockertje en kistje check. :mad:

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ammo zit bijna in elk kistje wel, maar je loopt dingen wel een keertje mis. Heb je de supermarkt al eens gecheckt? ;)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja als eerste :p.
    Maar er respawnd ook niemand, dus ik hoef er niet meer terug te komen.

6. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er... Wat? Bioshock heeft de enge sfeer van Fallout gejat?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja? Ik bedoel, het lijkt allemaal wel erg op elkaar, behalve dat Bioshock dan onderwater is, maar verder, de 50's, en omgevingen waar alles vergane glorie is.. Typisch Fallout. Maar dat geeft niet, want Bioshock is ook vet :D.

Alleen weet iemand waar ik ammo kan kopen? Ik heb dus ong 15 5mm kogels, wat .32 etc... Ik kan dus niet ergens gaan looten, want als ik 3 beesten tegenkom ben ik door al mijn kogels heen. Ik heb wel zo'n vet Chinese Sword, maar daar ga ik het niet mee redden.
    Ik heb het gevoel dat die ammo kwestie mijn voortgang een beetje in de weg zit :p.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien eens langs Rivet City gaan, daar kan je op de Market wel wat ammo kopen.

9. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het juist helemaal niet op elkaar lijken, maar goed.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moira @ Megaton heeft wel wat.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Respawnen is ook zoiets. In Oblivion had je dat met Mehrunes Razor wel en kon je blijven door looten. Jammer dat het hier niet zo is, maar dat kan het eenzame gevoel in Fallout 3 alleen maar goed doen. In Oblivion kon je blijven doden soms.

Je zou eens zo handelskaravaan kunnen uitmoorden met die lelijke koeien, gegarandeerd 400+ caps en een klein lading ammo. ;)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja die heb ik leeggekocht.
    En dat mens koopt zelf niets meer in :+

Hopen dat ik Rivet City haal...

@Yellow: dat bedoel ik dus, zo'n karavaan kan ik gewoon niet aanvallen, want dan sta ik na 20 kogels leeg en dan is het rennen geblazen :p.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Fast Travel. :)

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waar ben je nu in de game, want Rivet City is wel erg ver als je level 4 bent en je weinig kogels over hebt.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik kan uiteraard nog niet Fast Travellen naar Rivet City 8).

@Fiasco: ik heb Megaton al gedaan, moet nu naar GNR (paar keer geprobeerd maar gestrand :+), en wat sidequests zoals Those!, die van de supermarkt, en aan nog wat dingen begonnen zoals dat van Lucy West enz.
    In de tussentijd heb ik vooral heel veel locaties zitten ontdekken tussen Grayditch en German HQ in. Stuk of 20.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    En die quest van Moira heb je al gedaan? Dat is wel een aardige quest om mee te beginnen. Geeft je allemaal tips, je verkent veel plekken en uiteindelijk zal je wel ergens ammo kunnen pikken. Gewoon veel saven en je zwaard gebruiken mocht je ammo op zijn.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bekend probleem ik moet er ook in delen heen. Echter kwam onderweg een kerkje tegen met supermutants en die hadden veeeeeel loot. Snel weer terug gefasttraveled naar Megaton en weer spul verkocht. Terugtravelen en weer een stukje verder.

Ik had ergens al een andere sidequest gedaan en die zorgt er voor dat ik ergens gratis kan overnachten :cool:

Wat ik trouwens superstorend vond aan Oblivion was de pop-up (ps:cool:, dit is met fallout echt 100x minder.

18. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die atoombom onschadelijk maakt in Megaton krijg je je eigen huis:+

19. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mooi spel hoor.
    Ben er op dit moment ook weer lekker mee bezig.
    Lvl6 nu dus nog genoeg tedoen:)

Weet iemand misschien of die downloads ook nog op een dvd komen?
    Heb ik altijd liever dan alleen op mijn harde schijf.
    Greetz!

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, eerste 2 DLC zijn al uit op een dvd. Broken Steel en Point Lookout moeten deze maand uitkomen dacht ik. Maar uiteindelijk moet je ze toch van DVD naar HDD overbrengen volgens mij, weet het niet zeker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina